¡No te pierdas nada!
Únete a la comunidad de wijobs y recibe por email las mejores ofertas de empleo
Nunca compartiremos tu email con nadie y no te vamos a enviar spam
Suscríbete AhoraTransporte y Logística
1.184Comercial y Ventas
1.025Informática e IT
967Adminstración y Secretariado
920Ingeniería y Mecánica
577Ver más categorías
Comercio y Venta al Detalle
470Desarrollo de Software
423Educación y Formación
412Industria Manufacturera
353Derecho y Legal
346Marketing y Negocio
321Instalación y Mantenimiento
286Arte, Moda y Diseño
188Diseño y Usabilidad
158Sanidad y Salud
157Artes y Oficios
125Publicidad y Comunicación
123Recursos Humanos
101Construcción
99Inmobiliaria
87Contabilidad y Finanzas
85Alimentación
84Atención al cliente
59Hostelería
45Banca
43Cuidados y Servicios Personales
43Turismo y Entretenimiento
42Producto
31Seguridad
26Farmacéutica
22Energía y Minería
19Social y Voluntariado
15Telecomunicaciones
10Deporte y Entrenamiento
8Seguros
8Ciencia e Investigación
1Editorial y Medios
1Agricultura
0Balliu Export SA
Caldes de Malavella, ES
Administratiu/Va Comercial
Balliu Export SA · Caldes de Malavella, ES
ERP
Balliu Export som una empresa familiar, fabricant de mobiliari d'exterior per a professionals, amb gairebé 60 anys d'experiència.
Estem ubicats a Caldes de Malavella, però tenim una mirada internacional, ja que comercialitzem els nostres productes arreu del món.
Actualment busquem un/a ADMINISTRATIU/VA COMERCIAL per donar suport al departament financer i comercial, a les nostres instal·lacions principals a Caldes de Malavella.
La seva funció serà la gestió administrativa de clients, des de facturació, exportació i cobraments, en dependència de la direcció financera.
Les teves principals funcions seran:Vetllar per la correcta gestió de la facturació a clients i el traspàs al departament Financer.Gestió dels pagaments a compte de clients i el seu correcte seguiment des de l'emissió de la bestreta fins al pagament final.Aprovació de comandes per iniciar la producció.Gestionar la documentació d'exportació a temps, en coordinació amb el departament de logística.Seguiment dels cobraments a clients en coordinació amb el departament Comercial.Conciliació bancaria de cobraments de clients i donar sortida a la comanda, previ control del risc de clients.Què valorem de la persona candidata ideal?Formació en Administració i/o Comerç internacional.Valorarem idiomes.Experiència mínima de 2 anys en una posició amb tasques similars.Es valorarà experiència en gestió de sistemes informàtics ERP, CRM (SAP).Què oferim?Horari molt flexible.Ambient de treball dinàmic.Un projecte de desenvolupament professional en una empresa consolidada, amb gairebé 60 anys d'experiència.Si hi estàs interessat, envia'ns el teu CV actualitzat a ******.
Si coneixes algú a qui li pugui interessar, comparteix-li!
#J-18808-Ljbffr