¡No te pierdas nada!
Únete a la comunidad de wijobs y recibe por email las mejores ofertas de empleo
Nunca compartiremos tu email con nadie y no te vamos a enviar spam
Suscríbete AhoraAdminstración y Secretariado
2Informática e IT
2Agricultura
0Alimentación
0Arte, Moda y Diseño
0Ver más categorías
Artes y Oficios
0Atención al cliente
0Banca
0Ciencia e Investigación
0Comercial y Ventas
0Comercio y Venta al Detalle
0Construcción
0Contabilidad y Finanzas
0Cuidados y Servicios Personales
0Deporte y Entrenamiento
0Derecho y Legal
0Desarrollo de Software
0Diseño y Usabilidad
0Editorial y Medios
0Educación y Formación
0Energía y Minería
0Farmacéutica
0Hostelería
0Industria Manufacturera
0Ingeniería y Mecánica
0Inmobiliaria
0Instalación y Mantenimiento
0Marketing y Negocio
0Producto
0Publicidad y Comunicación
0Recursos Humanos
0Sanidad y Salud
0Seguridad
0Seguros
0Social y Voluntariado
0Telecomunicaciones
0Transporte y Logística
0Turismo y Entretenimiento
0Grup Carles
Igualada, ES
Administratiu/va de facturació
Grup Carles · Igualada, ES
ERP Office
Grup Carles col·labora amb una empresa del sector tèxtil d'Igualada per la incorporació d'una persona que participi en la gestió administrativa i comptable de l'empresa.
Si ets una persona amb experiència en entorns d'administració de PIMES i t'agradaria formar part d'una empresa familiar i consolidada en el sector, continua llegint!
Que faràs en el teu dia a dia?
- Formar part de l'equip d'administració de l'empresa.
- Gestionar l'entrada de les comandes al sistema (SAP).
- Control de les entrades i sortides de material.
- Gestió documental de les comandes: validació de factures, gestió d'albarans...
- Seguiment dels enviaments i resolució d'incidències.
- Atenció directa a clients.
- Elaboració d’informes per Direcció General.
- Formar part d'una empresa molt consolidada en el seu sector. Entorn de treball familiar i estable.
- Estabilitat laboral. Contractació indefinida a jornada completa.
- Horari de dilluns a dijous de 8h a 13:30h i de 15h a 18 h, divendres jornada intensiva de matí.
- Retribució a convenir amb cada candidatura.
Què busquem en tu?
- Persona amb bones capacitats de comunicació i amb una clara orientació al client.
- Valorable disposar de formació superior en administració i finances.
- Coneixement de l'entorn Office i ERP.
- Valorable aportar experiència professional prèvia.
- Valorable disposar de carnet de conduir i cotxe propi.
- Imprescindible tenir proximitat geogràfica - Zona Igualada.. o rodalies.