¡No te pierdas nada!
Únete a la comunidad de wijobs y recibe por email las mejores ofertas de empleo
Nunca compartiremos tu email con nadie y no te vamos a enviar spam
Suscríbete AhoraAdminstración y Secretariado
1Comercio y Venta al Detalle
1Hostelería
1Ingeniería y Mecánica
1Agricultura
0Ver más categorías
Alimentación
0Arte, Moda y Diseño
0Artes y Oficios
0Atención al cliente
0Banca
0Ciencia e Investigación
0Comercial y Ventas
0Construcción
0Contabilidad y Finanzas
0Cuidados y Servicios Personales
0Deporte y Entrenamiento
0Derecho y Legal
0Desarrollo de Software
0Diseño y Usabilidad
0Editorial y Medios
0Educación y Formación
0Energía y Minería
0Farmacéutica
0Industria Manufacturera
0Informática e IT
0Inmobiliaria
0Instalación y Mantenimiento
0Marketing y Negocio
0Producto
0Publicidad y Comunicación
0Recursos Humanos
0Sanidad y Salud
0Seguridad
0Seguros
0Social y Voluntariado
0Telecomunicaciones
0Transporte y Logística
0Turismo y Entretenimiento
0Balliu Export SA
Caldes de Malavella, ES
Administratiu/Va Comercial
Balliu Export SA · Caldes de Malavella, ES
ERP
Balliu Export som una empresa familiar, fabricant de mobiliari d'exterior per a professionals, amb gairebé 60 anys d'experiència.
Estem ubicats a Caldes de Malavella, però tenim una mirada internacional, ja que comercialitzem els nostres productes arreu del món.
Actualment busquem un/a ADMINISTRATIU/VA COMERCIAL per donar suport al departament financer i comercial, a les nostres instal·lacions principals a Caldes de Malavella.
La seva funció serà la gestió administrativa de clients, des de facturació, exportació i cobraments, en dependència de la direcció financera.
Les teves principals funcions seran:Vetllar per la correcta gestió de la facturació a clients i el traspàs al departament Financer.Gestió dels pagaments a compte de clients i el seu correcte seguiment des de l'emissió de la bestreta fins al pagament final.Aprovació de comandes per iniciar la producció.Gestionar la documentació d'exportació a temps, en coordinació amb el departament de logística.Seguiment dels cobraments a clients en coordinació amb el departament Comercial.Conciliació bancaria de cobraments de clients i donar sortida a la comanda, previ control del risc de clients.Què valorem de la persona candidata ideal?Formació en Administració i/o Comerç internacional.Valorarem idiomes.Experiència mínima de 2 anys en una posició amb tasques similars.Es valorarà experiència en gestió de sistemes informàtics ERP, CRM (SAP).Què oferim?Horari molt flexible.Ambient de treball dinàmic.Un projecte de desenvolupament professional en una empresa consolidada, amb gairebé 60 anys d'experiència.Si hi estàs interessat, envia'ns el teu CV actualitzat a ******.
Si coneixes algú a qui li pugui interessar, comparteix-li!
#J-18808-Ljbffr