¡No te pierdas nada!
Únete a la comunidad de wijobs y recibe por email las mejores ofertas de empleo
Nunca compartiremos tu email con nadie y no te vamos a enviar spam
Suscríbete AhoraAdminstración y Secretariado
1Arte, Moda y Diseño
1Marketing y Negocio
1Agricultura
0Alimentación
0Ver más categorías
Artes y Oficios
0Atención al cliente
0Banca
0Ciencia e Investigación
0Comercial y Ventas
0Comercio y Venta al Detalle
0Construcción
0Contabilidad y Finanzas
0Cuidados y Servicios Personales
0Deporte y Entrenamiento
0Derecho y Legal
0Desarrollo de Software
0Diseño y Usabilidad
0Editorial y Medios
0Educación y Formación
0Energía y Minería
0Farmacéutica
0Hostelería
0Industria Manufacturera
0Informática e IT
0Ingeniería y Mecánica
0Inmobiliaria
0Instalación y Mantenimiento
0Producto
0Publicidad y Comunicación
0Recursos Humanos
0Sanidad y Salud
0Seguridad
0Seguros
0Social y Voluntariado
0Telecomunicaciones
0Transporte y Logística
0Turismo y Entretenimiento
0Administratiu/va Comptable
5 dic.NA
Cornellà del Terri, ES
Administratiu/va Comptable
NA · Cornellà del Terri, ES
ERP Excel Word
Tapassionen les tasques administratives i comptables? Tens experiència amb comptabilitat avançada i ets una persona detallista, organitzada i amb ganes de créixer en una empresa tecnològica en expansió? Aquesta és la teva oportunitat!
Des dAdecco, estem buscant un/a Administratiu/va Comptable per incorporar-se a una empresa en ple creixement, especialitzada en oferir solucions digitals i tecnològiques a empreses. Aquesta persona serà una peça clau en la gestió dels processos administratius i financers de lorganització, assegurant leficiència i la qualitat en totes les operacions.
Les teves funcions:
-Gestionar tasques comptables avançades: preparació dinformes financers, conciliacions bancàries, control de cobraments i pagaments, supervisió de béns i immobilitzat, i ajustos comptables.
-Donar suport en els tancaments comptables mensuals i anuals, incloent revisions i anàlisi de comptes.
-Coordinar-se amb assessories externes per garantir una correcta gestió fiscal, legal i laboral, així com tramitar documentació associada.
-Elaborar informes financers per a la direcció i altres departaments.
-Realitzar tasques administratives diverses, com arxiu, preparació de documentació i suport en la coordinació dactivitats internes.
-Atendre clients i proveïdors de manera telefònica i presencial, resolent dubtes i oferint suport.
En Adecco creemos en la igualdad de oportunidades y apostamos por el Talento Sin Etiquetas
Requisitos
Requisits:
- Experiència prèvia demostrable en comptabilitat avançada i gestió financera.
- Coneixements sòlids en eines de gestió comptable i programes ERP.
-Bon nivell dofimàtica (Excel, Word, Gmail).
-Proactivitat, autonomia i ganes daprendre
¿Qué ofrecemos?
Oferim:
-Incorporació estable
- Horari flexible amb opció dentrada entre les 7 i les 9 h per facilitar la conciliació laboral i personal.
- Treballar en unes instal·lacions modernes i amb un equip jove i col·laboratiu.