¡No te pierdas nada!
Únete a la comunidad de wijobs y recibe por email las mejores ofertas de empleo
Nunca compartiremos tu email con nadie y no te vamos a enviar spam
Suscríbete AhoraAdminstración y Secretariado
1Educación y Formación
1Agricultura
0Alimentación
0Arte, Moda y Diseño
0Ver más categorías
Artes y Oficios
0Atención al cliente
0Banca
0Ciencia e Investigación
0Comercial y Ventas
0Comercio y Venta al Detalle
0Construcción
0Contabilidad y Finanzas
0Cuidados y Servicios Personales
0Deporte y Entrenamiento
0Derecho y Legal
0Desarrollo de Software
0Diseño y Usabilidad
0Editorial y Medios
0Energía y Minería
0Farmacéutica
0Hostelería
0Industria Manufacturera
0Informática e IT
0Ingeniería y Mecánica
0Inmobiliaria
0Instalación y Mantenimiento
0Marketing y Negocio
0Producto
0Publicidad y Comunicación
0Recursos Humanos
0Sanidad y Salud
0Seguridad
0Seguros
0Social y Voluntariado
0Telecomunicaciones
0Transporte y Logística
0Turismo y Entretenimiento
0Consell Comarcal de la Selva
Santa Coloma de Farners, ES
OFERTA INFORMATIVA - Procés selectiu NORA: 1 Tècnic/a intermig/tja en Prevenció de Riscos Laborals, Medi ambient i Qualitat
Consell Comarcal de la Selva · Santa Coloma de Farners, ES
Convocatòria procés selectiu TÈCNIC/A INTERMIG/TJA en PREVENCIÓ DE RISCOS LABORALS, MEDIAMBIENT I QUALITAT
Podeu veure els detalls de l'oferta a la web Serveis Mediambientals de la Selva, NORA, S.A:
- https://www.noraselva.cat/index.php/nora/ofertes-de-treball/85-processos...
Requisits:
TERMINI : des del 20 de gener de 2025, fins el 7 de febrer de 2025, ambdós inclosos.
Podeu consultar les bases a:
- https://ssl4.ddgi.cat/bopV1/pdf/2025/11/2025110164.pdf
AUXILIAR ADMINISTRATIU/VA
13 ene.Consell Comarcal de la Selva
Santa Coloma de Farners, ES
AUXILIAR ADMINISTRATIU/VA
Consell Comarcal de la Selva · Santa Coloma de Farners, ES
Excel Word
Empresa dedicada a la l'enginyeria i treballs forestals precisa incorporar un/a auxiliar administratiu/va per incorporar a l'equip de treball a Santa Coloma de Farners.
Condicions laborals:
- Contracte: Indefinit
- Horàri: 5 hores diàries * 5 dies. De 9 a 14
- Salari: 850 a 900 €/bruts mes * 14 pagues, Depent de la vàlua del candidat
- Comptabilitat, facturació i gestió de tresoreria
- Contacte amb socis i clients per la gestió d’entrades i sortides de producte
- Recepció: atenció presencial i telefònica a socis i clients
- Gestió del correu entrant i sortint, fotocòpies.
- Manteniment i custòdia d’arxiu Suport a l’equip administratiu i tècnic
Formació i experiència:
- Titulació mínima Grau Mitjà en administració i finances o equivalent
- Experiència i domini en gestió comptable, preferentment amb el programa SAGE
- Residència propera al lloc de treball
- Domini parlat i escrit de català i castellà
- Coneixements de Word, , Excel i internet a nivell d’usuari avançat
- Coneixement de programes de comptabilitat
- Carnet B
- Treball en equip
- Disposició al aprenentatge
- Responsabilitat.
- Iniciativa