No et perdis res!
Uneix-te a la comunitat de wijobs i rep per email les millors ofertes d'ocupació
Mai no compartirem el teu email amb ningú i no t'enviarem correu brossa
Subscriu-te araAdministració i Secretariat
2Comerç i Venda al Detall
2Indústria Manufacturera
2Instal·lació i Manteniment
2Transport i Logística
2Veure més categories
Arts i Oficis
1Educació i Formació
1Social i Voluntariat
1Agricultura
0Alimentació
0Art, Moda i Disseny
0Assegurances
0Atenció al client
0Banca
0Ciència i Investigació
0Comercial i Vendes
0Comptabilitat i Finances
0Construcció
0Cures i Serveis Personals
0Desenvolupament de Programari
0Disseny i Usabilitat
0Dret i Legal
0Editorial i Mitjans
0Energia i Mineria
0Enginyeria i Mecànica
0Esport i Entrenament
0Farmacèutica
0Hostaleria
0Immobiliària
0Informàtica i IT
0Màrqueting i Negoci
0Producte
0Publicitat i Comunicació
0Recursos Humans
0Sanitat i Salut
0Seguretat
0Telecomunicacions
0Turisme i Entreteniment
0NA
Olot, ES
Tècnic/a de Projectes - Gestió Administrativo/a (Indústria Alimentària)
NA · Olot, ES
Excel
Des d'Adecco busquem un/a Tècnic/a de Projectes per a una empresa del sector alimentari especialitzada en implementar millores a les seves línies de producció. La persona seleccionada s'unirà a lequip per gestionar els projectes de millora de processos i la tramitació dajudes estatals, en un entorn dinàmic i col·laboratiu.
Funcions:
-Planificar i executar projectes de millora dins dels límits de temps i pressupost establerts.
-Definir objectius i fer el seguiment de resultats de cada iniciativa.
-Redactar memòries tècniques i gestionar la documentació associada als projectes.
-Supervisar el progrés dels projectes en curs i coordinar-se amb altres departaments.
-Tramitar i sol·licitar ajudes públiques per a la implementació de noves tecnologies i optimització dels processos.
Requisitos
-Experiència prèvia en tasques administratives i de gestió de projectes o subvencions
-Coneixements i experiència en normativa legal i gestió de documents en indústria alimentària.
-Formació en Administració i Direcció dEmpreses (ADE), Gestió Administrativo/a o similar.
-Capacitat organitzativa, atenció al detall i bones habilitats de redacció.
-Coneixements d'ofimàtica, especialment Excel.
¿Qué ofrecemos?
- Contracte indefinit directament per empresa.
- Horari de dilluns a divendres (8:00h-17:00h o de 8:00h a 18:00h amb una hora per dinar).