No et perdis res!
Uneix-te a la comunitat de wijobs i rep per email les millors ofertes d'ocupació
Mai no compartirem el teu email amb ningú i no t'enviarem correu brossa
Subscriu-te araIndústria Manufacturera
2Administració i Secretariat
1Agricultura
0Alimentació
0Art, Moda i Disseny
0Veure més categories
Arts i Oficis
0Assegurances
0Atenció al client
0Banca
0Ciència i Investigació
0Comerç i Venda al Detall
0Comercial i Vendes
0Comptabilitat i Finances
0Construcció
0Cures i Serveis Personals
0Desenvolupament de Programari
0Disseny i Usabilitat
0Dret i Legal
0Editorial i Mitjans
0Educació i Formació
0Energia i Mineria
0Enginyeria i Mecànica
0Esport i Entrenament
0Farmacèutica
0Hostaleria
0Immobiliària
0Informàtica i IT
0Instal·lació i Manteniment
0Màrqueting i Negoci
0Producte
0Publicitat i Comunicació
0Recursos Humans
0Sanitat i Salut
0Seguretat
0Social i Voluntariat
0Telecomunicacions
0Transport i Logística
0Turisme i Entreteniment
0COORDINADOR/A PRODUCCION
15 de febr.Frit Ravich
Maçanet de la Selva, ES
COORDINADOR/A PRODUCCION
Frit Ravich · Maçanet de la Selva, ES
Volver a la Página de inicio
COORDINADOR/A PRODUCCION
Ubicación:
MAÇANET DE LA SELVA, GI, ES
Fecha: 13 feb 2025
Frit Ravich
Frit Ravich es una empresa familiar fundada en 1963 por Josep Maria Viader, actual presidente, y dirigida desde 1997 por su hija Judith Viader, quién tomó el relevo generacional de la propiedad de la empresa liderando la expansión de negocio y el desarrollo de la marca y la distribución.
Somos fabricantes de Patatas Chips, Snacks y Frutos Secos con marca propia (800 referencias) y distribuidores de marcas externas de empresas tan consolidadas como Mars España, Nestlé o Ferrero (3.000 referencias), atendiendo 50.000 puntos de venta semanalmente. Operamos en el canal Alimentación, Hostelería, Impulso y Granel. Este modelo de gestión dual nos permite aprovechar lo mejor de los dos mundos para aportar valor a nuestros consumidores y clientes.
Descripción de la Oferta
¿Cuál será tu misión?
Asegurar que la operativas de la zona de trabajo se siguen bajo los estándares de seguridad y calidad, gestionando los recursos humanos y materiales necesarios para garantizar el cumplimiento de la planificación de la producción.
¿Cómo será tu día a día?
- Garantizar que el proceso de producción y la calidad del producto, se realiza según los estándares establecidos.
- Asignar, distribuir y optimizar los recursos de su ámbito, tanto humanos como materiales, según las necesidades programadas en coordinación con los responsables de área.
- Informar a los/as posteriores Coordinadores/as del siguiente turno de como se ha desarrollado el turno de trabajo y hacer estatus de los indicadores.
- Organizar los paros del personal para los descansos durante la jornada, vacaciones y/o ausencias en el lugar de trabajo.
- Asegurar el cumplimiento de la planificación de producción de su ámbito.
- Comunicar y velar para que los nuevos procedimientos se ejecuten correctamente.
- Asegurar el orden y limpieza del ámbito de su responsabilidad.
- Checklist arrancada y asistencia incidencias operativas.
- Liderar las TOP 5 de su ámbito.
- Formación mínima de FP II / Grado Medio.
- Experiencia demostrable gestionado equipos y organizando operativas de trabajo.
- Habilidad con las herramientas informáticas del ámbito (SAP/WONDER/SCADA).
- Conocimientos de informática / tecnología: Nivel Medio.
- Valorable conocimiento en mejora de procesos industriales (LEAN MANUFACTURING).
- Experiencia en sector alimentación.
- Flexibilidad horaria.
- Vacante en turno de mañana y turno de noche.
- Te rodearás de un equipo de personas comprometidas y con veteranía para ayudarte en tu nuevo reto.
- Participarás en la ejecución de proyectos de mejora continua liderados por el área de Industrialización.
- Seguirás la metodología Lean aplicada a planta.
- Estabilidad laboral en una empresa familiar con una cultura corporativa a la que llamamos “Feel Frit” basada en unos valores de esencia: la proximidad, la superación y la orientación al cliente-consumidor; y los que nos ayudan a transformarnos: la superación, la autonomía y la transversalidad.
- En Frit Ravich apostamos por el talento, des de tu incorporación te adentrarás en un proceso de desarrollo en el que te acompañaremos des de tus primeros días.
- Opción a retribución flexible (seguro médico, ticket restaurante, cheque guardería) a cargo del trabajador.
ADMINISTRATIU/IVA COMPTABLE
11 de febr.Consell Comarcal de la Selva
Maçanet de la Selva, ES
ADMINISTRATIU/IVA COMPTABLE
Consell Comarcal de la Selva · Maçanet de la Selva, ES
Empresa dedicada a l'agroramaderia precisa incorporar administratiu/iva comptable per incorporar a l'equip de treball a Maçanet de la Selva
Condicions laborals:
- Contracte: indefinit
- Horari: de dilluns a divendres de 8 a 16h o de 9 a 17h
- Salari: 1500€ nets/mes
- Control de pagaments i cobraments
- Gestió de factures
- Introducció d’assentaments comptables
- Preparació de balanços, comptes de resultats i altres documents financers
Formació i experiència:
- Es valorarà disposar de formació en administració i finances
- Disposar d'experiència prèvia en llocs de treball similars
- Català i castellà
- Carnet B
- Planificació i Organització
- Treball en equip
- Responsabilitat
Operari/a - responsable
5 de febr.NA
Maçanet de la Selva, ES
Operari/a - responsable
NA · Maçanet de la Selva, ES
Estàs buscant un nou repte professional i tens experiència com a operari/a i alhora has gestionat un petit equip de treballadors? Segueix llegint, aquesta oferta et podria interessar!Des d'Adecco Selecció precisem incorporar a un/a operari/a amb projecció a responsable d'un petit equip per una empresa del sector càrnic a la zona de Maçanet de la Selva.Començaràs realitzant tasques com a operari/a, manipulació dels aliments, empaquetatge i coneixement de la maquinaria de les diverses seccions, per amb posterioritat exercir de responsable d'un equip entre 2-3 persones d'una secció.
Qué s'ofereix?-Contracte directament per empresa.
-Horari: Torn fix de matí de 6h a 14:30h de Dilluns a Divendres.
-Salari: 21.000 € B.A. - 25.000€ B.A. amb 14 pagues.
Requisits:-Experiència com a operari/a mínim 2- 3 anys.
-Experiència liderant petits equips entre 2- 5 persones.
-Competències: proactivitat, dinamisme i treball en equip.
Si tot el que has llegit fins ara t'encaixa, no ho dubtis i inscriu-te a l'oferta, estarem encantats de conèixer-te!