¡No te pierdas nada!
Únete a la comunidad de wijobs y recibe por email las mejores ofertas de empleo
Nunca compartiremos tu email con nadie y no te vamos a enviar spam
Suscríbete AhoraAdminstración y Secretariado
2Comercio y Venta al Detalle
2Industria Manufacturera
2Instalación y Mantenimiento
2Transporte y Logística
2Ver más categorías
Artes y Oficios
1Educación y Formación
1Social y Voluntariado
1Agricultura
0Alimentación
0Arte, Moda y Diseño
0Atención al cliente
0Banca
0Ciencia e Investigación
0Comercial y Ventas
0Construcción
0Contabilidad y Finanzas
0Cuidados y Servicios Personales
0Deporte y Entrenamiento
0Derecho y Legal
0Desarrollo de Software
0Diseño y Usabilidad
0Editorial y Medios
0Energía y Minería
0Farmacéutica
0Hostelería
0Informática e IT
0Ingeniería y Mecánica
0Inmobiliaria
0Marketing y Negocio
0Producto
0Publicidad y Comunicación
0Recursos Humanos
0Sanidad y Salud
0Seguridad
0Seguros
0Telecomunicaciones
0Turismo y Entretenimiento
0NA
Olot, ES
Tècnic/a de Projectes - Gestió Administrativo/a (Indústria Alimentària)
NA · Olot, ES
Excel
Des d'Adecco busquem un/a Tècnic/a de Projectes per a una empresa del sector alimentari especialitzada en implementar millores a les seves línies de producció. La persona seleccionada s'unirà a lequip per gestionar els projectes de millora de processos i la tramitació dajudes estatals, en un entorn dinàmic i col·laboratiu.
Funcions:
-Planificar i executar projectes de millora dins dels límits de temps i pressupost establerts.
-Definir objectius i fer el seguiment de resultats de cada iniciativa.
-Redactar memòries tècniques i gestionar la documentació associada als projectes.
-Supervisar el progrés dels projectes en curs i coordinar-se amb altres departaments.
-Tramitar i sol·licitar ajudes públiques per a la implementació de noves tecnologies i optimització dels processos.
Requisitos
-Experiència prèvia en tasques administratives i de gestió de projectes o subvencions
-Coneixements i experiència en normativa legal i gestió de documents en indústria alimentària.
-Formació en Administració i Direcció dEmpreses (ADE), Gestió Administrativo/a o similar.
-Capacitat organitzativa, atenció al detall i bones habilitats de redacció.
-Coneixements d'ofimàtica, especialment Excel.
¿Qué ofrecemos?
- Contracte indefinit directament per empresa.
- Horari de dilluns a divendres (8:00h-17:00h o de 8:00h a 18:00h amb una hora per dinar).