No et perdis res!
Uneix-te a la comunitat de wijobs i rep per email les millors ofertes d'ocupació
Mai no compartirem el teu email amb ningú i no t'enviarem correu brossa
Subscriu-te araAdministració i Secretariat
1Comercial i Vendes
1Agricultura
0Alimentació
0Art, Moda i Disseny
0Veure més categories
Arts i Oficis
0Assegurances
0Atenció al client
0Banca
0Ciència i Investigació
0Comerç i Venda al Detall
0Comptabilitat i Finances
0Construcció
0Cures i Serveis Personals
0Desenvolupament de Programari
0Disseny i Usabilitat
0Dret i Legal
0Editorial i Mitjans
0Educació i Formació
0Energia i Mineria
0Enginyeria i Mecànica
0Esport i Entrenament
0Farmacèutica
0Hostaleria
0Immobiliària
0Indústria Manufacturera
0Informàtica i IT
0Instal·lació i Manteniment
0Màrqueting i Negoci
0Producte
0Publicitat i Comunicació
0Recursos Humans
0Sanitat i Salut
0Seguretat
0Social i Voluntariat
0Telecomunicacions
0Transport i Logística
0Turisme i Entreteniment
0Top Ocupacions
Administratiu/va
1Air Import Agent - BILBAO
5 d’abr.Expeditors
Altzaga, ES
Air Import Agent - BILBAO
Expeditors · Altzaga, ES
Office
Descripción de la empresa
We take care of our employees, and they take care of our customers!
Become a member of a global community! The international logistics industry is an integral piece of the global trade puzzle; we make the world go round. Global supply chain management is what we do, and at the heart of Expeditors you will find professionalism, leadership, and a friendly environment, all of which foster an innovative, customer service-based approach to logistics. Expeditors is a global logistics company headquartered in Seattle, Washington. As a Fortune 500 company, we employ over 19,000 trained professionals in a worldwide network of over 350+ locations across six continents. Expeditors satisfies the increasingly sophisticated needs of international trade through customized solutions and seamless, integrated information systems.
Our Mission
We recruit, train, and retain the very best logistics and technical experts the world over.We love to promote from within- more than 50 percent of our employees have been at Expeditors for five years or more. Our high retention rate is influenced by a unique compensation program for positions that are more than just jobs - they're chances to grow, do what you love and build a career with us!
Descripción del empleo
- Shipment management from origin to destination.
- Incoterms knowledge.
- Adherence to internal procedures
- Data entry into our proprietary operating system
- Interact with our customers in order to assure an optimal service.
- Prepare the required documentation for international transportation.
- Receive and update shipment status in a timely manner; issue shipment arrival notices.
- Trace and track all inbound shipments.
- Studies: Logistics and transport, or related.
- Experience +1 year
- Computer skills for the use of Microsoft Office package (Intermediate Level).
- High level inEnglish
- A command of and previous experience in Customer Service.
- Communicative skills, flexibility, teamwork.
- Teamwork and active attitude
Benefits:
- Great environment/place to work
- Career Development
- Interdepartmental - Cross training
- Internal / External training
- Access to the Employee Stock Purchase Plan
- Health and Live Insurance
- Other benefits to be confirmed during the interview process
Administrativo de facturación
29 de marçCINCUNEGUI
Altzaga, ES
Administrativo de facturación
CINCUNEGUI · Altzaga, ES
Office Excel
En CINCUNEGUI INSTALACIONES, una empresa líder en el sector de Venta al por Mayor de Gas, Fontanería y Equipamiento de Calefacción, estamos buscando un Administrativo de Facturación para unirse a nuestro equipo. Este rol es fundamental para asegurar la precisión y eficiencia en la gestión de facturas y pagos, contribuyendo así al éxito continuo de nuestra organización. Buscamos un profesional meticuloso, organizado y con sólidas habilidades en contabilidad y manejo de sistemas de facturación. Si tienes pasión por los números y deseas desarrollarte en un ambiente dinámico y en constante crecimiento, te invitamos a aplicar y formar parte de nuestra distinguida empresa.
Tareas
Recepción de llamadas, recogida de avisos, gestion de facturas recibidas y realización de presupuestos y creacción de facturas.
Requisitos
- Experiencia previa en facturación y gestión administrativa
- Conocimientos de contabilidad básica
- Capacidad para trabajar de forma autónoma y en equipo
- Habilidades organizativas y atención al detalle
- Dominio de paquete Microsoft Office, especialmente Excel
Beneficios
Horario de Lunes a Viernes
Contrato de 30h semanales