No et perdis res!
Uneix-te a la comunitat de wijobs i rep per email les millors ofertes d'ocupació
Mai no compartirem el teu email amb ningú i no t'enviarem correu brossa
Subscriu-te araAdministració i Secretariat
1Educació i Formació
1Agricultura
0Alimentació
0Art, Moda i Disseny
0Veure més categories
Arts i Oficis
0Assegurances
0Atenció al client
0Banca
0Ciència i Investigació
0Comerç i Venda al Detall
0Comercial i Vendes
0Comptabilitat i Finances
0Construcció
0Cures i Serveis Personals
0Desenvolupament de Programari
0Disseny i Usabilitat
0Dret i Legal
0Editorial i Mitjans
0Energia i Mineria
0Enginyeria i Mecànica
0Esport i Entrenament
0Farmacèutica
0Hostaleria
0Immobiliària
0Indústria Manufacturera
0Informàtica i IT
0Instal·lació i Manteniment
0Màrqueting i Negoci
0Producte
0Publicitat i Comunicació
0Recursos Humans
0Sanitat i Salut
0Seguretat
0Social i Voluntariat
0Telecomunicacions
0Transport i Logística
0Turisme i Entreteniment
0Consell Comarcal de la Selva
Santa Coloma de Farners, ES
OFERTA INFORMATIVA - Procés selectiu NORA: 1 Tècnic/a intermig/tja en Prevenció de Riscos Laborals, Medi ambient i Qualitat
Consell Comarcal de la Selva · Santa Coloma de Farners, ES
Convocatòria procés selectiu TÈCNIC/A INTERMIG/TJA en PREVENCIÓ DE RISCOS LABORALS, MEDIAMBIENT I QUALITAT
Podeu veure els detalls de l'oferta a la web Serveis Mediambientals de la Selva, NORA, S.A:
- https://www.noraselva.cat/index.php/nora/ofertes-de-treball/85-processos...
Requisits:
TERMINI : des del 20 de gener de 2025, fins el 7 de febrer de 2025, ambdós inclosos.
Podeu consultar les bases a:
- https://ssl4.ddgi.cat/bopV1/pdf/2025/11/2025110164.pdf
AUXILIAR ADMINISTRATIU/VA
13 de gen.Consell Comarcal de la Selva
Santa Coloma de Farners, ES
AUXILIAR ADMINISTRATIU/VA
Consell Comarcal de la Selva · Santa Coloma de Farners, ES
Excel Word
Empresa dedicada a la l'enginyeria i treballs forestals precisa incorporar un/a auxiliar administratiu/va per incorporar a l'equip de treball a Santa Coloma de Farners.
Condicions laborals:
- Contracte: Indefinit
- Horàri: 5 hores diàries * 5 dies. De 9 a 14
- Salari: 850 a 900 €/bruts mes * 14 pagues, Depent de la vàlua del candidat
- Comptabilitat, facturació i gestió de tresoreria
- Contacte amb socis i clients per la gestió d’entrades i sortides de producte
- Recepció: atenció presencial i telefònica a socis i clients
- Gestió del correu entrant i sortint, fotocòpies.
- Manteniment i custòdia d’arxiu Suport a l’equip administratiu i tècnic
Formació i experiència:
- Titulació mínima Grau Mitjà en administració i finances o equivalent
- Experiència i domini en gestió comptable, preferentment amb el programa SAGE
- Residència propera al lloc de treball
- Domini parlat i escrit de català i castellà
- Coneixements de Word, , Excel i internet a nivell d’usuari avançat
- Coneixement de programes de comptabilitat
- Carnet B
- Treball en equip
- Disposició al aprenentatge
- Responsabilitat.
- Iniciativa