¡No te pierdas nada!
Únete a la comunidad de wijobs y recibe por email las mejores ofertas de empleo
Nunca compartiremos tu email con nadie y no te vamos a enviar spam
Suscríbete AhoraAdminstración y Secretariado
4Comercial y Ventas
1Comercio y Venta al Detalle
1Informática e IT
1Marketing y Negocio
1Ver más categorías
Publicidad y Comunicación
1Transporte y Logística
1Agricultura
0Alimentación
0Arte, Moda y Diseño
0Artes y Oficios
0Atención al cliente
0Banca
0Ciencia e Investigación
0Construcción
0Contabilidad y Finanzas
0Cuidados y Servicios Personales
0Deporte y Entrenamiento
0Derecho y Legal
0Desarrollo de Software
0Diseño y Usabilidad
0Editorial y Medios
0Educación y Formación
0Energía y Minería
0Farmacéutica
0Hostelería
0Industria Manufacturera
0Ingeniería y Mecánica
0Inmobiliaria
0Instalación y Mantenimiento
0Producto
0Recursos Humanos
0Sanidad y Salud
0Seguridad
0Seguros
0Social y Voluntariado
0Telecomunicaciones
0Turismo y Entretenimiento
0PIMEC
Mataró, ES
AUXILIAR ADMINISTRATIU/VA
PIMEC · Mataró, ES
Desde PIMEC, en colaboración con el SOC, ponemos en marcha una nueva edición del programa 30 Plus, a través del cual iniciamos este proceso de selección. A través de este programa accederás a una contratación laboral de 6 meses o indefinido y obtendrás formación subvencionada (sin coste para ti) relacionada con el puesto de trabajo. Además, también tendrás acceso a acompañamiento para lo que necesites durante los primeros 6 o 9 meses.
Descripció
Des de PIMEC, i en col·laboració amb el SOC, posem en marxa el programa 30 PLUS, a través del qual iniciem un procés de selecció per tal d’incorporar a una empresa ubicada a Sant Feliu De Codines un/a AUXILIAR ADMINISTRATIU/VA. L’empresa es dedica a la consultoria i a l'assessorament del sector logístic.
A través d’aquest programa accediràs a una contractació laboral indefinida i obtindràs formació relacionada amb el lloc de feina. La formació es realitzarà a Pimec i el curs tindrà un total de 40 hores.
Funcions
Funcions realitzades en modalitat 100% teletreball.
Tasques de gestió administrativa.
Tasques administratives de suport als diferents departaments de l'empresa.
Tasques administratives de facturació de l'empresa (emissió de factures a clients i validació factures de proveïdors).
Requisits
- Es valora experiència prèvia de tasques administratives de facturació.
- Formació acadèmica: CFGM o equivalent
- Idiomes:
- català: nivell mig.
- castellà: nivell mig.
- Coneixements informàtics: nivell mig.
- Modalitat de treball: 100% treball a distància / teletreball.
- Competències: comunicació, motivació, flexibilitat, iniciativa i pressa de decisions, interès per aprendre, organització, treball en equip.
- Disponibilitat per fer una formació durant la contractació, fora de l’horari laboral.
- 100% teletreball.
- Contracte Indefinit.
- Jornada completa (40 hores setmanals).
- Horari: de dilluns a divendres de 8h a 14h i de 15h a 17h.
- Salari brut anual: 18.852,12€
- Distribució salarial: 14 pagues.
PIMEC
Mataró, ES
AUXILIAR ADMINISTRATIU/VA
PIMEC · Mataró, ES
Mesos
Desde PIMEC, en colaboración con el SOC, ponemos en marcha una nueva edición del programa 30 Plus, a través del cual iniciamos este proceso de selección. A través de este programa accederás a una contratación laboral de 6 meses o indefinido y obtendrás formación subvencionada (sin coste para ti) relacionada con el puesto de trabajo. Además, también tendrás acceso a acompañamiento para lo que necesites durante los primeros 6 o 9 meses.
Descripció
Des de PIMEC, i en col·laboració amb el SOC, posem en marxa el programa 30 PLUS, a través del qual iniciem un procés de selecció per tal d’incorporar a una empresa ubicada a Mataró un/a AUXILIAR ADMINISTRATIU/VA. L’empresa es dedica al sector de serveis d'enginyeria.
A través d’aquest programa accediràs a una contractació laboral d’entre 6 mesos i indefinida i obtindràs formació relacionada amb el lloc de feina.
Funcions
Tasques administratives, atenció al client, preparació i gestió d'enviament de petit material.
Gestió de pressupostos i comandes.
La principal tasca correspon a la preparació de pressupostos, enviament de correus.
Gestionar la documentació de les comandes, fer comunicats als clients.
Preparar els albarans i gestionar l’enviament del material amb l’empresa de transports.
Requisits
- Experiència amb eines d’ofimàtica (correu electrònic i eines d’edició “Word”)
- Experiència amb programes de full de càlcul, “Excel”.
- Valorable coneixement de programes de facturació “Factusol o similar”
- Experiència prèvia en atenció a clients.
- Domini del català i castellà. Anglès nivell inicial.
- Tenir disponibilitat per fer una formació durant la contractació, fora de l’horari laboral.
- Salari brut anual de 8.731. (14 pagues)
- Contractació indefinida.
- Horari de dilluns a divendres de 09:00 a 13:00h.