¡No te pierdas nada!
Únete a la comunidad de wijobs y recibe por email las mejores ofertas de empleo
Nunca compartiremos tu email con nadie y no te vamos a enviar spam
Suscríbete AhoraAdminstración y Secretariado
3Comercial y Ventas
3Educación y Formación
3Transporte y Logística
3Ingeniería y Mecánica
1Ver más categorías
Instalación y Mantenimiento
1Agricultura
0Alimentación
0Arte, Moda y Diseño
0Artes y Oficios
0Atención al cliente
0Banca
0Ciencia e Investigación
0Comercio y Venta al Detalle
0Construcción
0Contabilidad y Finanzas
0Cuidados y Servicios Personales
0Deporte y Entrenamiento
0Derecho y Legal
0Desarrollo de Software
0Diseño y Usabilidad
0Editorial y Medios
0Energía y Minería
0Farmacéutica
0Hostelería
0Industria Manufacturera
0Informática e IT
0Inmobiliaria
0Marketing y Negocio
0Producto
0Publicidad y Comunicación
0Recursos Humanos
0Sanidad y Salud
0Seguridad
0Seguros
0Social y Voluntariado
0Telecomunicaciones
0Turismo y Entretenimiento
0Top Zonas
Adamuz
14NA
Adamuz, ES
(Senior) ACCOUNTANT/CONTROLLER (with Excel)
NA · Adamuz, ES
ERP Excel Office
Adecco is looking for a profile of Senior Financial Controller, for a leading Scandinavian construction company. Our team is made up of passionate professionals who work togueter to transform innovative ideas into really. We are looking for people who sare our mission and are ready to be part of exciting projects.
TASKS:
- Oversee the accounting team.
- Review and preparation of the reporting packages in Excel.
- Cash Management.
- Play a central role in the implementation of the new ERP.
- Processing incoming and outgoing invoices and bank statements.
- Oversee the submission of tax forms prepared by the accounting team.
- Professionalize the finance dept.
En Adecco creemos en la igualdad de oportunidades y apostamos por el Talento Sin Etiquetas.
Requisitos
REQUERIMENTS:
- Degree in Accounting, Business Administration, or related fields.
- Minimum 5 years of experience as Accountant in international environments.
- Fluency in English, interviews will be performed in English.
- Proficiency in in Excel and Power Query, test will be performed. Hands-on experience within MS Office.
- Experienced implementing ERPs.
- Project management skills coordinating internal and external stakeholders.
- Proactive, hands-on, entrepreneurial.
- Comfortable working autonomously.
¿Qué ofrecemos?
JOB BENEFITS:
- Indefinite contract.
- Salary according to agreement, with anual reviews.
- Career plan.
- Comfortable working autonomosly.