No et perdis res!
Uneix-te a la comunitat de wijobs i rep per email les millors ofertes d'ocupació
Mai no compartirem el teu email amb ningú i no t'enviarem correu brossa
Subscriu-te araEnginyeria i Mecànica
13Administració i Secretariat
8Informàtica i IT
8Transport i Logística
8Educació i Formació
5Veure més categories
Indústria Manufacturera
5Comerç i Venda al Detall
4Sanitat i Salut
4Instal·lació i Manteniment
3Arts i Oficis
2Cures i Serveis Personals
2Dret i Legal
2Publicitat i Comunicació
2Alimentació
1Atenció al client
1Banca
1Comercial i Vendes
1Comptabilitat i Finances
1Energia i Mineria
1Agricultura
0Art, Moda i Disseny
0Assegurances
0Ciència i Investigació
0Construcció
0Desenvolupament de Programari
0Disseny i Usabilitat
0Editorial i Mitjans
0Esport i Entrenament
0Farmacèutica
0Hostaleria
0Immobiliària
0Màrqueting i Negoci
0Producte
0Recursos Humans
0Seguretat
0Social i Voluntariat
0Telecomunicacions
0Turisme i Entreteniment
0Top Zones
Lleida
22Wayalia
Lleida, ES
Auxiliar administrativo
Wayalia · Lleida, ES
Auxiliar Administratiu
Qui som
Wayalia és una empresa d'assistència domiciliària per a gent gran i dependent. El nostre objectiu és ajudar els grans a envellir a casa de manera segura i saludable. Actualment comptem amb més de 30 sucursals repartides per tot el territori Espanyol.
Què busquem
Estem buscant incorporar un Auxiliar Administratiu amb coneixements en gestió laboral per a la nostra sucursal de Lleida. Requerim que la persona tingui formació relacionada amb Administració i Finances, a més d'experiència acreditada en l’àmbit de Recursos Humans.
Aquesta persona serà responsable de realitzar funcions administratives, de selecció de personal d’ajuda a domicili, així com de gestió de nòmines, contractació i tràmits laborals. Així mateix, atendrà les demandes dels nostres clients i assegurarà una gestió correcta dels serveis oferts.
Busquem algú que sigui apassionat per la seva feina, compromès amb millorar la qualitat de vida de la gent gran, i amb habilitats interpersonals excel·lents. Valorem una actitud proactiva, la capacitat organitzativa i una clara orientació a resultats.
A més de les aptituds tècniques, considerem essencial la capacitat de treball, la responsabilitat amb les funcions assignades i el compromís amb el projecte. Volem una persona resolutiva, que demostri iniciativa, amb àmplies habilitats comunicatives i organitzatives, i capaç de realitzar tasques administratives i laborals amb precisió.
Requisits mínims
Titulació mínima grau mitjà i Administració
Catalana nivell nadiu
Experiència en Gestió de Personal i Recursos Humans
Què faràs
Valoració assistencial.
Facturació
Gestió de tràmits administratius
Reclutament i selecció de personal.
Gestió de nòmines i contractes.
Tramitació d'altes i baixes a la Seguretat Social.
Coordinació i seguiment de serveis.
Atenció al client (usuaris i candidats).
Gestió de tràmits laborals i administratius.
Què oferim
mitja jornada de matí.
Horari de 10.00 – 13.00 de dilluns a divendres.
Salari segons conveni.
Possibilitat d´ampliar jornada.