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Huesca
4Coordinador de servicios
19 feb.Empresa Confidencial
Huesca, ES
Coordinador de servicios
Empresa Confidencial · Huesca, ES
Empresa líder en su sector, selecciona para coordinar un equipo de entorno a 10 personas busca Jefe/a de Servicios para desarrollar las siguientes funciones:
- Coordinación con el Gerente de la zona para una correcta gestión del centro, resolución de incidencias
- Ayudarás en la dirección de equipos, interlocución con clientes y proveedores, coordinación y planificación de los trabajos a realizar, supervisión cumplimiento normativa PRL, calidad de los servicios, gestión de personal.
- Elaboración de la documentación necesaria para realización del trabajo.
- Control de cuadrantes.
Buscamos persona con iniciativa, empatía , que se sepa comunicarse, organizada, con habilidades para gestionar equipos y autonomía para toma de decisiones.
Controller
18 feb.Randstad España
Huesca, ES
Controller
Randstad España · Huesca, ES
Excel Power BI Office
Empresa líder en la fabricación de maquinaria industrial con más de 30 años de experiencia requiere para contratación indefinida un Controller
Funciones
- Analizar datos financieros y operativos en profundidad para identificar causas y efectos que impulsen la mejora continua.
- Elaborar reportes financieros periódicos, anticipando tendencias, ofreciendo inputs que orienten la estrategia de la empresa por el Comité de Dirección.
- Entender y vincular el ciclo productivo con el análisis financiero, contribuyendo así a una visión completa del negocio.
- Transformar la información en recomendaciones claras, que aporten al crecimiento y optimización de resultados financieros.
- Establecimiento, mejora y automatización de procesos.
- Revisión periódica de la contabilidad.
Requisitos
- Estudios: Diplomatura o licenciatura en empresariales, económicas, ingeniería, complementado con MBA
- Experiencia: aproximada de 3 años en funciones similares, en especial: dominio contabilidad y costes en entornos industriales
- Experiencia en control financiero y análisis de datos.
- Conocimiento en procesos productivos.
- Entendimiento del impacto financiero de cada etapa.
- Habituado al reporte financiero y análisis de escenarios.
- Nivel avanzado herramientas informáticas (Office, en especial Excel y muy valorable PowerBI)
- Valorable inglés
Competencias
- Resolutivo, práctico.
- Capacidad de anticipación.
- Organizado, sistemático, preciso con el detalle.
- Pensamiento crítico.
Azafato/a fines de semana
18 feb.NA
Huesca, ES
Azafato/a fines de semana
NA · Huesca, ES
¿Te apasiona la atención al cliente y tienes experiencia de cara al público? ¿Buscas un trabajo para complementarlo con tus estudios y/o trabajo? Si es así, ¡sigue leyendo!
Desde Adecco buscamos a una persona para promocionar y vender el producto de una reconocida marca en un establecimiento comercial en Huesca capital.
Requisitos:
-Experiencia como comercial y/o dependiente/a
-Buena presencia y ganas de trabajar
-Disponibilidad para trabajar lunes y viernes de 17:30 a 20:30 y sábados de 11:00 a 14:30 y de 17:30 a 20:00
Te ofrecemos:
-Jornada parcial
-Contrato temporal con Adecco con posterior pase a empresa
-Salario: 414€ brutos mensuales
Straumann Group
Sales Representative Dental implants / Straumann (Zaragoza)
Straumann Group · Huesca, ES
Teletrabajo
Job Description
At Straumann Group we know that the key to our growth is a high-performing sales team. The Sales Representative - Dental implants / Straumann (Zaragoza) or Territory Manager (f/m/d) Straumann Group is responsible for achieving maximum sales growth and account penetration within an assigned territory/group of customers. The Territory Manager (f/m/d) is to promote, sell and secure orders from existing and prospective customers for Straumann’s portfolio. The ideal candidate should have a strong Dental or Consultatative Sales background, have some commercial experience, be a quick learner with strong communication skills and have the ability to showcase the Straumann Group offerings in a compelling way. Every potential customer is an opportunity for you to boost top-line revenue growth, customer acquisition rates and profitability. This position reports to the Regional Sales Manager.
Objectives of this Role
- Outbound calling and outreach via digital channels to engage prospect accounts or accounts presenting Straumann Group with Growth opportunities. This will include working remotely via (Teams/Zoom/telephone etc) and face to face (as required) to build relationships with key decision makers at target accounts remotely, identifying their needs, business issues and aspirations, conducting individual needs analysis as part of your conversations.
- Account Management working remotely (Teams/Zoom/telephone etc) and face to face (as required) to service, ensure contrinuity of demand and grow an existing portfolio of accounts
- Representing Straumann Group products and services, starting with a comprehensive understanding of the accounts needs and objectives in order to identify how our solutions can help meet their needs.
- Overcoming objections and effectively communicating Straumann Groups offering and value propositions to key decision makers regarding appropriate Straumann Groups product offerings.
- Generating leads and building relationships by nurturing warm prospects and finding new potential opportunities. Managing and maintaining a pipeline of prospects.
- The Territory Manager will also contribute to the success of the organisation through generating leads and opportunities for the broader Straumann Group team.
- The ability to generate upselling opportunities to existing client base.
- The Territory Manager may also be asked to support the cover of vacant Territories (i.e. maternity leave) remotely.
- Proactively seek out new business opportunities in the market using the telephone, social media (out-reach) and email to generate new sales leads for the Straumann Group Sales Organisation across the breadth of its portfolio.
- Management of an assigned portfolio of accounts, working remotely and face to face
- Rapid qualification of leads submitted by our partner organisations and the Straumann Group marketing team from events (within 24 hours) via telephone.
- Providing quotes via the appropriate technology to prospects and closing sales.
- Driving education event attendance based upon target lists from marketing via outbound calling.
- Strong and consistent usage of our CRM system (strong focus on data discipline), quote and finance tools.
- Dental Sector Experience (experience of helping practices grow their business) is a strong advantage.
- Sales experience, with a history of exceeding lead targets, with a proven ability to quote and close.
- Self-starter, highly driven.
- Excellent listening and communication skills (verbal and written) in Spanish. Professional proeficiency in English is a plus but not mandatory.
- Quick to learn and understand all forms of digital technology.
- Well organised, excellent administration skills and meticulous with a strong attention to detail and able to manage your own workload.
- Ability understand measurement tools to track progress and results.
- Ability to understand the sales process and pipeline and be able to research prospects, connect, educate and offer solutions to qualify a prospect.
- The role will also include outbound calling and so a resilient approach to communication is needed with an excellent telephone manner.
- Thrives on building internal and external relationships.
- An ability to uphold and reflect the brand reputation, with an ethical approach to sales.
- Team player and a strong desire to learn and succeed.
- Proven creative problem-solving approach and strong analytical skills.
- Advanced English proficiency. Native Spanish proficiency is required.