No et perdis res!
Uneix-te a la comunitat de wijobs i rep per email les millors ofertes d'ocupació
Mai no compartirem el teu email amb ningú i no t'enviarem correu brossa
Subscriu-te araAdministració i Secretariat
1Comerç i Venda al Detall
1Comptabilitat i Finances
1Indústria Manufacturera
1Informàtica i IT
1Veure més categories
Transport i Logística
1Agricultura
0Alimentació
0Art, Moda i Disseny
0Arts i Oficis
0Assegurances
0Atenció al client
0Banca
0Ciència i Investigació
0Comercial i Vendes
0Construcció
0Cures i Serveis Personals
0Desenvolupament de Programari
0Disseny i Usabilitat
0Dret i Legal
0Editorial i Mitjans
0Educació i Formació
0Energia i Mineria
0Enginyeria i Mecànica
0Esport i Entrenament
0Farmacèutica
0Hostaleria
0Immobiliària
0Instal·lació i Manteniment
0Màrqueting i Negoci
0Producte
0Publicitat i Comunicació
0Recursos Humans
0Sanitat i Salut
0Seguretat
0Social i Voluntariat
0Telecomunicacions
0Turisme i Entreteniment
0OPERARIO/A AGRICOLA
NovaPIMEC
Igualada, ES
OPERARIO/A AGRICOLA
PIMEC · Igualada, ES
Desde PIMEC, en colaboración con el SOC, ponemos en marcha una nueva edición del programa 30 Plus, a través del cual iniciamos este proceso de selección. A través de este programa accederás a una contratación laboral de 6 meses o indefinido y obtendrás formación subvencionada (sin coste para ti) relacionada con el puesto de trabajo. Además, también tendrás acceso a acompañamiento para lo que necesites durante los primeros 6 o 9 meses.
Descripció
Des de PIMEC, i en col·laboració amb el SOC, posem en marxa el programa 30 PLUS, a través del qual iniciem un procés de selecció per tal d’incorporar a una empresa ubicada a Santa Margarida de Montbuí un/a OPERARI/A AGRICOLA. L'empresa es dedica al conreu i comercialització de fruites i hortalisses.
A través d’aquest programa accediràs a una contractació laboral indefinida i obtindràs formació relacionada amb el lloc de feina.
Funcions
Ajuda amb la collita, post-collita, neteja, conservació, emmagatzematge, comercialització, preparació de comandes, distribució, tracte amb el client, comunicació del producte i venda.
Requisitos
- Formació: Estudis primàris
- Competències: orientació a objectius, motivació, comunicació, orientació al client, organització i interès per aprendre.
- Coneixements informàtics: nivell bàsic.
- Català: parlat i escrit.
- Tenir disponibilitat per fer una formació durant la contractació, fora de l’horari laboral.
- Contracte indefinit.
- Jornada completa (40h).
- Horari: de dilluns a divendres de 8.30h a 13.30h i de 17h a 20h.
- Salari brut anual: 19.104,36€
- Distribucció salarial: 12 pagues.
PROMOTOR/A EVENTUAL IGUALADA
15 de gen.NA
Igualada, ES
PROMOTOR/A EVENTUAL IGUALADA
NA · Igualada, ES
¿Tienes experiencia en promociones, atención al público? ¿Buscas algún trabajo eventual para poderte compaginar con otras actividades?
¡Sigue leyendo, porque esta vacante está hecha para ti!
Requisitos
- Disponibilidad horaria:
31/1/25 Viernes tarde (de 15:00h a 21:00h).
1/2/25 Sábado (De 10:00 a 20:00h).
- Experiencia cara al público.
- Residir Igualada o alrededores.
Grup Carles
Igualada, ES
Técnico/a de laboratorio y de gestión de proyectos
Grup Carles · Igualada, ES
Grup Carles colabora con una empresa del sector ambiental próxima a Igualada para la incorporación de una persona que participe en los análisis técnicos de laboratorio y la gestión de proyectos a escala nacional e internacional.
Si eres una persona con formación superior o universitaria del ámbito técnico, tienes experiencia en gestión de proyectos y te gustaría formar parte de un atractivo proyecto en una empresa muy vinculado al mundo de la sostenibilidad, esta es tu oportunidad.
¿Qué harás en tu día a día?
- En dependencia de la dirección de laboratorio, participarás en la recogida y análisis de datos.
- Cumplimentación de registros y documentación necesaria, tanto interna cómo para clientes.
- Manipulación del equipamiento de laboratorio.
- Salidas de campo en las instalaciones de los clientes para la recogida de muestras. Preparación de los útiles, hojas de campo y otros materiales.
- Participación en ensayos de los equipos de medición.
- Participación en la gestión y planificación de proyectos: colaborar con los equipos internos y externos para planificar y coordinar de forma eficiente los proyectos, asegurando los plazos y requisitos pactados con los clientes.
- Colaborar en la elaboración de propuestas técnicas y propuestas para concursos públicos.
- Formar parte de una empresa familiar, muy consolidada en su sector y con una larga trayectoria.
- Desarrollarse profesionalmente en un entorno muy dinámico, con proyectos internacionales y en constante contacto con todas las áreas de la organización.
- Participación en proyectos nacionales e internacionales.
- Desarrollo profesional en una empresa ambiental muy vinculada con la sostenibilidad.
- Retribución de unos 26.000 euros brutos anuales, negociables con el candidato según su experiencia.
- Jornada intensiva de lunes a viernes (7 h a 15 h).
¿Qué buscamos en ti?
- Persona resolutiva, altamente orientada a objetivos y con buenas capacidades de planificación.
- Capacidad de promover una comunicación fluida con dirección y el resto del equipo.
- Imprescindible aportar formación técnica, superior o universitaria. Muy valorable en química o ingeniería industrial.
- Valorable aportar experiencia en gestión de proyectos y en el sector ambiental.
- Idiomas: catalán, castellano y nivel alto de inglés.
- Proximidad geográfica - Igualada o alrededores.
Assessor/a fiscal i comptable
4 de gen.Grup Carles
Igualada, ES
Assessor/a fiscal i comptable
Grup Carles · Igualada, ES
ERP
A Grup Carles, empresa de serveis professionals de la Catalunya central, estem ampliant el nostre equip!
Som un equip de persones que oferim un servei transversal i especialitzat que dona resposta a totes les necessitats dels nostres clients en matèria fiscal i comptable.
El nostre equip treballa per tal de trobar la millor solució adaptada a les necessitats dels clients, amb eficàcia, rigor i flexibilitat. El compromís, la professionalitat i la nostra passió per la feina ens manté a l’avantguarda de les noves tecnologies, els serveis i les necessitats dels nostres clients.
Si ets una persona apassionada per la fiscalitat, tens experiència en l’assessorament a empreses i t’agradaria responsabilitzar-te de l'assessorament fiscal i comptable d'una cartera de clients pròpia, volem conèixer-te!
Què faràs en el teu dia a dia?
- Formar part d'un equip especialitzat en l'assessorament comptable, financer i de fiscalitat.
- Assessorament comptable i fiscal d'una cartera de clients assignada, tant de petites i mitjanes empreses com autònoms, associacions i fundacions.
- Assessorament integral als clients.
- Revisió de la comptabilitat general.
- Elaboració i presentació dels comptes anuals i impostos de societats.
- Presentació dels llibres comptables i dipòsit dels comptes anuals, així com presentació i tràmits requerits per l'Agència Tributària.
- Càlcul de declaracions de renda (IRPF) i patrimoni.
- Sessions d'assessorament a casa del client.
- Preparació d'expedients.
- Altres tasques administratives.
- Formar part d’un grup empresarial consolidat i amb una llarga trajectòria.
- Desenvolupar-te en una empresa compromesa en la diversitat i la sostenibilitat. Ens esforcem per crear un entorn de treball inclusiu i fomentem l'aplicació de pràctiques sostenibles, eixos essencials pel creixement i l'èxit a llarg termini.
- Ser part d'un equip especialitzat en l'assessorament i consultoria en comptabilitat, finances i fiscalitat.
- Col·laborar amb diversitat d'empreses, amb característiques i sectors molt diversos.
- Posició molt polivalent i dinàmica, desenvolupant funcions molt diverses i en contacte constant amb companys/es de l'equip.
- Estabilitat laboral i altes possibilitats de desenvolupament i creixement professional i personal.
- Flexibilitat horària i possibilitat de teletreballar.
- Salari a convenir amb cada candidatura segons experiència professional.
Què busquem en tu?
- Persona altament orientada al client. Habituada al contacte directe i freqüent amb el client.
- Dilatada experiència professional en assessorament fiscal i comptable de petites, mitjanes i grans empreses.
- Formació universitària en administració i finances, empresarials, econòmiques o similars.
- Imprescindible expertesa en matèries fiscals i comptables, així com coneixements en l’àmbit mercantil i una visió global del management empresarial.
- Habituat/da a treballar amb ERP (Navision, SAP...).
- Proximitat geogràfica al lloc de treball (Igualada o rodalies).
Consultor/a de Selección IGUALADA
2 de gen.NA
Igualada, ES
Consultor/a de Selección IGUALADA
NA · Igualada, ES
Si tienes pasión por los recursos humanos, te gusta el trato con las personas y quieres un proyecto con desarrollo profesional, ¡este es tu proyecto!
Necesitamos incorporar un/a Consultor/a de Selección en trabajo temporal para nuestra oficina de Igualada, dando servicio a los diferentes clientes de la zona.
Tendrás como responsabilidad garantizar el servicio en la gestión de los trabajadores puestos a disposición, así como garantizar la cobertura de los procesos de reclutamiento y selección del cliente en base a los parámetros de calidad y objetivos establecidos.-Realizarás la cobertura de los procesos de selección de todos los perfiles que necesiten nuestros clientes; desde el reclutamiento, entrevistas individuales, dinámicas de grupo y la selección.
-También llevarás a cabo las contrataciones y seguimiento de renovaciones, teniendo el contacto directo con los trabajadores.
-Podrás detectar áreas de mejora en el servicio y en procedimientos, pudiendo tener autonomía para implantar iniciativas.
Requisitos
Requisitos:
-Valorable experiencia de 1 año en Selección generalista, acostumbrado a gestionar un alto volumen de procesos de selección y a realizar entrevistas por competencias.
-Alta orientación al cliente y buena capacidad comunicativa, ¡ya que estarás en contacto directo con nuestros clientes!
¿Qué ofrecemos?
En cuanto a beneficios:
- Recibirás un plan de Acogida desde el primer día de incorporación, para garantizar tu adaptación rápida en la empresa.
- Posibilidad de crecimiento dentro de la empresa con un Plan de Carrera a medida.
- Paquete retributivo Completo: Salario Fijo + Importantes Beneficios Sociales, 28 días de Vacaciones, Club Adecco con ventajas y descuentos en más de 900 empresas.Porque creemos en el Talento y no en las etiquetas estamos comprometidos con la no discriminación por razón de raza, edad, sexo, estado civil, ideología, opiniones políticas, nacionalidad, religión, orientación sexual o cualquier otra condición personal. Estos son nuestros principios, los que guían nuestra forma de actuar, nuestra forma de ser, de entender y liderar el mercado laboral.Ref. tag0824
REPARTIDOR/A FURGONETA EMPRESA TEXTIL
30 de des.NA
Igualada, ES
REPARTIDOR/A FURGONETA EMPRESA TEXTIL
NA · Igualada, ES
¿Tienes experiencia como repartidor/a?¿tienes carnet B? ¿Quieres trabajar de Lunes a Jueves y tener fines de semana largos?
Sigue leyendo, esto te interesa.
Empresa de confección de ropa del hogar busca repartidor/a con experiencia y disponibilidad para incorporación inmediata.
Requisitos
- carné b.
- experiencia como repartidor/a.
- disponibilidad horaria:
- lunes, martes y jueves: de 7h a 14h
- miércoles de 5.30 a14h
- valorable idiomas: castellano, catalán.
¿Qué ofrecemos?
- fin de semana largo ¡empieza tu fin de semana el viernes!