¡No te pierdas nada!
Únete a la comunidad de wijobs y recibe por email las mejores ofertas de empleo
Nunca compartiremos tu email con nadie y no te vamos a enviar spam
Suscríbete AhoraInstalación y Mantenimiento
1Adminstración y Secretariado
0Agricultura
0Alimentación
0Arte, Moda y Diseño
0Ver más categorías
Artes y Oficios
0Atención al cliente
0Banca
0Ciencia e Investigación
0Comercial y Ventas
0Comercio y Venta al Detalle
0Construcción
0Contabilidad y Finanzas
0Cuidados y Servicios Personales
0Deporte y Entrenamiento
0Derecho y Legal
0Desarrollo de Software
0Diseño y Usabilidad
0Editorial y Medios
0Educación y Formación
0Energía y Minería
0Farmacéutica
0Hostelería
0Industria Manufacturera
0Informática e IT
0Ingeniería y Mecánica
0Inmobiliaria
0Marketing y Negocio
0Producto
0Publicidad y Comunicación
0Recursos Humanos
0Sanidad y Salud
0Seguridad
0Seguros
0Social y Voluntariado
0Telecomunicaciones
0Transporte y Logística
0Turismo y Entretenimiento
0Management
NuevaPalau de Can Sunyer - Llar d'avis
Castellví de Rosanes, ES
Management
Palau de Can Sunyer - Llar d'avis · Castellví de Rosanes, ES
Office ERP
La Residencia Can Sunyer, volem incorporar al nostre equip, una persona amb experiència en posicions de responsabilitat
departamental dins de l'àrea comptable i financera, amb capacitat de
treball en equip, metòdica, organitzada, amb iniciativa i lideratge.
Tareas
- ADMINISTRACIÓ - COMPTABILITAT:
- Elaborar les factures de la empresa, així com registrar-les, organitzar-les i assegurar-se que compleixen amb el marc legal vigent
- Cercar pressupostos de productes, serveis i proveïdors per a l'empresa i realitzar un garbellat per triar el més convenient.
- Registre, compra i sortida d'inventari portant un control dels actius i passius per a conèixer en tot moment l'estoc i els béns dels quals es disposa.
- Supervisió dels comptes bancaris de l'organització, assegurant-se que no existeixin discrepàncies entre els registres d'ingressos i les despeses, així com que les anotacions comptables coincideixin amb els extractes bancaris i els ajustos que realitza el banc.
- Realització dels informes financers que es destinen als diferents responsables dels departaments i la direcció de l'empresa.
- Assegurament del fet que les operacions de la companyia compleixen amb les lleis fiscals vigents, fent les declaracions fiscals i tributàries així com pagar els impostos i aranzels corresponents.
- Avaluació de les dades financeres per a realitzar prediccions futures o anticipar-se als problemes i contribuir a establir les millors estratègies de negoci a mitjà i llarg termini.
- SERVEIS GENERALS:
- Control, seguiment i supervisió dels serveis propis i dels de proveïdors externs d’acord amb la política de qualitat i actuacions establertes.
- Control i supervisió de l’atenció personalitzada assegurant la qualitat de servei a les persones i famílies.
- Planificar, gestionar i supervisar a l’equip comercial assegurant la consecució del pla comercial i de màrqueting
- Planificar, dirigir i coordinar les relacions i polítiques laborals, el reclutament i seleccionar personal així com la gestió i fidelització del talent.
- Oferir un entorn adequat i adaptat a les necessitats d'atenció de les persones
Requisitos
- Coneixements tècnics ERP (Preferiblement SAGE), CRM, eines de Microsoft Office i PGCE
- Habilitats Resolutiu, adaptatiu, de problemes i la presa de decisions de forma àgil i eficaç̧
- L’adaptació́ a noves situacions i l'afrontament de nous reptes
- La coordinació́ amb altres serveis i professionals del seu àmbit de treball
- L'establiment de relacions interprofessionals de forma positiva
- Capacitat de lideratge i de motor de gestió del canvi