No et perdis res!
Uneix-te a la comunitat de wijobs i rep per email les millors ofertes d'ocupació
Mai no compartirem el teu email amb ningú i no t'enviarem correu brossa
Subscriu-te araAdministració i Secretariat
2Comerç i Venda al Detall
2Transport i Logística
2Comercial i Vendes
1Construcció
1Veure més categories
Enginyeria i Mecànica
1Indústria Manufacturera
1Informàtica i IT
1Màrqueting i Negoci
1Agricultura
0Alimentació
0Art, Moda i Disseny
0Arts i Oficis
0Assegurances
0Atenció al client
0Banca
0Ciència i Investigació
0Comptabilitat i Finances
0Cures i Serveis Personals
0Desenvolupament de Programari
0Disseny i Usabilitat
0Dret i Legal
0Editorial i Mitjans
0Educació i Formació
0Energia i Mineria
0Esport i Entrenament
0Farmacèutica
0Hostaleria
0Immobiliària
0Instal·lació i Manteniment
0Producte
0Publicitat i Comunicació
0Recursos Humans
0Sanitat i Salut
0Seguretat
0Social i Voluntariat
0Telecomunicacions
0Turisme i Entreteniment
0NA
Sagunto/Sagunt, ES
ADMINISTRATIVO/A CONTABLE CON INGLÉS B2 (SECTOR INDUSTRIAL)
NA · Sagunto/Sagunt, ES
Excel
Do you have experience in the accounting area? Do you have a C1 level of English? Are you looking for a new professional project? So don't hesitate and continue reading!
Job Responsibilities:
Support daily accounting and financial operations, including:
- Recording and reconciling bank transactions.
- Managing accounts payable and receivable, including processing invoices and internal reconciliations.
- Preparing and recording outgoing payments.
- Preparing monthly tax documentation and ensuring compliance with relevant regulations.
- Maintaining accurate and organized administrative and financial records.
En Adecco creemos en la igualdad de oportunidades y apostamos por el Talento Sin Etiquetas
Requisitos
Requirements:
It is essential to have a C1 level of English
FPII in Business Administration, Finance, or a related
Experience with SAP Business One is valuable
High level of Excel (spreadsheets, formulas and data analysis tools)
Exceptional attention to detail and accuracy.
Proactive, hands-on approach with a strong sense of teamwork.
Effective verbal and written communication skills.
Problem-solving mindset with the ability to identify and resolve discrepancies.
Minimum of 3 years of experience in bookkeeping or financial administration.
Own vehicle to get to the Site.
¿Qué ofrecemos?
Permanent contract directly by company
Salary: 25-28k/year
L a V de 8 a 17h
One day of teleworking a week (M, X, J)
NA
Administrativo/a logístico con griego avanzado
NA · Sagunto/Sagunt, ES
Teletreball
Si te apasionan las tareas administrativas y la logística y te gustaría poder combinarlas, esta posición te va a gustar.Desde Adecco colaboramos con una empresa dedicada al sector logístico en búsqueda de un/a perfil administrativo/a con griego
Tus funciones principales serán atención telefónica de los clientes, la gestión y el seguimiento de pedidos, las entradas y salidas de mercancías, la resolución de incidencias con proveedores/as, el control del stock y gestión documental.
Requisitos
- FPI Administración
- Experiencia previa mínima 1 año en puestos de administración sector logístico
- Valorable SAP
- Nivel griego avanzado
¿Qué ofrecemos?
-Contratación directamente por la empresa, es un proyecto estable, por lo que ¡olvídate de buscar empleo!
- Te incorporarás en una empresa líder en el sector logístico donde podrás desarrollarte profesionalmente.
- Tu jornada laboral será a tiempo completo de Lunes a Viernes , en torno 9-18H
- Posibilidad teletrabajo un día semana
- Dispondrás de toda la información y formación necesaria para desarrollar tu trabajo según las directrices de la empresa.
- SBA 24,000