¡No te pierdas nada!
Únete a la comunidad de wijobs y recibe por email las mejores ofertas de empleo
Nunca compartiremos tu email con nadie y no te vamos a enviar spam
Suscríbete AhoraComercial y Ventas
14Adminstración y Secretariado
12Informática e IT
10Comercio y Venta al Detalle
8Transporte y Logística
8Ver más categorías
Derecho y Legal
5Contabilidad y Finanzas
2Educación y Formación
2Ingeniería y Mecánica
2Marketing y Negocio
2Publicidad y Comunicación
2Sanidad y Salud
2Alimentación
1Arte, Moda y Diseño
1Artes y Oficios
1Ciencia e Investigación
1Construcción
1Desarrollo de Software
1Diseño y Usabilidad
1Industria Manufacturera
1Inmobiliaria
1Producto
1Recursos Humanos
1Agricultura
0Atención al cliente
0Banca
0Cuidados y Servicios Personales
0Deporte y Entrenamiento
0Editorial y Medios
0Energía y Minería
0Farmacéutica
0Hostelería
0Instalación y Mantenimiento
0Seguridad
0Seguros
0Social y Voluntariado
0Telecomunicaciones
0Turismo y Entretenimiento
0CIPEx - Consejo de Ingenieros Peruanos en el EXterior
Murcia, ES
Sap P2P/Intercompany Business Consultant
CIPEx - Consejo de Ingenieros Peruanos en el EXterior · Murcia, ES
Get the guidance, resources, and connections you need to secure your next roleSAP P2P/Intercompany Business ConsultantSAP P2P/Intercompany Business Consultant - EuropeHere at RED, we are looking for an SAP P2P/Intercompany Business Consultant to start on an SAP S/4 HANA project for one of our global end clients.The SAP P2P/Intercompany Business Consultant is expected to start ASAP and for an initial 12 months contract with a possibility of extension.
The project will be remote.Please note you must be a EU National for this position.What you will do:Interact with appropriate Group functions to communicate, collect requirements, drive alignment, and implement best practices.Investigate with the subject matter experts, Process Owners and Digital team upon any new business requirement.Conduct alignment to strengthen and simplify Business Processes in the area in close relationship with the business process owners (BPO).Desired skills:Experience within SAP P2P.Strong experience with Intercompany.Strong business process experience.Strong S/4 HANA experience.Pharmaceutical experience is a must.If you are interested, please send me your updated CV to ****** for immediate consideration.
#J-18808-Ljbffr
Especialista comercial
NuevaFIATC Seguros
Murcia, ES
Especialista comercial
FIATC Seguros · Murcia, ES
Gestión de cuentas Inglés Gestión de ventas Español Negociación de contratos Elaboración de presupuestos Negociación Planificación de proyectos Integración de equipos Medios de comunicación social
¡TU FUTURO COMIENZA AHORA!
¿Estás cansado de tu actual carrera aseguradora y quieres más?
¿Te gustaría tener una fuente de ingresos extra con total flexibilidad?
¿Quieres ser dueño de tu tiempo y tu futuro, gestionando tu propio negocio?
Fiatc Seguros, segunda mutua más grande de España, te está buscando ahora mismo. Esta es tu oportunidad para crear tu propio negocio, ser tu propio jefe y alcanzar el éxito.
¿Qué te ofrecemos?
¡Comisiones SIN TOPES! + Ingresos recurrentes + Viajes y premios.
Flexibilidad total: ¡Sin horarios ni jefes! Tú decides.
Crea y gestiona tu propio negocio con todo el respaldo de Fiatc Seguros.
Formación completa para que seas un experto, con certificación oficial de la DGSFP.
¿Qué buscamos?
Actitud comercial imparable.
Ganas de crecer y ser dueño de tu futuro.
Residir en la Región de Murcia y tener permiso de residencia.
¡APÚNTATE YA!
Las oportunidades no esperan. Esta es tu oportunidad de cambiar tu vida y empezar a generar ingresos.
¡No pierdas más tiempo, actúa ya!
Inscríbete o puedes enviar tu CV a:
#seguros #empleo #hiring #emprendedor #oportunidad #director #estabilidad #Murcia #negocios #vacantes#proyecto #futuro #economia #emprende #oficina #autonomo #ingresos #asesoria #clientes #estudios #emprendedores #FIATC#regiondemurcia#agente#comercial#asesor#vacante#inmobiliria#plandecarrera
KIABI
Murcia, ES
Vendedor/a Moda KIABI 600 (Fin de semana)
KIABI · Murcia, ES
Descripción de la empresa
En Kiabi, nuestra misión es Facilitar la vida de las familias, ofreciendo una moda responsable y de soluciones sostenibles.
Nuestros kiabers son la clave del éxito de Kiabi. Para que Kiabi sea una empresa Great Place to Work a largo plazo, nos aseguramos de que nuestros colaboradores, partners y proveedores de todo el mundo puedan evolucionar, desarrollarse y beneficiarse de una experiencia única y especial.
«Vivir un trabajo que nos gusta, con gente que nos gusta para clientes que nos gustan».
¿Por qué unirse a nosotros?
🏆 Somos una empresa certificada como Great Place to Work en todos los países en los que estamos presentes.
👋 Tenemos un completo programa de integración y formación, ¡incluso si no tienes experiencia!
🚀 Tendrás una remuneración según tu perfil (fijo + variable individual y colectivo)
👕 25% de descuento en todos nuestros productos KIABI
🎯 Podrás participar en nuestro accionariado interno, ¡siendo accionista de tu propia empresa!
Por todo esto, y mucho más, ¡AQUÍ ESTÁ KIABI!
Únete a nosotros 😊
Descripción del empleo
Buscamos "Talento Kiaber" para que se incorpore con un contrato indefinido de 13 horas semanales, de lunes a domingo con 2 días libres, y con horarios rotativos de mañana y tarde durante la semana.
¿CÓMO SERÁ TU DÍA A DÍA EN KIABI?
- Acogerás, aconsejarás y fidelizarás a nuestros clientes.
- Trabajarás el merch de la tienda, para presentar el producto de forma atractiva, con el objetivo de potenciar las ventas.
- Participarás en el buen funcionamiento del día a día de la tienda (caja, perfilado de tienda, reposición, etiquetado de producto, probador, entre otras).
- Y todo aquello en lo que quieras profundizar. ¡Dependerá tan solo de ti y de tu curiosidad!
- ¡El día de tu cumpleaños libre!
- Jornadas flexibles para que puedas compaginar Kiabi con tus estudios y/o con tu vida personal.
- Descuento en todas las compras que realices en tiendas Kiabi o en la web. Y, además, disfrutarás de otros descuentos exclusivos para Kiabers.
- Posibilidad de adherirte a planes de retribución flexible, con ventajas fiscales: seguro médico, tarjeta transporte, ticket restaurant, ticket guardería, formación, etc.
- En Kiabi nuestra máxima es que tú eres el protagonista de tu propio desarrollo, te ofrecemos oportunidades constantes de crecimiento y de nuevos retos.
- Y muchas otras ventajas, ¡Comienza tu aventura en Kiabi y compruébalo por ti mismo/a!
- Disponibilidad para trabajar en horarios rotativos de mañana y tarde.
- Que te apasione la moda y aconsejar a nuestros/as clientes.
- Que seas creativo/a, comprometido/a y proactivo/a.
Abogado sede Murcia
NuevaUnive Abogados
Murcia, ES
Abogado sede Murcia
Unive Abogados · Murcia, ES
Fusiones y adquisiciones Sector inmobiliario Asistencia jurídica gratuita Derecho de sociedades Asesoría jurídica Planificación de patrimonio Legislación tributaria Elaboración de documentos jurídicos Investigación jurídica Litigación
Unive Abogados, firma jurídica de ámbito nacional, busca incorporar a su equipo de Murcia, abogados/as :
Descripción del puesto y funciones:
- Asesoramiento jurídico a clientes y Organismos Públicos.
- Redacción de escritos de toda índole así como su análisis de la mejor estrategia procesal
- Trato personalizado con clientes.
- Elaboración de informes jurídicos
- Asistencia a sala: a audiencias previas, juicios y otras vistas judiciales.
Requisitos:
- Grado en Derecho.
- Máster de Acceso a la Abogacía.
- Examen APTO para el ejercicio de la abogacía.
- Se valorará positivamente experiencia previa
Se ofrece:
- Contrato laboral indefinido
- Salario entre 18.000€ y 24.000€ anuales, según valía del candidato/a.
¡¡ÚNETE A NUESTRO EQUIPO!!
Esperamos tu candidatura por aquí o a través de correo electrónico: escríbenos a [email protected]
ICADE Business School
Murcia, ES
Call For Fpic (Clinical Research Staff Training)
ICADE Business School · Murcia, ES
Organisation/Company Universidad Pontificia Comillas Department Vicerrectorado de Profesorado, Investigación e Inteligencia Artificial Research Field Psychological sciences » Psychology Researcher Profile First Stage Researcher (R1) Positions PhD Positions Country Spain Application Deadline 15 Jul 2025 - 23:00 (Europe/Madrid) Type of Contract Permanent Job Status Full-time Is the job funded through the EU Research Framework Programme?
Not funded by a EU programme Is the Job related to staff position within a Research Infrastructure?
NoOffer DescriptionONE.
Object of the CallThe purpose of this call is to recruit one person for the pre-doctoral clinical research staff at UNINPSI.
The aim is for them to complete their doctoral thesis, through a list of publications, while simultaneously practising health psychology under supervision.The selection process will be competitive, assessing the merits of the candidates and, where appropriate, holding one or more interviews.The post will be offered to applicants who successfully pass this selection process, in accordance with the highest number of points obtained, provided that they meet the minimum requirements.TWO.
Candidate requirementsCandidates should:Hold a degree in Psychology.Hold a Master's degree in General Health Psychology (or the qualification of General Health Psychologist) or the qualification of Specialist in Clinical Psychology (or be in a position to hold this qualification by the start of the contract).Have submitted an application and meet the requirements for admission to a Doctoral Programme of the Faculty of Human and Social Sciences.Present a current clearance certificate relating to crimes of a sexual nature (dated within previous 3 months).Applicants are responsible for the truthfulness of all the information they provide in the application and in the documentation presented, and may be held liable in the event of false information, without prejudice, where appropriate, to their being excluded from the selection process.THREE.
Tasks to be performedPre-doctoral contracts for the training of clinical research personnel are aimed at training research personnel specialising in interventions in clinical and health psychology.
During his or her training period, the doctoral student will:Comply with the training activities of the Doctoral Programme of the Faculty of Human and Social Sciences.Complete the research tasks associated with your doctoral project.Collaborate in research on the projects undertaken at UNINPSI, while contributing to the dissemination of the results through publications in high impact journals.Carry out assessment, diagnosis and intervention tasks in the field of health psychology at UNINPSI.Attend tutorials with the supervisor(s) of the doctoral thesis.Attend clinical intervention supervision sessions with their supervisor and therapeutic team coordination meetings.The time-allocation ratio between clinical tasks and research will be approximately 1:5(1 hour dedicated to clinical care for every 5 hours dedicated to research), whichmay vary depending on patient demand, the time of year or the duration of stays outside the university.This training program is governed by academic rules, the breach of which leads to mandatory withdrawal from the doctoral program, thus the continuity of the contractual validity would lose its causality.
Consequently, termination of the contract is established as being due to academic withdrawal from the doctoral program for any reason attributable to the worker, voluntarily or by incurring in any of the academic causes for exclusion from the doctoral program.FOUR.
DurationThe contract signed in accordance with the current labour regulations will be linked to inclusion as a research staff member in the training program for obtaining the Doctorate Degree.
For these purposes, the contractual termination date will be considered the same as the withdrawal from the doctoral program.The annual financial endowment will be €23.463,36gross for the first two years and €54.662,00for the third and fourth years.SIX.
Deadline and formalisation of applicationsThose interested and who meet the stipulated requirements should send the completed application form to ****** , with the object "FPIC-Surname-name", attaching the following information:Summary of the CV highlighting the most relevant activities conducted (maximum 1 page).Certification of qualifications or application receipt (Graduate Degree in Psychology and Master's Degree in General Health Psychology, PIR or qualification as a Health Psychologist, if applicable).Academic transcript for Bachelor's and Master's degrees, if applicable.Research Proposal with a maximum length of 4 pages: outline of the research question to be addressed, how it will be carried out (needs, resources, or timeline), and the expected impact on clinical and health psychology.Standardised Curriculum Vitae of the prospective thesis supervisorProof of application to the Doctoral Program.Current clearance certificate relating to crimes of a sexual nature (dated within previous 3 months).Signed declaration of truthfulness.Applications will be accepted from 01 June until 15 July 2025.SEVEN.
Evaluation and selection of candidatesThe selection process will be competitive, the curricular merits of the candidates being assessed by the Evaluating Committee and, where appropriate, one or more interviews will be conducted.Individual merits will be assessed in accordance with the scale set out in the annex to the call for applications.
Merits that have not been documented before the deadline for submitting applications will be rated at 0 points in the competition results.
Additionally, the three candidates with the highest scores will move on to the interview stage.On completion of the selection process, each applicant will be notified by e-mail of how they were ranked, the list of candidates will be drawn up in order according to the ranking and the recruitment proposal will be made.The Evaluating Committee may declare the selection process void if, having assessed the merits and, where appropriate, conducted the interviews, the profile of the best-scored candidates does not fully match the profile of the post and the needs of the project.The ordered list of candidates resulting from this selection process will remain in force for the duration of the call for applications.
Applicants will be called up in the order of the list.The Evaluating Committee shall be appointed by the Dean of the Faculty of Human and Social Sciences and shall consist of four members, being the representatives of the Council of UNINPSI and of the Faculty of Human and Social Sciences:President.
Director of UNINPSI, or a representative of UNINPSI.Member 1.
Director of the Department of Psychology of the faculty, or a representative thereof.Member 2.
Faculty doctoral coordinator, or a representative of the faculty.Secretary.
UNINPSI Research Coordinator or a representative of UNINPSI.All members of the Committee shall complete a declaration of absence of conflict of interest, which shall be attached to the minutes of the constitution of theCommittee.The Committee shall reach a decision any potential doubts arising from the application of these rules, and about any cases of unforeseen eventualities.NINE.
Conditions of use of the contractStudents who are awarded one of the vacant places will have the following rights and obligations:a) Rights :To be assigned with a tutor, who will be in charge of the doctoral student's tasks.Clinical supervision during the period of the pre-doctoral contract.The relevant financial compensation.Right to extend the contract for justified interruptions (medical leave, paternity-maternity leave, etc.
)b) Obligations:To be enrolled full-time in the Faculty's doctoral programme and meet the requirements of the programme.To carry out work in health psychology associated with the enjoyment of the pre-doctoral contract.To complete research tasks, reflected in the publication of articles in journals of impact (at least one article per year).Comply with the specific conditions set out in the University's regulations.Maintain confidentiality of the information to which it has access, signing a confidentiality agreement where required.TEN.
BreachFailure to comply with the above obligations will result in the immediate termination of the pre-doctoral contract if there is a demonstrable breach after the contract has been signed and the candidate will be ineligible to apply for another contract of a similar nature in the future.
Any potential incidents will be immediately reported by the tutor to the competent Vice-Rector for the purpose of opening a case file and, if necessary, terminating the pre-doctoral contract.
The Vice-Chancellor may provisionally suspend the financial endowment of the scholarship.ELEVEN.
ResignationResignations prior to the concluding of the contract, if they occur, must be justified and their receipt confirmed by the person in charge of the centre.
Once the contract has been concluded, if the selected person is not interested in continuing, he/she must give notice of voluntary departure at least 15 days before the effective date of departure.TWELVE.
IncompatibilitiesThe contract is exclusive and full-time, and is therefore incompatible with any other type of support or contract.In addition, the beneficiaries will sign a declaration that they are not subject to a regime of incompatibilities that would legally prevent the award of the pre-doctoral contract.
Failure to comply with this statement of responsibility will be grounds for terminating the contract.THIRTEEN.
RecruitmentOn completion of the selection process resulting from this call for applications, the contracts will be drawn up in writing, and the most appropriate contractual modality for the purpose of the contract will be used, from among those in force at the time of formalisation.The start date, in the first semester of the academic year 2025/2026, will be fixed in the contracting proposal, depending on the needs of the projects, and provided that it is administratively feasible.The contract may be terminated for any of the reasons provided for in the Workers' Statute or in other applicable legislation, as well as those set out in the contract itself.FOURTEEN.
Information on personal dataComillas Pontifical University is the institution responsible for the data provided by those applying for this selection process.
The information received will be processed exclusively for the purposes of the call, as well as, where appropriate, subsequent personnel management, in accordance with the provisions of the data protection regulations in force.
#J-18808-Ljbffr
GMG Energía
Murcia, ES
? Inicio Inmediato Comercial Senior / Jefe De Ventas
GMG Energía · Murcia, ES
Estamos buscando un Comercial Senior / Jefe de Ventas apasionado, proactivo y con experiencia para liderar nuestra estrategia comercial y ser responsable de las ventas de la empresa.
Esta persona será clave para impulsar nuestras ventas, desarrollar relaciones con clientes clave y liderar un equipo comercial de alto rendimiento.Responsabilidades principales:Diseñar e implementar estrategias comerciales para alcanzar y superar los objetivos de venta.Identificar nuevas oportunidades de negocio y expandir nuestra cartera de clientes.Gestionar y motivar al equipo comercial, asegurando un alto rendimiento y compromiso con las ventas.Realizar el seguimiento y análisis de las ventas, proporcionando informes detallados a la dirección.Representar a la empresa en ferias, eventos y reuniones clave del sector.Requisitos:Experiencia mínima de 5 años en ventas B2B, preferiblemente en el sector de energía, climatización o afines.Habilidades de liderazgo y capacidad demostrada para gestionar equipos comerciales.Excelente comunicación y habilidades de negociación.Orientación a resultados y al cliente.Conocimiento del mercado local y red de contactos será un plus.Carnet de conducir y disponibilidad para viajar dentro de la región.Qué ofrecemos:Incorporación a una empresa líder y consolidada en el sector.Salario competitivo y paquete de comisiones atractivo.Ambiente de trabajo dinámico, con oportunidades de crecimiento y desarrollo profesional.Herramientas necesarias para desempeñar tus funciones (vehículo, teléfono, etc.
).Formación continua en productos y servicios innovadores.¿Cómo postular?Envía tu CV actualizado y una carta de motivación a ****** indicando en el asunto "Candidatura Comercial Senior".
La selección se realizará de forma continua hasta cubrir la vacante.
SEF Servicio Regional de Empleo y Formación
Murcia, ES
ALBAÑIL (OFICIAL DE PRIMERA)
SEF Servicio Regional de Empleo y Formación · Murcia, ES
Oferta 142025003149
Fecha Inicio:09/05/2025 Fecha Finalización:08/06/2025
Municipio MURCIA (MURCIA)
ALBAÑIL (OFICIAL DE PRIMERA)
FUNCIONES
- TRABAJOS DE ALBAÑILERÍA.
- SE REQUIERE EXPERIENCIA EN PUESTO SIMILAR. - TENER CURSOS DE FORMACION DE ALBAÑILERIA.
- CONTRATO LABORAL INDEFINIDO A JORNADA COMPLETA. - JORNADA: DE LUNES A VIERNES. - RETRIBUCIÓN: 22.975 EUROS BRUTOS MENSUALES. Nivel Profesional: OFICIALES DE PRIMERA
Comercial Inmobiliario
10 may.TM Grupo Inmobiliario
Murcia, ES
Comercial Inmobiliario
TM Grupo Inmobiliario · Murcia, ES
ERP
📣 ¿Quieres formar parte de nuestro equipo Comercial?
En TM Grupo Inmobiliario estamos en búsqueda de un Comercial Inmobiliario para unirse a nuestros proyectos inmobiliarios en la zona de Molina de Segura, Murcia.
🚀 ¿Qué ofrecemos?
- Formar parte de una empresa consolidada y en continuo crecimiento.
- Un entorno donde la mejora continua y el aprendizaje están asegurados.
- Una carrera profesional estable.
- Salario base + retribución variable y un plan de retribución flexible.
En relación directa con el Jefe de Ventas, las principales funciones a desarrollar serán:
- Asesorar a nuestros clientes en la toma de decisiones de la adquisición de vivienda.
- Atender a clientes nacionales e internacionales.
- Realizar entrevistas de venta y seguimiento telefónico a clientes potenciales/comparadores.
- Gestionar la preventa y control de la propia actividad comercial.
- Gestionar y apoyar en la asistencia ferias internacionales.
- Apoyar al Área Internacional en los diferentes países europeos.
- Analizar y optimizar las relaciones con la red de agentes, gestionando el canal de comunicación (E-mailing agentes).
- Gestionar las citas y altas de los clientes en el ERP de la compañía.
- Excelentes habilidades de comunicación y negociación.
- Orientación a resultados en base a los objetivos propuestos por la compañía.
- Capacidad para tomar decisiones estratégicas y adaptarse a cambios en el mercado.
- Valorable residencia cercana del puesto de trabajo.
- Carnet de conducir y vehículo propio.
- Nivel fluido de inglés y valorable positivamente un tercer idioma.
Compromiso y muchas ganas de seguir aprendiendo y desarrollándote profesionalmente en una compañía consolidada.
Juver Alimentación
Murcia, ES
Departamento Comercial: Auxiliar Administrativo/a Comercial
Juver Alimentación · Murcia, ES
Office
Departamento Comercial: Auxiliar Administrativo/a Comercial
ESO, BACHILLER, PF Grado Medio en Administración (rama administrativa)
USUARIO de SAP Ventas y Office 365
Atención telefónica
Mecanización de facturas y promociones
Seguimiento de pedidos.
Soporte Administrativo a equipo de Ventas
Cualquier otra responsabilidad o función que se le asigne inherente al puesto
Identificar situaciones de riesgo y canalizar a través de los procedimientos establecidos
Grabación de pedidos
Mínimo 1 año de experiencia en puesto similar
Experiencia con pedidos y albaranes
Valorable formación en Administración