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0The CT Engineering Group
Frontend Software Developer
The CT Engineering Group · Sevilla, ES
Teletreball React Python Django REST TypeScript
CT es una empresa líder en tecnología, que proporciona servicios de innovación e ingeniería en los sectores aeronáutico, espacial, naval, automovilístico, ferroviario, energético y de plantas industriales. CT impulsa los límites de la tecnología a través de la innovación, y lleva la eficiencia a otro nivel cubriendo todo el ciclo de vida de los productos, desde el diseño y la fabricación hasta el soporte postventa. Con más de 30 años de experiencia, el éxito de CT está impulsado hoy en día por más de 1.800 ingenieros expertos repartidos en siete países, en tres continentes.
Estamos en la búsqueda de un Frontend Developer con experiencia sólida en React y TypeScript para unirse a nuestro equipo. En este rol, serás clave en la creación de interfaces web, escalables y de alto rendimiento, colaborando con equipos multidisciplinares para integrar soluciones front-to-back y llevar las aplicaciones al siguiente nivel.
Aunque el enfoque principal será el desarrollo frontend, trabajarás en proyectos que requieren conocimientos generales en backend y APIs REST, favoreciendo tu crecimiento integral como desarrollador.
Funciones
- Diseñar y desarrollar aplicaciones web frontend utilizando React con TypeScript/JavaScript.
- Implementar y consumir APIs REST, garantizando una integración eficiente con los servicios backend.
- Colaborar con diseñadores y equipos de backend para asegurar la calidad, usabilidad y funcionalidad del producto.
- Mantener el código limpio, modular y optimizado para rendimiento.
- Flexibilidad horaria para una mejor conciliación personal y laboral.
- Modalidad de trabajo híbrida (presencial y teletrabajo).
- Desarrollo profesional continuo.
- Retribución competitiva.
- Clima laboral participativo, incluyente y dinámico. ¡Nos encanta trabajar en equipo!
- Formar parte del lugar donde los ingenieros aman trabajar.
- Experiencia profesional demostrable en desarrollo frontend con React y TypeScript/JavaScript.
- Familiaridad con diseño e implementación de APIs REST.
- Conocimientos básicos de desarrollo backend con Python y Django.
- Experiencia en análisis de datos utilizando Python, preferiblemente con la librería Pandas.
- Conocimiento en Django REST Framework para integración avanzada de APIs.
- Conocimientos en entornos relacionados con el Diseño Aeronáutico.
- Buen nivel de inglés (B2 o superior), especialmente para proyectos internacionales.
Cfo - Placeholder
NovaLEAN FINANCE | Finanzas para startups y pymes
Cfo - Placeholder
LEAN FINANCE | Finanzas para startups y pymes · Madrid, ES
Teletreball
Estamos buscando un Chief Financial Officer (CFO) para nuestra organización, alguien con un perfil sólido en:Gestión transaccional y proyectos de tipo One Shot .Elaboración y control de Business Plans (Bp) .Supervisión de Cash Flow y toma de decisiones estratégicas basadas en la optimización de recursos.Lo que ofrecemos:Puesto a jornada completa en un entorno dinámico y con grandes retos financieros.Participación activa en decisiones clave para el crecimiento y desarrollo de la empresa.Requisitos:Experiencia demostrable en un rol similar, con énfasis en las áreas mencionadas.Capacidad para trabajar de manera estratégica y detallada en proyectos financieros complejos.Excelentes habilidades de comunicación y liderazgo.¿Cómo aplicar?
Sólo valoramos candidaturas que se ajusten a esto:Envíanos tu CV actualizado junto a ****** con una carta breve indicando tus expectativas salariales.
Valoramos la transparencia y queremos ofrecerte un paquete acorde a tu experiencia y habilidades.Estamos deseando conocerte y explorar cómo puedes contribuir al éxito de nuestra empresa.Características de Lean Finance:Política humanista de Recursos Humanos:Nuestra filosofía aborda lo laboral de forma humana, cercana y responsable con lo vital de nuestros trabajadores.Tenemos servicio de psicología:Que incluye la posibilidad de reservar sesiones individuales y también ofrece acceso al campus virtual donde se alojan contenidos de psicología, comunicación y propios del funcionamiento de Lean Finance.Modelo híbrido/flexible de trabajo:3 días de teletrabajo a la semana.Horario de 7 a 15 preferente, pero con libertad para modificarlo dentro de lo que las tareas comunes (con compañeros o clientes) permitan.Filosofía de Libertad y Responsabilidad:Proactividad e independencia:Es bienvenida y atendida la comunicación para mejorar procesos y realizar sugerencias.Operamos en un ambiente de confianza donde serás reconocido por tu contribución y resultados, no por las horas que pases frente al escritorio.Team building:Aunque nuestros compañeros están repartidos por toda España, fomentamos la conexión y el espíritu de equipo con encuentros periódicos que nos unen y nos permiten disfrutar de momentos memorables juntos.
DataCamp
Cloud Curriculum Manager
DataCamp · Madrid, ES
Teletreball Python TSQL Azure Cloud Coumputing AWS
About DataCamp
DataCamp's mission is to empower everyone with the data and AI skills essential for 21st-century success. By providing practical, engaging learning experiences, DataCamp equips learners and organizations of all sizes to harness the power of data and AI. As a trusted partner to over 14 million learners and 5,000+ companies, including 80% of the Fortune 1000, DataCamp is leading the charge in addressing the critical data and AI skills shortage.
About the role
Cloud technologies are revolutionizing how businesses operate, with platforms like AWS and Azure leading the charge. As a Cloud Curriculum Manager, you will play a key role in advancing our mission to democratize cloud education.
You'll work closely with our expert instructors and the Cloud Curriculum team, comprising educators, data scientists, and technologists. Your focus will be on expanding our cloud content library with new materials. You'll contribute to courses, practice pools, and projects, acting as a reviewer, thought partner, and advocate for our learners. With a strong technical background in cloud platforms like AWS and Azure, and the ability to influence across functional groups, you will make data-driven decisions and lead complex projects to successful completion.
To be effective in this role, you must have strong technical skills and a sincere interest in educational technology. This position is ideal for someone passionate about cloud education, who wants to join a fast-growing startup that's training the next generation of cloud professionals and building the world's best network of cloud instructors.
About you
At DataCamp, we seek individuals who embody our core values of data-driven decision-making, action, transparency, ownership, and customer focus. You thrive in a fast-paced, high-performing environment and are driven by a passion for making a meaningful impact. You're adaptable, embracing change and ambiguity with enthusiasm. Your initiative and entrepreneurial spirit push you beyond just meeting targets—you aim to understand the "why" behind our goals and take ownership to drive the business forward. You're a collaborative team player who values transparency and always seeks to improve and innovate. If this sounds like you, we encourage you to apply!
Responsibilities
In this role, you will focus your time on the following areas:
Content Creation
- Develop new and engaging content focused on AWS, Azure, and other cloud technologies.
- Collaborate with cross-functional teams to add new and creative interactive learning experiences to our cloud content.
- Provide critical feedback on specifications for new courses.
- Write automated tests in Python to provide personalized feedback for learners.
- Use Looker and SQL to make data-driven suggestions for content improvements based on learner feedback and engagement data.
- Research, plan, and create a strategy for new content (courses) to be developed.
- Manage the course development process.
- Work closely with course external instructors to make content interactive and engaging.
- Effectively set and hold instructors accountable for deliverable deadlines.
- Strong technical background with experience in cloud technologies like AWS or Azure.
- Technical skills in SQL and/or Python.
- Familiarity with cloud architecture, services, and best practices.
- Has a cloud certification in AWS and/or Azure (preferred, but not required).
- Enjoys working with other people and interacting with subject matter experts.
- Familiarity with interactive technical education platforms like DataCamp or similar providers.
- Able to effectively synthesize, visualize, and communicate ideas to others, including non-technical audiences.
- Excellent attention to detail.
- Strong command of English, both written and verbal.
- Knows when to push back, challenge an idea, seek out compromise, and do so positively for the company's benefit.
Joining DataCamp means becoming part of a dynamic, creative, and international start-up. Here are just a few of the reasons why you'll love being on our team:
- Exciting challenges: Face new technical challenges daily, keeping your work engaging and rewarding.
- Competitive compensation: We offer a competitive salary with attractive benefits.
- Flexibility: Benefit from flexible working hours because the future is flexible!
- Continuous learning: Access a yearly learning budget for conferences & training to support your professional growth.
- Global retreats: Participate in international company retreats, fostering a global team spirit.
- Equipment: Yearly refreshment of your IT Equipment budget for your home working setup.
- Amazing team: Collaborate with a truly exceptional team—seriously, we're awesome!
At DataCamp, we value diverse experiences and perspectives. If you're excited about this role but don't meet every qualification, we still encourage you to apply. We believe skills can be developed and are committed to fostering an inclusive workplace where everyone can thrive. Your unique talents and perspectives are what make our team great!
AIRTIFICIAL
Ingeniero/a CCP– Jefe de proyecto de Ingeniería del Agua
AIRTIFICIAL · Madrid, ES
Teletreball
🌍 ¡Únete a INYPSA CW INFRASTRUCTURES, Grupo AIRTIFICIAL! 🚀
¿Buscas un lugar donde crecer profesionalmente y trabajar en proyectos que realmente importan? En INYPSA CW INFRASTRUCTURES, una empresa líder en ingeniería con amplia experiencia nacional e internacional, te ofrecemos la oportunidad de formar parte de un equipo dinámico e innovador y participar en proyectos de primer nivel.
Nos especializamos en consultoría de ingeniería del agua, transporte y medio ambiente, y estamos buscando profesionales con amplia experiencia para seguir creciendo e impulsando el cambio.
🔍 ¡Estamos buscando para nuestra oficina en Madrid a un Ingeniero/a de Caminos, Canales y Puertos o Ingeniero/a Civil con máster habilitante con experiencia como Jefe de Proyecto de proyectos de ingeniería del agua!
¿Qué harás?
- 📑 Te encargarás de la redacción de informes técnicos y documentación de los trabajos que se te asignen juntamente con el resto del equipo establecido para cada proyecto.
- 🏗 Liderarás y gestionarás equipos multidisciplinares para asegurar la correcta ejecución de los proyectos en tiempo, coste y calidad.
- 📝 Serás el responsable de la planificación, coordinación y supervisión de proyectos de ingeniería del agua.
- 📊 Te encargarás de la gestión de costes, control de plazos y relación con clientes y proveedores.
- 💡 Participarás en la gestión de riesgos y oportunidades, garantizando el cumplimiento de estándares de seguridad y calidad.
- 🎓 Ingeniero/a de Caminos, Canales y Puertos o Ingeniero/a Civil con máster habilitante con al menos 15 años de experiencia en proyectos de infraestructuras hidráulicas, así como experiencia liderando equipos y trabajos como Jefe/a de Proyecto.
- 🎯 Valoraremos que tengas formación adicional con máster o postgrado en el área de la ingeniería del agua.
- 💻 Manejo avanzado de modelos numéricos hidrológicos o hidráulicos, así como otro software especializado.
- 🌍 Valoraremos que demuestres experiencia internacional.
- ✈️ Disponibilidad para viajes puntuales al extranjero.
- 🧠 Habilidades para la gestión de equipos, planificación estratégica y toma de decisiones en proyectos complejos.
- 💼 Contrato indefinido y un paquete salarial acorde a tu experiencia.
- ⏰Modelo híbrido con un día a la semana de teletrabajo y jornada intensiva en verano, Semana Santa y Navidades.
- 🚀 Oportunidades de mejora con formación continua.
- 🚄 Acceso a un programa de retribución flexible (seguro médico, ticket restaurant, guardería, transporte).
¡Esta es tu oportunidad de dejar huella en proyectos que impactan el futuro! 🌱
📩 ¡Aplica ahora y forma parte de un equipo que impulsa el cambio!
#IngenieríaCivil #ingenieríaDeCaminos #IngenieríaDelAgua #OportunidadLaboral #Madrid #IngenieríaHidráulica #Empleo #CrecimientoProfesional
GE HealthCare
MarCom Director International
GE HealthCare · Madrid, ES
Teletreball
Job Description Summary
The MarCom Director International will be responsible for leading the MarCom & Events team at GE HealthCare International during an 7-month maternity leave. GE HealthCare International includes the regions Europe, the Middle East, Africa, Asia-Pacific, India and Latin America. This role involves not only developing and implementing the current marketing content & campaign strategies but also transforming the team towards a new operational model that emphasizes streamlined content creation, approval, and distribution processes. The successful candidate will ensure the team produces high-quality, engaging, and consistent content efficiently, leveraging advanced tools and technologies.
This position requires a seasoned professional with strong, empathic leadership and influencing skills, strategic thinking, and the ability to drive multi-dimensional projects. The MarCom Leader will report to the Chief Marketing Officer (CMO) International.
THIS ROLE IS OPEN IN ALL LOCATIONS IN THE INTERNATIONAL REGION EVEN IF NOT INCLUDED IN THE ROLE POSTING LOCATION. NO RELOCATION REQUIRED.
Job Description
GE HealthCare is a leading global medical technology and digital solutions innovator. Our purpose is to create a world where healthcare has no limits. Unlock your ambition, turn ideas into world-changing realities, and join an organization where every voice makes a difference, and every difference builds a healthier world.
Key Responsibilities Include (but Are Not Limited To)
Leadership and Team Management
- Lead and manage the MarCom & Events team (~25 people), ensuring alignment with GE HealthCare's strategic goals.
- Foster a collaborative and innovative team environment.
- Provide guidance and support to team members, ensuring professional growth and development.
- Oversee the creation and distribution of engaging, relevant, and personalized content and other marketing materials.
- Optimize content for various platforms, including web, digital campaigns, and sales enablement tools.
- Lead the implementation of the content sharing strategy for channel partners across the International region.
- Implement a new operational model focused on efficient content production and distribution.
- Streamline content creation processes to enhance efficiency and reduce time-to-market.
- Leverage advanced tools and technologies to produce high-quality content at scale.
- Ensure all content adheres to ethical standards, maintains brand integrity, and complies with industry regulations.
- Set up min. quarterly editorial content boards gathering central modality and zone Marcom content owners to share on content needs and plans.
- Work closely with global, Segment and Zone marketing teams as well as the Central Digital marketing & operations Team to ensure cohesive and effective marketing efforts.
- Build strong relationships with internal and external stakeholders to support marketing initiatives.Manage budgets and resources effectively to achieve marketing goals.
- Team Development: Assess team performance and development through regular feedback and performance reviews.
- Budget Management: Ensure marketing activities are executed within the allocated budget and track cost efficiency.
- Content Quality and Engagement: Track metrics such as content views, shares, and engagement rates to ensure high-quality and engaging content.
- Content Production Efficiency: Measure the fit of the content created with the needs to the stakeholders and the time taken from content creation to distribution and aim to reduce this time by a specified percentage.
- Bachelor's Degree in Marketing, Communications, Business Administration, or a related field.
- Proven experience in marketing and communications, preferably in the MedTech or healthcare industry.
- Strong leadership and team management skills.
- Excellent interpersonal and communication skills.
- Ability to think strategically and execute operationally.
- Proficiency in using advanced marketing tools and technologies.
- Experience in transforming marketing operations and implementing new processes.
- Strong analytical skills and the ability to create complex business cases.
- Ability to influence and motivate teams and stakeholders.
- Demonstrated ability to lead projects and drive outcomes with speed and efficiency
GE HealthCare is an Equal Opportunity Employer where inclusion matters. Employment decisions are made without regard to race, color, religion, national or ethnic origin, sex, sexual orientation, gender identity or expression, age, disability, protected veteran status or other characteristics protected by law.
Behaviors
We expect all employees to live and breathe our behaviors: to act with humility and build trust; lead with transparency; deliver with focus, and drive ownership – always with unyielding integrity.
Total Rewards
Our total rewards are designed to unlock your ambition by giving you the boost and flexibility you need to turn your ideas into world-changing realities. Our salary and benefits are everything you’d expect from an organization with global strength and scale, and you’ll be surrounded by career opportunities in a culture that fosters care, collaboration and support.
Additional Information
Relocation Assistance Provided: No
Happy Vibes Travel Co
Remote Scheduling Coordinator
Happy Vibes Travel Co · Barcelona, ES
Teletreball Excel
We are currently seeking enthusiastic individuals to join our team as Remote Scheduling Coordinators. This is a unique opportunity to work remotely, manage your own business, and enjoy exciting travel perks while providing exceptional service to our valued clients.
Responsibilities:
- Collaborate with clients to understand their travel needs and preferences.
- Plan, research, and book travel arrangements, including flights, accommodations, transportation, and activities, based on clients' requirements.
- Stay informed about the latest travel policies, protocols, and destination information.
- Maintain open and clear communication with clients, vendors, and team members to ensure smooth travel experiences.
- Complete comprehensive training provided by our vendors to enhance your knowledge and skills.
- Cultivate and maintain strong relationships with various vendors to provide clients with a wide range of options and exclusive travel perks.
- Keep accurate and organized records of client interactions, travel itineraries, and vendor communications.
- Must be at least 18 years old and authorized to work in the USA, Australia, Columbia, and Mexico.
- Possess a reliable computer, laptop, or smartphone with internet access.
- Strong organizational skills, ability to multitask, and effective problem-solving abilities.
- Exceptional customer service skills with a keen attention to detail.
- Excellent communication skills for interacting professionally with clients, vendors, and colleagues.
- Self-discipline, motivation, and a high work ethic to excel in a remote work environment.
- No prior experience required; extensive training and certifications provided to equip you for success.
- Opportunity to receive certifications and training from reputable industry partners.
- Enjoy exciting travel perks, including resort familiarization trips, discounts, and exclusive offers.
- Join a collaborative and supportive team environment, receiving guidance and assistance whenever needed.
- Work remotely from the comfort of your chosen location, eliminating commute and associated expenses.
- Flexible work schedule, allowing you to determine your hours and balance work with personal commitments.
- Unlimited training opportunities through online videos, workshops, and additional certifications.
- No sales quotas or earning caps; your income potential is based on your dedication and efforts.
- Access to a wide network of vendor partners, ensuring diverse options for client travel experiences.
- This is a business opportunity.
AIRTIFICIAL
Ingeniero/a Civil/CCP Júnior
AIRTIFICIAL · Madrid, ES
Teletreball
🌍 ¡Únete a INYPSA CW INFRASTRUCTURES, Grupo AIRTIFICIAL! 🚀
¿Buscas un lugar donde crecer profesionalmente y trabajar en proyectos que realmente importan? En INYPSA CW INFRASTRUCTURES, una empresa líder en ingeniería con amplia experiencia nacional e internacional, te ofrecemos la oportunidad de formar parte de un equipo dinámico e innovador y participar en proyectos de primer nivel.
Nos especializamos en consultoría de ingeniería del agua, transporte y medio ambiente, y estamos buscando jóvenes talentos para seguir creciendo e impulsando el cambio.
🔍 ¡Estamos buscando para nuestra oficina en Madrid a un Ingeniero/a Civil o de Caminos junior con experiencia en redacción de proyectos de ingeniería del agua!
¿Qué harás?
📑 Participarás en nuestros proyectos de ingeniería del agua, juntamente con el resto del equipo asignado a cada contrato. En concreto, participarás en:
- 🌧️ La elaboración de estudios hidrológicos e hidráulicos.
- 🏗️ La elaboración de modelos con software especializado.
- 🖥️ El diseño de infraestructuras hidráulicas.
- 📝 La redacción de informes técnicos, memorias y documentos clave de proyectos.
- 🎓 Ingeniero/a Civil o de Caminos, Canales y Puertos con 5 años de experiencia en proyectos de infraestructuras hidráulicas.
- 🎯 Valoraremos que tengas formación adicional con máster o postgrado en el área de la ingeniería del agua y los títulos reconocidos dentro del EEES.
- 💻 Manejo de modelos numéricos hidrológicos o hidráulicos, así como otro software especializado (CAD, BIM, Presto, etc.).
- 🧠 Y, sobre todo, ¡que tengas con ganas de crecer profesionalmente y asumir nuevas responsabilidades!
- 💼 Contrato indefinido y un paquete salarial acorde a tu experiencia.
- ⏰Modelo híbrido con un día a la semana de teletrabajo y jornada intensiva en verano, Semana Santa y Navidades.
- 🚀 Oportunidades de crecimiento con formación continua.
- 🚄 Acceso a un programa de retribución flexible (seguro médico, ticket restaurant, guardería, transporte).
¡Esta es tu oportunidad de dejar huella en proyectos que impactan el futuro! 🌱
📩 ¡Aplica ahora y forma parte de un equipo que impulsa el cambio!
#IngenieríaCivil #ingenieríaDeCaminos #IngenieríaDelAgua #OportunidadLaboral #Madrid #IngenieríaHidráulica #Empleo #CrecimientoProfesional
Prodigioso Volcán
Beca De Edición De Contenidos Digitales Solo Quedan 15H
Prodigioso Volcán · Madrid, ES
Teletreball Drupal SEO CMS
¡Hola!En Prodigioso Volcán nos gusta contar historias.
Creamos contenidos claros, visualmente atractivos y fáciles de comprender.
Lo hacemos en cualquier formato, para todos los dispositivos y en múltiples temáticas.Buscamos un perfil que a través de una beca dé apoyo al equipo de Producto en la Edición de Contenidos Digitales.¿ Qué buscamos?Estudiante de Periodismo o Comunicación.Buen nivel de expresión escrita, agilidad de ejecución y capacidad de escribir para cualquier formato y temática.Conocimiento sobre herramientas de gestión de contenido (CMS) como Wordpress.Conocimientos básicos de SEO y optimización de contenido para web.Se valorará experiencia utilizando herramientas de edición de imágenes para web.Habilidades organizativas, comunicativas y de trabajo en equipo.Persona resolutiva, metódica y organizada, habituada a definir y optimizar procesos.Se valorará conocimientos en editores CMS como Liferay, Drupal o Adobe XP, y monitorización de redes sociales, manejo de herramientas de diseño (paquete Adobe o similar).¿Cuáles serán tus responsabilidades?Apoyo en la edición del contenido en diferentes webs para asegurar su calidad, coherencia y precisión.Apoyo en la revisión del contenido existente, corregir errores gramaticales y ortográficos, mejorar la estructura y coherencia del texto, y adaptarlo según las pautas y directrices establecidas.Apoyo en la subida, carga y revisión de contenidos en el CMS.Aportar ideas de contenidos, formatos y narrativas.Apoyo en la selección y jerarquización de contenidos.Aportar una visión global y nuevas ideas que ayuden a mejorar.Interlocución con equipos de diseño, desarrollo y contacto con cliente.¿ Qué ofrecemos?Beca inicial de 6 meses con posibilidad de renovación.Formar parte de un equipo prodigioso.Dinamismo de los proyectos con base en las últimas tendencias tecnológicas.Horario en jornada completa (intensiva los viernes y durante julio y agosto).Teletrabajo y flexibilidad.Bolsa de ayuda al estudio.Muy buen ambiente de trabajo.Prodigioso Volcán es una compañía comprometida con generar un impacto positivo en la sociedad.
Sabemos que la diversidad, la inclusión y la igualdad de oportunidades son claves para crear un mundo más responsable.
Únete y forma parte del mejor talento.
Se tú.Responsable de tratamiento: Prodigioso Volcán, S.L.Finalidad del tratamiento: gestión de tu participación en el proceso de selección.Base legal: aplicación de medidas precontractuales a petición de la persona interesada.Transferencia de datos: no tenemos previsto ceder tus datos ni realizar transferencias internacionales con ellos.Conservación: tus datos personales serán conservados durante el plazo máximo de dos años desde la recepción del curriculum vitae.Ejercicio de derechos en: ******
Zurich Insurance
Data Analysis Internship
Zurich Insurance · Barcelona, ES
Teletreball Python R Excel Power BI Office
Our opportunity
Life is too short to just tick the box. Reimagine the box with Zurich!
Would you like to be part of a trainee program that helps you gain experience with newest technologies and build up the business knowhow in one of the biggest insurers in the world?
During this experience not only you will learn and boost your career but also you will build relationships and have fun with teams all over the world!
With us you will have a real opportunity to make a difference and be part of the team!
Your role
Are you enthusiastic about data analysis? Do you enjoy working with learning & development data? Do you excel in dynamic environments where your contributions can truly make a difference? If so, we have an exciting opportunity waiting for you!
As our Data Analysis Intern, you will have the chance to:
- Assist in the crucial tasks of data cleaning and preparation to ensure our learning & development data is accurate and ready for analysis.
- Utilize your advanced Excel skills to perform in-depth analysis and derive actionable insights from complex datasets.
- Design and develop compelling Power BI dashboards that vividly illustrate key trends and metrics.
- Play an essential role in the ongoing updates and maintenance of our data, ensuring its reliability and relevance.
- Take the lead on a small data automation project, showcasing your ability to innovate and streamline our data processes.
We would like to give this opportunity to somebody who is:
- Skilled in Data Analytics Tools & Techniques, and Data Modeling.
- Has knowledge in Python, DAX, or/ and R
- Proficient in Excel and Power BI
- Experienced with Automation
- Active student status with Spanish University/School is mandatory
- University student interested in developing career in tech field
- Looking for at least 9 months part-time/internship program
- Tech savvy approach
- An enthusiastic, capable, curious person craving to learn
- A good team player with responsible and can-do attitude
- Able to use English for daily communication with colleagues and managers from abroad
We offer benefits such as:
- Paid Internship
- Option to work remotely within Spain
- Up to 30 hs weekly with Flexible schedule
- LinkedIn, Coursera and internal training opportunities
- Special discounts on different brands and products & great banking and insurance conditions.
- Welcome pack that includes amazing gadgets.
- A cool workspace with gaming, gym, and fun area!
- A variety of clubs for you to get to know your colleagues and have fun, e.g. hiking, skiing, reading and many others!
- Free coffee and fruit at the office.
Does it look like you have found your future job? Don’t wait anymore and apply sending your CV in English!
Who We Are
Looking for a challenging and inspiring work environment where you can make a difference? At Zurich millions of individuals and businesses place their trust in our products and services every day. Our 53,000 employees worldwide form the basis of our success, enabling, businesses and communities to face a world of risk with confidence. Imagine if you could help people do this all over the world. You’d give them confidence and reassurance by protecting what they love most. It’s a big challenge, but you will be supported by a world-class team who believe in helping you to reach your full potential and deliver on our promises.
Diversity & Inclusion
At Zurich we are an equal opportunity employer. We attract and retain the best qualified individuals available, without regard to race/ethnicity, religion, gender, sexual orientation, age or disability.
So be challenged. Be inspired. Help us make a difference.
You are the heart & soul of Zurich!
At Zurich, we like to think outside the box and challenge the status quo. We take an optimistic approach by focusing on the positives and constantly asking What can go right?
We highly value the experience and know-how of our employees and offer a wide range of opportunities across business areas to encourage you to apply for new opportunities within Zurich when you are ready for your next career step.
Let’s continue to grow together!
- Location(s): ES_01 (ES_01)
- Remote working:
- Schedule: Part Time
- Recruiter name: Alba Marin Sola