No et perdis res!
Uneix-te a la comunitat de wijobs i rep per email les millors ofertes d'ocupació
Mai no compartirem el teu email amb ningú i no t'enviarem correu brossa
Subscriu-te araAdministració i Secretariat
1Comerç i Venda al Detall
1Enginyeria i Mecànica
1Hostaleria
1Agricultura
0Veure més categories
Alimentació
0Art, Moda i Disseny
0Arts i Oficis
0Assegurances
0Atenció al client
0Banca
0Ciència i Investigació
0Comercial i Vendes
0Comptabilitat i Finances
0Construcció
0Cures i Serveis Personals
0Desenvolupament de Programari
0Disseny i Usabilitat
0Dret i Legal
0Editorial i Mitjans
0Educació i Formació
0Energia i Mineria
0Esport i Entrenament
0Farmacèutica
0Immobiliària
0Indústria Manufacturera
0Informàtica i IT
0Instal·lació i Manteniment
0Màrqueting i Negoci
0Producte
0Publicitat i Comunicació
0Recursos Humans
0Sanitat i Salut
0Seguretat
0Social i Voluntariat
0Telecomunicacions
0Transport i Logística
0Turisme i Entreteniment
0Balliu Export SA
Caldes de Malavella, ES
Administratiu/Va Comercial
Balliu Export SA · Caldes de Malavella, ES
ERP
Balliu Export som una empresa familiar, fabricant de mobiliari d'exterior per a professionals, amb gairebé 60 anys d'experiència.
Estem ubicats a Caldes de Malavella, però tenim una mirada internacional, ja que comercialitzem els nostres productes arreu del món.
Actualment busquem un/a ADMINISTRATIU/VA COMERCIAL per donar suport al departament financer i comercial, a les nostres instal·lacions principals a Caldes de Malavella.
La seva funció serà la gestió administrativa de clients, des de facturació, exportació i cobraments, en dependència de la direcció financera.
Les teves principals funcions seran:Vetllar per la correcta gestió de la facturació a clients i el traspàs al departament Financer.Gestió dels pagaments a compte de clients i el seu correcte seguiment des de l'emissió de la bestreta fins al pagament final.Aprovació de comandes per iniciar la producció.Gestionar la documentació d'exportació a temps, en coordinació amb el departament de logística.Seguiment dels cobraments a clients en coordinació amb el departament Comercial.Conciliació bancaria de cobraments de clients i donar sortida a la comanda, previ control del risc de clients.Què valorem de la persona candidata ideal?Formació en Administració i/o Comerç internacional.Valorarem idiomes.Experiència mínima de 2 anys en una posició amb tasques similars.Es valorarà experiència en gestió de sistemes informàtics ERP, CRM (SAP).Què oferim?Horari molt flexible.Ambient de treball dinàmic.Un projecte de desenvolupament professional en una empresa consolidada, amb gairebé 60 anys d'experiència.Si hi estàs interessat, envia'ns el teu CV actualitzat a ******.
Si coneixes algú a qui li pugui interessar, comparteix-li!
#J-18808-Ljbffr