¡No te pierdas nada!
Únete a la comunidad de wijobs y recibe por email las mejores ofertas de empleo
Nunca compartiremos tu email con nadie y no te vamos a enviar spam
Suscríbete AhoraTransporte y Logística
4Adminstración y Secretariado
2Industria Manufacturera
2Informática e IT
1Ingeniería y Mecánica
1Ver más categorías
Agricultura
0Alimentación
0Arte, Moda y Diseño
0Artes y Oficios
0Atención al cliente
0Banca
0Ciencia e Investigación
0Comercial y Ventas
0Comercio y Venta al Detalle
0Construcción
0Contabilidad y Finanzas
0Cuidados y Servicios Personales
0Deporte y Entrenamiento
0Derecho y Legal
0Desarrollo de Software
0Diseño y Usabilidad
0Editorial y Medios
0Educación y Formación
0Energía y Minería
0Farmacéutica
0Hostelería
0Inmobiliaria
0Instalación y Mantenimiento
0Marketing y Negocio
0Producto
0Publicidad y Comunicación
0Recursos Humanos
0Sanidad y Salud
0Seguridad
0Seguros
0Social y Voluntariado
0Telecomunicaciones
0Turismo y Entretenimiento
0Top Zonas
Siero
10Auxiliar Administrativo
6 mar.AGILS Accessibilitat
Siero, ES
Auxiliar Administrativo
AGILS Accessibilitat · Siero, ES
Excel Outlook Word
Ubicació: Teletreball, amb disponibilitat per a reunions puntuals presencials a BarcelonaTipus de Contracte: Inicial de 25h setmanals, ampliable a jornada completa.Remuneració: 12.618,15€ bruts anuals, segons conveni, amb possibles augments d'acord amb experiència i perfil.Experiència: Es requereix experiència mínima de 2 anys en treballs d'administració d'empresa.
Descripció del Lloc:Empresa en creixement dedicada a la Consultoria i serveis relacionats en l'accessibilitat precisa d'una administrativa amb experiència, organitzada i proactiva per unir-se al nostre equip.
Les tasques a realitzar son:
- Gestió Administrativa i Documental· Atenció al Client i Proveïdors· Facturació i Comptabilitat Bàsica· Coordinació Interna i suport en l'operativa diària de l'empresa.Requisits:
- Residir a Barcelona o voltants· Incorporació immediata· Disposar d'un entorn adient per poder teletreballar· Disponibilitat per fer reunions puntuals presencials a Barcelona· Experiència prèvia en administració
- Coneixements en facturació i comptabilitat bàsica· Domini funcional de les aplicacions clau d'Office 365 (Word, Excel, Outlook, Teams, etc. )
- Experiència en plataformes de gestió de facturació (Per exemple, Factusol, Contasimple, etc. )
- Capacitat d'organització i gestió de tasques múltiples· Habilitats de comunicació i tracte amb clients/proveïdors· Nivell C de CatalàEs valorarà: Coneixements en l'àmbit de la diversitat funcional i d'accessibilitat Coneixements en tramitació de subvencions i ajuts públics Coneixements en tramitació de concursos públics Coneixements en gestió de PRL Si compleixes amb els requisits i t'interessa l'oportunitat, envia'ns el teu CV a ****** amb l'assumpte: Candidatura Administrativa Barcelona.