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Santa María del Camí, ES
Recepcionista - Administrativo
AQA Spas · Santa María del Camí, ES
Excel ERP
We seek a multilingual (English level C) assistant with strong organisational skills and self-motivation to help us with our day-to-day administrative workload.
Job duties:
Updating CRM/ERP system, email correspondence with specific clients and suppliers, logistics, research online, and problem-solving.
About us:
We are growing. We are a forward-thinking European team in a modern progressive environment. We appreciate smiles. We drink lots of coffee. We know how to cope with stress. We also know how to relax. We work with Macs.
About you:
- Experience in a similar administrative position.
- You are organized and structured.
- You are communicative and enthusiastic.
- You are willing to learn but will also find solutions to work it out yourself.
- Any additional language knowledge will be an advantage.
- Knowledge of Microsoft Excel.
- Driver's license and car would be an advantage, but not essential.
- Smiles are essential.
Working hours:
Working hours Mon-Fri 09:00 to 15:00.
We offer the following perks:
- A salary in line with your experience and knowledge.
- Extraordinary expenses will be covered (for instance petrol if you have to go somewhere).
How to apply:
- A small introduction about yourself
- CV with photograph
- Please DO NOT contact the company via phone. Please do not apply if you have an incomplete CV including a photograph.
During the interview stage, we will do a Spanish/English test.
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Buscamos un/a asistente bilingüe con Inglés nivel C con sólidas habilidades de organización y auto motivación para ayudarnos con nuestra carga diaria de trabajo administrativo.
Tareas laborales:
Actualización del sistema CRM / ERP, correspondencia por correo electrónico con clientes específicos y proveedores, logística, investigación en línea, solución de problemas.
Sobre nosotros:
Estamos creciendo. Somos un equipo europeo con visión de futuro, en un entorno moderno y progresivo. Agradecemos sonrisas. Bebemos mucho café. Sabemos cómo hacer frente al estrés diario. También sabemos cómo relajarnos. Trabajamos con Macs.
Acerca de ti:
- Experiencia en posiciones administrativas similares.
- Eres una persona organizada y estructurada.
- Eres comunicativo/a y entusiasta.
- Estás dispuesto/a a aprender, pero también encontrarás soluciones tú mismo/a.
- Cualquier conocimiento de idiomas adicional será una ventaja.
- Conocimiento de Microsoft Excel.
- Licencia de conducir y automóvil serían una ventaja, pero no esencial.
- Las sonrisas sí son esenciales.
Horas laborales:
Horario de trabajo de lunes a viernes de 09:00 a 15:00.
Ofrecemos los siguientes beneficios:
- Un salario en línea con su experiencia y conocimiento.
- Se cubrirán gastos extraordinarios (por ejemplo, gasolina si tienes que ir a algún sitio).
Cómo solicitar esta oferta de trabajo:
- Pequeña introducción sobre tí
- CV con foto
- Rogamos NO llamen a la empresa. Rogamos se abstengan si no tienen un CV completo y con foto.
Durante el proceso de entrevistas, se hará un test de Castellano/Inglés al candidato/a.