No et perdis res!
Uneix-te a la comunitat de wijobs i rep per email les millors ofertes d'ocupació
Mai no compartirem el teu email amb ningú i no t'enviarem correu brossa
Subscriu-te araComercial i Vendes
21Educació i Formació
17Informàtica i IT
12Transport i Logística
12Administració i Secretariat
7Veure més categories
Comerç i Venda al Detall
6Desenvolupament de Programari
6Màrqueting i Negoci
6Instal·lació i Manteniment
4Art, Moda i Disseny
3Construcció
3Disseny i Usabilitat
3Enginyeria i Mecànica
3Hostaleria
3Energia i Mineria
2Indústria Manufacturera
2Arts i Oficis
1Dret i Legal
1Immobiliària
1Publicitat i Comunicació
1Sanitat i Salut
1Turisme i Entreteniment
1Agricultura
0Alimentació
0Assegurances
0Atenció al client
0Banca
0Ciència i Investigació
0Comptabilitat i Finances
0Cures i Serveis Personals
0Editorial i Mitjans
0Esport i Entrenament
0Farmacèutica
0Producte
0Recursos Humans
0Seguretat
0Social i Voluntariat
0Telecomunicacions
0Top Zones
Málaga
116INGEAGUA S.L.
Málaga, ES
Ingeniero consultoria gestion del agua
INGEAGUA S.L. · Málaga, ES
TSQL Inglés Marketing Trabajo en equipo Consultoría Investigación Capacidad de análisis Negociación Planificación de proyectos Liderazgo de equipos
Se precisa Ingeniero técnico o superior para puesto de Ingeniería en trabajos de consultoría de redacción de pliegos del ciclo integral del agua, y seguimiento de los contratos.
Se valorará experiencia en el sector del agua y en contratos relativos a concesiones de servicios, así como el haber realizado masters y cursos de formación relacionados con el ciclo integral del agua.
Es importante tener experiencia laboral previa mínima de 5 años y que la persona que se incorpore resida en Málaga, ya que deseamos que tenga una trayectoria larga en la empresa garantizando la estabilidad laboral.
Se valorara experiencia en preparacion de subvenciones
los Mellizos
Málaga, ES
Camarero/a de Restaurante
los Mellizos · Málaga, ES
La empresa Los Mellizos, con más de 40 años de experiencia en el sector de la restauración y 8 restaurantes a lo largo de la Costa del Sol, desea incorporar nuevo personal para el puesto de **Camarero/a** en nuestro restaurante **Los Mellizos Málaga situado en Málaga centro.**
Su trabajo consistirá en el desempeño de las funciones propias del puesto. Buscamos a profesionales que trabajen con entusiasmo para satisfacer las necesidades de nuestros clientes.
Se Requiere
**
- Experiencia previa en el puesto de, al menos, 1 a 2 años** **
- Disponibilidad horaria para trabajar a turno partido** **
- Incorporación inmediata** **
- Capacidad de trabajo en equipo**
HR Systems Specialist
18 de maigSD Worx
Málaga, ES
HR Systems Specialist
SD Worx · Málaga, ES
Office
SD Worx is a leading European provider of Payroll & HR services with global reach. We have offices in Europe and an office in Mauritius. Our goal? We bring people solutions to life. So, companies of any size can turn Human Resources into a source of value for the business and the people in it. Our people solutions span the entire employee journey, from getting people paid to attracting, rewarding, and developing talent. Are you ready to join us?
We are looking for a HR Systems Specialist to join the HR Systems Team (part of our Business Technology unit). The HR Systems team’s role is to provide support on our corporate HR systems & tooling’s. With our corporate People/HR Division as your main stakeholder.
Within the HR Systems team (and supported by our technical partners), the HR Systems Specialist is acting as a trusted partner on providing technical support and cooperate on projects for current and future HR tooling’s.
Therefore we are looking for a future colleague that has (or is willing to obtain) a profound knowledge of SuccessFactors EC (Employee Central) and can act as a trusted technical partner on HR systems and integrations.
What do we have to offer?:
- An attractive salary based on your experience and achievement. And the freedom to compose your personal benefit package.
- A dynamic environment: flexible working hours and working from home – everything is negotiable
- Learning opportunities: through an individual development plan and professional training
- Career growth: whether you want to become more of an expert in your field our you want to expand your knowledge more horizontally, there is always room to grow within SD Worx!
All round passion in HR and a strong drive to . But also: providing technical support.
Providing d2d and evolutive technical support on:
- SuccessFactors EC (corporate HR master data system)
- Diverse HR systems/tooling’s (often consuming the SuccessFactors EC data)
- System integrations (within HR and within the corporate system landscape)
- Mostly supported by both internal and external experts.
- Act as a gatekeeper on systems and integrations (perform functional analysis’s on requests, discuss technical requirements, keep track on testing and roll-out)
- Ensuring smooth data-processes
- Provide general stakeholder management (People/HR division, partners, etc.)
- Show ambition to provide full ownership on demands with regards to systems/tooling’s
- Fluent communicator written & verbally within the team/with the different stakeholders
- Able to provide full cycle support (from question to solution acting as a SPOC)
- Setup and maintain documentation on systems/integrations
- Sharing knowledge within team and other relevant stakeholders
- Proactive way of working, with strong open minded aim to improve solutions
- Motivated team player (actively participating and supporting)
- Critical mindset (asking questions and re-thinking)
- Very good English skills
We are looking for a HR Systems Specialist to join the HR Systems Team (part of our Business Technology unit). The HR Systems team’s role is to provide support on our corporate HR systems & tooling’s. With our corporate People/HR Division as your main stakeholder.
Within the HR Systems team (and supported by our technical partners), the HR Systems Specialist is acting as a trusted partner on providing technical support and cooperate on projects for current and future HR tooling’s.
Therefore we are looking for a future colleague that has (or is willing to obtain) a profound knowledge of SuccessFactors EC (Employee Central) and can act as a trusted technical partner on HR systems and integrations.
From many places, we work as one, moving from better to best together.
SD Worx lives diversity in the workplace. Diversity provides inspiration and innovation in our company. We particularly welcome applications from qualified talent, regardless of origin, nationality, gender, skin colour, ethnic and social background, religion, age, disability, sexual orientation and stage of life.
Assistant Store Manager- Málaga
18 de maigPhilip Morris International
Málaga, ES
Assistant Store Manager- Málaga
Philip Morris International · Málaga, ES
Office Excel PowerPoint
One clear purpose - to deliver a smoke-free future.
Times are changing at PMI. We’ve chosen to do something big. The world expects us to act responsibly. And we are doing just that by transforming our business by building a smoke-free future.
With huge change, comes huge opportunity. So, wherever you join us, you’ll enjoy the freedom to dream up and deliver better, brighter solutions and the space to move your career forward in endlessly different directions.
Introducing smoke-free products shifts the focus of our entire business. We’re fast moving from a B2B to a B2C model – and our newly created Customer Centric Organization (CCO) team is driving that commercial transformation. Their role is to understand customer conversion journeys in different international markets, then to find the best ways to connect with smokers and convince them to switch to reduced-risk products.
Your ‘day to day’
IQOS Assistant Store Manager is an IQOS Brand Ambassador, your main responsibility is to guarantee the smooth daily running of the Store with the Store Manager's guidance, in order to ensure sales & profit performance and Customer Service level.
Acts as the key support and key representative of the Store Manager.
ASSISTANT IN BUSINESS MANAGEMENT
- Contributes to analyzing the Store business and to the eventual development of specific reports, action plans, upon request from the Boutique Manager.
- Supports the monitoring of business measurements when applicable, and KPIs (Qualitative & Quantitative) & action plans implementation.
- Management & coach team to ensure the delivering business goals.
- Support under the Store manager supervision, the monthly & weekly development reports for business analysis, action plan implementation follows ups to recover the situation.
- Ensure Visual Merchandising processes & guidelines based on the VM Team recommendations.
- Operations Standards follow up and application e.g., Stock and Inventory Management, Cash & Card Reconciliation, supporting the store Manager Front & Back office.
- Provides the monthly operations report to recover situations if needed.
- Ensure Back & front office operations management (controlling Back-office administration) following the Store Manager indications.
- Ensure action plans implementation aligned with the Store Manager.
- Follow up the running of safety within the Store & transmit to the team the importance of the area.
- Ensures the welcoming to the stores, provided with Sales and Service Standards to ensure the customer expectations.
- Spend time on the shop floor & back office, on behalf of the Store Manager supervise the customer experience service and provide feed-back to the team in a constructive way to recover the situation, supporting the team in selling skills.
- Supervise full customer experience process when the Store manager delegates in you to supervise an ensure the properly running.
- Taking over when a sales expert is facing a client issue as a Manager of Duty (when the Store Manager is not on the store).
- Regularly monitors all analyses and KPIs shared by Area Supervisor on the quality and appreciation of the delivered Customer Experience, e.g. Mystery Shopping & NPS, etc. And shares Action Plans, key learnings with his/her team on a regular basis to improve the global performance.
- Conducts sales and develops his/her own clients implementing proper tools and activities.
- Co-responsible (with store manager) for building and maintaining a constructive & motivating working environment.
- Responsible to Manage the store team, according to its size and structure.
- Back up Store manager for Working hand in hand with HR to ensure training plans, on boarding, compensation & benefits.
- Support & Ensure communication (w/Store Manager alignment), Back Office organization & maintenance.
- Responsible for the Preparation & animation of a Daily Briefing in order to inform the team on key points.
- Individual meetings with the team to follow up motivation drivers, strengths & improvement opportunities.
- When applicable, in alignment with Store Manager, Manage the staff optimization needs in the store taking care of business peaks to ensure the best service level.
- Support completing all career development activities in line with HR.
- Business School, Hospitality School or University degree.
- Spanish (fluent) + English (intermediate/advanced) will be a must.
- Another language is nice to have.
- Experience in retail preferably in a Consumer Goods Company.
- Microsoft Office: Excel and PowerPoint.
- Key financial aspects of a Store management (P&L, KPIs, drivers, Budget planning and follow-up).
- Qualitative measures of a Boutique performance (Mystery Shopping, NPS).
- Store Operational Standards.
- People management experience.
- Curious people with strong emotional intelligence and good attitude willing to help others and to work as part of a team.
- People focused on results and problem solving with customer service-oriented skills.
Our success depends on the men and women who come to work every single day with a sense of purpose and an appetite for progress. Join PMI and you too can:
- Seize the freedom to define your future and ours. We’ll empower you to take risks, experiment and explore.
- Be part of an inclusive, diverse culture, where everyone’s contribution is respected; collaborate with some of the world’s best people and feel like you belong.
- Pursue your ambitions and develop your skills with a global business – our staggering size and scale provides endless opportunities to progress.
- Take pride in delivering our promise to society: to deliver a smoke-free future.
Ayudante de COCINA - 40h - TEATINOS
18 de maigCantina Canalla
Málaga, ES
Ayudante de COCINA - 40h - TEATINOS
Cantina Canalla · Málaga, ES
Cocinero-a / ayudante-a de cocina - ZONA TEATINOS
Restaurante de cocina mexicana en Málaga, requiere ayudante de cocina.
Imprescindible
- Especialista en plancha y corte de verdura
- Posibilidad de trabajar los fines de semana y horarios partidos
- Documentación en regla para trabajar
APARCACOCHES
18 de maigNA
Málaga, ES
APARCACOCHES
NA · Málaga, ES
¿Te gusta conducir?, ¿buscas una nueva aventura profesional?
Desde Adecco Selección Málaga nos encontramos en búsqueda de un aparcacoches para un cliente que se encuentra ubicado en la zona de Málaga centro.
Si estás interesado en formar parte de nuestro equipo y tienes lo que se necesita para ofrecer un servicio excepcional a nuestros clientes, ¡no dudes en postularte ahora!
Requisitos
Buena forma físico/a.
Disponibilidad para trabajar de lunes a domingo.
Experiencia previa en el manejo de todo tipo de coches, incluidos los automáticos.
¿Qué ofrecemos?
Contratación indefinida, trabajando de lunes a domingo con horarios rotativos.
Salario competitivo de 1300 a 1500 euros netos mensuales, dependiendo de tu experiencia y habilidades.
DELINEANTE
18 de maigtalentchef
Málaga, ES
DELINEANTE
talentchef · Málaga, ES
Buscamos incorporar a nuestra familia “TALENTCHEF” un Delienante para nuestras oficinas centrales. El perfil debe estar orientado al mundo de Alimentos y Bebidas/ Hospitality
Responsabilidades:
- Crear diseños detallados y precisos para cocinas en proyectos de la industria de Food & Beverage, incluyendo restaurantes, hoteles, cafeterías, bares, y otros espacios gastronómicos.
- Colaborar estrechamente con el equipo de diseño y consultoría para comprender y materializar las necesidades específicas de cada cliente.
- Desarrollar planos y documentación técnica para la implementación de las cocinas, asegurando la funcionalidad óptima y el cumplimiento de normativas.
- Participar en la conceptualización y desarrollo de ideas innovadoras para cocinas comerciales, considerando tanto la eficiencia operativa como la estética del espacio.
- Mantenerse al tanto de las tendencias y novedades en diseño de cocinas y equipamiento gastronómico.
Requisitos:
- Experiencia previa como delineante o diseñador de interiores especializado en cocinas comerciales, preferiblemente en proyectos de Food & Beverage.
- Un alto nivel en el manejo de software de diseño asistido por ordenador (CAD), preferiblemente AutoCAD o programas similares.
- Conocimientos sólidos en normativas y estándares de seguridad e higiene alimentaria aplicables a cocinas comerciales.
- Habilidad para comunicarse efectivamente y trabajar en equipo multidisciplinario.
- Capacidad para manejar múltiples proyectos simultáneamente y cumplir con los plazos establecidos.
- Creatividad, atención al detalle y pasión por el diseño de cocinas innovadoras y funcionales.
- Ingles nivel profesional
Ofrecemos:
- Oportunidad de trabajar en un entorno dinámico y creativo, colaborando en proyectos emocionantes y variados dentro del sector de Food & Beverage.
- Posibilidad de crecimiento profesional y desarrollo de carrera dentro de la empresa.
- Remuneración competitiva acorde a experiencia y habilidades.
- Beneficios adicionales y ambiente de trabajo colaborativo.
Supervisor de instalación
18 de maignovaventana
Málaga, ES
Supervisor de instalación
novaventana · Málaga, ES
Profesional con experiencia contrastable en la instalación de carpintería exterior, con capacidad de gestionar equipos y experiencia como encargado o responsable de instalaciones en empresa del sector. Sus funciones serán las de coordinar y seleccionar el equipo de trabajo, planificar las necesidades de instalación, visitar y hacer seguimiento de los montajes que se realicen, atender las consultas técnicas realizadas por los instaladores a su cargo, controlar los tiempos de montaje, gestión y control de almacén.
Reportará a Dorector Técnico de la empresa.
Buscamos una persona ambiciosa con aspiraciones de crecer dentro de la empresa, con capacidad de asumir retos dentro de una empresa en constante crecimiento. Posibilidad de realizar desplazamientos en el día por las zonas de trabajo dentro de la comunidad autónoma andaluza. Sueldo fijo más variable por objetivos. Experiencia en puesto similar y conocimientos demostrables en el mundo de la carpintería exterior. Residencia en Málaga.
#AttittudTalent Atraer y Desarrollar el Talento
Delegado/a Comercial Sector Farmacéutico/Multisectorial - Málaga
#AttittudTalent Atraer y Desarrollar el Talento · Málaga, ES
Teletreball
Empresa líder en el sector Biotecnológico busca incorporar Delegados/as comerciales multi-cartera autónomos para la comercialización de los productos en cartera. Su objetivo será desarrollar la actividad comercial y evaluar el mercado potencial de la zona asignada, garantizar la apertura de mercado y hacer el seguimiento de los prospectos/clientes para conseguir los objetivos marcados.
Se buscan Delegados/as en el sector Farmacéutico.
Valorable contar con experiencia en otros sectores:
- Deportivo
- Indumentaria Laboral
- Logística y transporte
- HORECA
- Veterinaria
- Captación de cliente.
- Diseñar estrategias para el desarrollo de la venta (programar visitas, propuestas, ofertas comerciales, etc.) tanto privados como públicos.
- Información de la competencia.
- Presentar nuevos proyectos.
- Gestión de clientes.
- Elaboración y seguimiento de presupuestos, negociación, propuestas e informes comerciales.
- Alta remuneración (por encima de mercado)
- Formar parte de un proyecto en desarrollo
- Formación continua
- Soporte publicitario
La posición requiere una persona con:
- Dotes Comerciales
- Cartera de clientes previa
- 2 o más años de experiencia en el sector de especialidad
- Orientación al cliente