¡No te pierdas nada!
Únete a la comunidad de wijobs y recibe por email las mejores ofertas de empleo
Nunca compartiremos tu email con nadie y no te vamos a enviar spam
Suscríbete AhoraComercial y Ventas
1Adminstración y Secretariado
0Agricultura
0Alimentación
0Arte, Moda y Diseño
0Ver más categorías
Artes y Oficios
0Atención al cliente
0Banca
0Ciencia e Investigación
0Comercio y Venta al Detalle
0Construcción
0Contabilidad y Finanzas
0Cuidados y Servicios Personales
0Deporte y Entrenamiento
0Derecho y Legal
0Desarrollo de Software
0Diseño y Usabilidad
0Editorial y Medios
0Educación y Formación
0Energía y Minería
0Farmacéutica
0Hostelería
0Industria Manufacturera
0Informática e IT
0Ingeniería y Mecánica
0Inmobiliaria
0Instalación y Mantenimiento
0Marketing y Negocio
0Producto
0Publicidad y Comunicación
0Recursos Humanos
0Sanidad y Salud
0Seguridad
0Seguros
0Social y Voluntariado
0Telecomunicaciones
0Transporte y Logística
0Turismo y Entretenimiento
0Top Empleos
Atención al Cliente
1Customer Service
22 nov.NA
Massanes, ES
Customer Service
NA · Massanes, ES
Excel Office Outlook Word
Disposes d'experiència en Atenció al Client? T'agradaria treballar en una important empresa de productes de medicina naturals? Si és així, segueix llegint!
Quines funcions realitzaràs?
Resoldre problemes dels clients a través de diversos canals: telèfon, WhatsApp i correu electrònic.
Rebre, gestionar i tramitar comandes, sol·licituds i reclamacions.
Identificar i analitzar les necessitats dels clients, col·laborant amb altres àrees de lempresa per satisfer-les.
Proporcionar suport als clients per maximitzar el valor dels productes oferts.
Realitzar tasques administratives relacionades amb les comandes, utilitzant eines com Zendesk, Odoo i Trustedshop.
Treballar en equip amb altres departaments per millorar la fidelització dels clients i optimitzar la conversió.
Requisits
Disponibilitat per treballar de dilluns a divendres en horari de 9:00 a 18:00, amb una hora per dinar.
Experiència demostrable en gestions administratives i atenció al client.
Familiaritat amb la gestió en línia i experiència en entorns internacionals.
Competència en sistemes de gestió de tiquets per al servei al client.
Domini avançat del paquet Office (Excel, Word, Outlook).
Es valoren coneixements didiomes addicionals: francès, portuguès o italià.
Habilitats clau
Orientació al client i capacitat per resoldre problemes de manera efectiva.
Capacitat per treballar en equip i col·laborar entre departaments.
Atenció al detall i organització en el/la gestió administrativo/a.
Comunicació clara i professional en diferents formats (escrit i oral).
Adaptabilitat a eines i sistemes digitals.
Que ofereixen?
Contractació indefinida per empresa
Oportunitat de treballar en un ambient dinàmic i cooperatiu.
Salari base de 16.000 SBA + 2.0000 d'objectius o en cas de disposar d'idiomes 18.000SBA +2.0000 d'objectius.
En Adecco creemos en la igualdad de oportunidades y apostamos por el Talento Sin Etiquetas