No et perdis res!
Uneix-te a la comunitat de wijobs i rep per email les millors ofertes d'ocupació
Mai no compartirem el teu email amb ningú i no t'enviarem correu brossa
Subscriu-te araAdministració i Secretariat
1Comercial i Vendes
1Agricultura
0Alimentació
0Art, Moda i Disseny
0Veure més categories
Arts i Oficis
0Assegurances
0Atenció al client
0Banca
0Ciència i Investigació
0Comerç i Venda al Detall
0Comptabilitat i Finances
0Construcció
0Cures i Serveis Personals
0Desenvolupament de Programari
0Disseny i Usabilitat
0Dret i Legal
0Editorial i Mitjans
0Educació i Formació
0Energia i Mineria
0Enginyeria i Mecànica
0Esport i Entrenament
0Farmacèutica
0Hostaleria
0Immobiliària
0Indústria Manufacturera
0Informàtica i IT
0Instal·lació i Manteniment
0Màrqueting i Negoci
0Producte
0Publicitat i Comunicació
0Recursos Humans
0Sanitat i Salut
0Seguretat
0Social i Voluntariat
0Telecomunicacions
0Transport i Logística
0Turisme i Entreteniment
0Comercial sector industrial (Barcelona)
7 de febr.NA
Artés, ES
Comercial sector industrial (Barcelona)
NA · Artés, ES
¿Tienes experiencia en ventas y te apasiona el sector industrial? ¿Te gustaría formar parte de una empresa líder en el alquiler de maquinaria? ¡Esta es tu oportunidad!
Desde Adecco, estamos en búsqueda de un/a Comercial para incorporación estable en una empresa ubicada en Barcelona.
¿Cuáles serán tus funciones?:
-Impulsar las ventas y construir relaciones sólidas con clientes en el mercado externo, enfocándose en la búsqueda y adquisición de negocios a largo plazo que contribuyan al crecimiento y desarrollo sostenible de la empresa.
-Identificar oportunidades de negocio y nuevos clientes en el mercado asignado, con un enfoque en negocios a largo plazo y relaciones duraderas.
-Mantener y expandir la cartera de clientes existente mediante visitas regulares, comunicación proactiva y seguimiento constante.
-Mantener un actualización diaria de la base de datos de clientes (potenciales, visitados y en cartera) a través del CRM.
-Colaborar estrechamente con los departamentos técnicos, logísticos y administrativos/as para garantizar la ejecución efectiva de los servicios ofrecidos a los clientes.
-Identificar oportunidades para la venta cruzada de productos y servicios de diferentes líneas de negocio de la empresa.
-Mostrar a los clientes la gama completa de servicios ofrecidos por la empresa y desarrollar estrategias efectivas para ofrecer soluciones integrales que satisfagan sus necesidades multifacéticas.
En Adecco creemos en la igualdad de oportunidades y apostamos por el Talento Sin Etiquetas
Requisitos
Requisitos:
-Formación profesional en Administración y finanzas o Gestión comercial.
-Al menos 2 años de experiencia en un puesto similar.
-Valorable conocimientos de inglés.
-Valorable conocimientos de SAP.
-Conocimiento del mercado y la competencia en el sector industrial correspondiente y experiencia previa en ventas, preferiblemente en el sector industrial, con un conocimiento sólido de maquinaria y equipos industriales.
-Persona organizada, comprometida y con gran capacidad para adaptarse a nuevas tecnologías.
¿Qué ofrecemos?
-Incorporación inmediata al puesto de trabajo.
-Contrato estable directo por empresa.
-Jornada completa de lunes a viernes, con horario flexible.
-Salario competitivo, a definir según la experiencia del candidato.
Administratiu/va Assegurances
22 de gen.NA
Artés, ES
Administratiu/va Assegurances
NA · Artés, ES
¿Tens experiència en el sector assegurador? ¿Tens experiència en post-venda? ¿Tagradaria formar part duna corredoria dassegurances especialitzada i referent de leconomia social i solidària? Apuntat a loferta!
Des dAdecco estem buscant un/a administratiu/va per important corredoria referent en leconomia social. La empresa està ubicada al centre de Barcelona i oferim un projecte estable amb possibilitats de creixement.
Funcions:
-Assessorament i gestió tècnica de les assegurances dels clients: subscripció i modificacions de productes asseguradors per a particulars i famílies (auto, llar ,vida, assistència en viatge, etc.)
-Tasques complementàries al procés dassessorament i gestió: registre, seguiment doperacions etc.
Requisitos
-IMPRESCINDIBLE nivell C català.
-Formació en assegurances: grau superior dadministració i finances.
-Experiència en el sector dun mínim de dos anys (corredories, companyies dassegurances...) sobretot en el camp de la post-venda en quan a la creació de suplements i modificacions de pòlisses contractades.
-Domini de les eines informàtiques de Microsoft i programari de tarificació i gestió dassegurances.
¿Qué ofrecemos?
-Contracte estable directe per empresa final.
-Horari: Dll a Dj: de 9 a 14 h i de 15 a 17.30 h. Dv: de 9 a 15h (Jornada completa de 36h setmanals)
-Salari: 23.000 25.000 € bruts anuals.