En TWIC seguimos apostando por el talento y ampliamos equipo! Si quieres pertenecer a un proyecto sólido y en...
Administración Contabilidad Capacidad de análisis
T
Auxiliar administrativo
TWIC, The Wolf Is Coming Agency · Madrid, ES
Administración Contabilidad Capacidad de análisis Acción comunitaria Negociación Finanzas Recursos humanos (RR. HH.) Redacción de subvenciones Relaciones con los empleados Captación de fondos
En TWIC seguimos apostando por el talento y ampliamos equipo!
Si quieres pertenecer a un proyecto sólido y en crecimiento, nos gustaría conocerte. Estamos buscando un profesional para incorporar al departamento de administración que tenga ganas de crecer y de desarrollar su carrera en una empresa líder del sector.
Y lo que más vamos a valorar es que seas una persona que quiere crecer en equipo y aportar valor al grupo con su visión y conocimiento.
Entre tus tareas principales:
• Apoyarás en la gestión administrativa diaria
• Coordinarás tareas con distintos equipos internos
• Mantendrás documentación y procesos organizados
Lo que buscamos de ti:
• Estudios en Administración, contabilidad o dirección de empresa
En Ocaso, líder en el sector seguros, estamos buscando un/a Administrativo/a en Ibiza para unirse a nuestro equipo...
Office
O
Auxiliar Administrativo Indefinido a Tiempo Parcial (L-V de 9:00 a 14:00)
Ocaso · Eivissa, ES
Office
En Ocaso, líder en el sector seguros, estamos buscando un/a Administrativo/a en Ibiza para unirse a nuestro equipo dinámico y en constante crecimiento. Si te apasiona el mundo de los seguros y quieres desarrollarte profesionalmente en un entorno estimulante, ¡esta es tu oportunidad!
¿Cuáles serán tus responsabilidades?
Gestionarás la grabación de solicitudes, aplicando las normas y reglas de suscripción establecidas.
Realizarás tareas administrativas utilizando diversas herramientas de gestión y aplicaciones.
Brindarás una excelente atención al cliente, tanto telefónica como presencial.
Apoyarás al equipo en la consecución de los objetivos establecidos para la Unidad Organizativa.
¿Qué buscamos?
Formación: Ciclo Formativo de Grado Superior en Administración y Gestión o superior.
Experiencia mínima de 1 año en puestos administrativos y de atención al cliente.
Dominio de MS Office.
Residencia en la provincia de la vacante.
Deseable: conocimiento del sector asegurador.
¿Qué ofrecemos?
Contrato indefinido.
Jornada parcial de Lunes a Viernes de 9:00 a 14:00.
Salario: 10.000€ - 11.000€ Bruto/año.
Oportunidades de crecimiento y desarrollo profesional.
Un ambiente de trabajo dinámico y colaborativo.
¿Te interesa?
¡No dudes en postularte! Envía tu CV actualizado y únete a nuestro equipo.
En Copimar buscamos incorporar a una persona con experiencia como Auxiliar Administrativo/a para trabajar de forma...
Resolución de problemas Aptitudes de organización Facturacion
C
Auxiliar administrativo de oficina
COPIMAR® Growing Together · València, ES
Resolución de problemas Aptitudes de organización Facturacion Atención telefónica Habilidades sociales Funciones de recepcionista Equipo de oficina Mecanografía Administración general Archivado Excel Word
En Copimar buscamos incorporar a una persona con experiencia como Auxiliar Administrativo/a para trabajar de forma presencial en nuestras oficinas de Valencia.
👉 ¿Qué harás en tu día a día?
• Gestión y organización de documentos.
• Atención telefónica y soporte a clientes.
• Tramitación de productos financieros.
• Apoyo directo a ejecutivos en tareas administrativas.
👥 Responsabilidades clave:
• Creación y mantenimiento de cuentas de clientes.
• Seguimiento de deuda vencida y reclamación.
• Gestión de cobros y facturación.
• Aplicación de tarifas y promociones.
📞 Atención al cliente:
• Análisis de incidencias.
• Emisión de abonos o cargos.
• Resolución de dudas y consultas.
📌 Requisitos:
• FP Medio o Superior en Administración.
• Al menos 5 años de experiencia en un puesto similar.
• Nivel básico en ADV, Excel y Word.
• Castellano avanzado (valorable valenciano e inglés).
• Habilidad telefónica, comunicación clara y actitud resolutiva.
⭐ Valoramos mucho si eres...
Organizado/a, detallista, con orientación al cliente y capaz de gestionar varias tareas a la vez.
🎁 ¿Qué ofrecemos?
• Contrato indefinido y estabilidad laboral.
• Jornada completa (intensiva en verano).
• Formación continua a cargo de la empresa.
• Incorporación a un equipo dinámico y con buen ambiente.
📣 En Copimar creemos en la igualdad de oportunidades y la diversidad. Todos los procesos de selección se realizan sin discriminación de ningún tipo. Si te apasiona el mundo administrativo y quieres seguir creciendo, ¡queremos conocerte! Inscríbete y da el siguiente paso con nosotros.
Oferta 142025002610 Fecha Inicio:14/04/2025 Fecha Finalización:30/04/2025 Municipio MURCIA (MURCIA) AUXILIAR...
S
AUXILIAR ADMINISTRATIVO/A
SEF Servicio Regional de Empleo y Formación · Murcia, ES
Oferta 142025002610
Fecha Inicio:14/04/2025 Fecha Finalización:30/04/2025
Municipio MURCIA (MURCIA)
AUXILIAR ADMINISTRATIVO/A
AUXILIAR ADMINISTRATIVO PARA DEPARTAMENTO LABORAL.
Funciones
PASAR FACTURAS AL PROGRAMA DE A3 Y TODAS LAS DEMÁS FUNCIONES RELACIONADAS CON AUXILIAR ADMINISTRATIVO/A.
Condiciones
CONTRATO DE SUSTITUCIÓN DE MATERNIDAD CON POSIBILIDAD DE INDEFINIDO. - MENOR DE 30 AÑOS - SER DEMANDANTEDE EMPLEO. - JORNADA COMPLETA. DE LUNES A JUEVES DE 08:00 A 14:00 Y DE 16:30 A 19:00 H - SALARIO SEGÚN CONVENIO. Nivel Profesional: TÉCNICOS Y SIN CATEGORÍA LABORAL DETERMINADA
Ofertes de feina Borsa de treball El Servei Municipal D’Ocupació (SMO) Gestiona Ofertes De Feina Per Empreses Que...
A
Nova! Auxiliar administratiu/va
Ajuntament de Girona · Girona, ES
Ofertes de feina
Borsa de treball
El Servei Municipal D’Ocupació (SMO) Gestiona Ofertes De Feina Per Empreses Que Ofereixen Llocs De Treball, Que Trobareu Relacionades En Aquest Espai. A Aquests Efectes, Cal Que Tingueu En Compte El Següent
Únicament es valoraran les candidatures que arribin per aquest canal.
Si no heu trobat cap oferta de feina que encaixi amb el vostre perfil, podeu donar-vos d’alta a la borsa de treball, i us podrem informar de novetats que et puguin interessar.
Si sou empresa, publiqueu la vostra oferta de treball. Us podem oferir suport en la definició dels perfils laborals, el reclutament laboral i la preselecció de candidatures.
Si sou una empresa també podeu registrar-vos i iniciar sessió a l'aplicació de la borsa de treball per a fer un seguiment de les persones candidates de les ofertes de feina que heu publicat i consultar els seus currículums. En iniciar sessió també podeu donar d'alta ofertes de feina.
Les ofertes que es publiquen no són per treballar a l’Ajuntament de Girona. En cas que vulgueu participar en un procés d’oferta pública, heu de consultar-la a través del web de les ofertes públiques d'ocupació, presentar la sol·licitud al registre d'entrada de l'Ajuntament de Girona i seguir les indicacions de les bases de la convocatòria que us interessi i de les notificacions que es vagin publicant a l'e-tauler.
DescripcióNOVA Renovables és una empresa especialitzada en el desenvolupament de projectes d'energies renovables, amb...
N
Auxiliar Administrativo Comercial
NOVA Renovables · Mataró, ES
DescripcióNOVA Renovables és una empresa especialitzada en el desenvolupament de projectes d'energies renovables, amb principal enfoc en instal·lacions solars fotovoltaiques.
Creada per un equip d'enginyers joves i amb experiència en el sector, NOVA Renovables té com a objectiu apropar una energia sostenible i de qualitat a totes les llars i empreses de Catalunya.
NOVA Renovables neix amb l'ambició d'esdevenir una empresa referent en el sector de l'energia solar i contribuir a la transició energètica per afrontar la situació d'emergència climàtica actual.
Busques incorporar-te a una empresa jove amb fort creixement dins el sector de les energies renovables?
T'agraden els reptes i estàs disposat a assumir responsabilitats?ResponsabilitatsBusquem una persona amb orientació al client, amb l'objectiu de qualificar Leads i donar suport a l'equip administratiu i comercial.
Les responsabilitats principals seran:Recepció de les peticions de proposta d'estudi previ i contacte inicial amb el client, per aconseguir la informació necessària i entendre les seves necessitats.Filtratge del tipus de client potencial i síntesi de les necessitats del client per traslladar a l'equip d'enginyeria perquè preparin la proposta inicial.Capacitat de resoldre dubtes de caràcter operatiu, sobre els tràmits i de tipus tècnic sense excessiva complexitat.Seguiment comercial de l'estat dels projectes (especialment en etapa pre-venda).Suport a l'equip de vendes per a la realització d'ofertes tècnic-comercials per projectes residencials i petita indústria.Suport a la tramitació de la documentació administrativa per a la legalització de projectes, petició de subvencions o altres tràmits de caire administratiu.Altres missions en funció de les capacitats i ambició del candidat.RequisitsEs valoren estudis o cursos en Gestió Empresarial, Vendes i/o FinancesIdiomes: Català i Castellà natiu o bilingüeResident a CatalunyaPermís de conduir BConeixements d'Excel i Pack OfficeHorari (flexible):De dilluns a dijous de 9:00-18:00hDivendres de 9:00h-15:00hExtres:Teletreball parcialTelèfon d'empresaBeneficis socials i retribució flexible (ticket restaurant, transport públic...)Inici d'activitat:ImmediatSi estàs interessat/da, envia'ns un correu a ******#J-18808-Ljbffr
Buscamos perfil administrativo para incorporación a jornada parcial En My Top Tour , empresa en constante crecimiento...
Excel
M
Auxiliar Administrativo
My Top Tour · Granada, La, ES
Excel
Buscamos perfil administrativo para incorporación a jornada parcial
En
My Top Tour , empresa en constante crecimiento dentro del sector turístico, buscamos incorporar un perfil
administrativo/a
que pueda dar apoyo en distintas áreas de la empresa.
Si eres una persona organizada, proactiva y con ganas de formar parte de un equipo dinámico, ¡queremos conocerte!
Funciones Principales
Contacto y gestión con administraciones públicas.
Tramitación y seguimiento de
subvenciones .
Gestión de
reclamaciones y disputas , tanto con clientes como con plataformas.
Apoyo en la
gestión administrativa de oficina
y otras tareas transversales.
Colaboración con el departamento contable en tareas de soporte.
Contacto con clientes para resolución de temas administrativos.
Apoyo directo a Dirección en tareas diversas.
Condiciones del puesto:
Jornada parcial.
Incorporación inmediata.
Puesto presencial en nuestras oficinas de
Granada .
Requisitos Deseados
Experiencia previa en tareas administrativas similares.
Manejo fluido de herramientas ofimáticas (especialmente Excel).
Nivel medio-alto de inglés (mínimo B2) , tanto escrito como hablado.
Buenas habilidades comunicativas y de redacción.
Capacidad de organización, autonomía y atención al detalle.
Si Te Interesa Formar Parte De Una Empresa Con Buen Ambiente De Trabajo y En Pleno Proceso De Expansión, Envíanos Tu CV Por Mensaje o a Través Del Siguiente Correo
¿Tienes experiencia en tareas administrativas? ¿Hablas Inglés de forma fluida? ¿Estas buscando un trabajo estable? Si la...
Office
Auxiliar Administrativo/a con Inglés
NA · Vilafranca del Penedès, ES
Office
¿Tienes experiencia en tareas administrativas? ¿Hablas Inglés de forma fluida? ¿Estas buscando un trabajo estable? Si la respuesta es sí... ¡Esta es tu oportunidad!
Una empresa dedicada a la asesoría fiscal/contable/laboral ubicada en Vilafranca del Penedés esta buscando incorporar una persona a media jornada para dar soporte en el ámbito administrativo.
Tus principales funciones serán: -Apoyar en la elaboración, emisión y seguimiento de facturas, asegurando que toda la documentación esté correctamente registrada y archivada -Gestionar documentación administrativa tanto en formato físico como digital -Atender a los clientes internacionales por teléfono o correo electrónico, ofreciendo un trato profesional y resolviendo dudas o canalizando las consultas al departamento correspondiente -Coordinar tareas básicas de oficina y colaborar con otros departamentos para asegurar el buen funcionamiento interno -Participar en la digitalización y mejora de procesos administrativos, aportando ideas que contribuyan a una mayor eficiencia
Indispensable nivel de inglés alto para el contacto directo con los clientes internacionales.
Si eres una persona organizada, proactiva, con buenas habilidades comunicativas y te interesa formar parte de un equipo profesional en un entorno estable... ¡Queremos conocerte!
En Adecco creemos en la igualdad de oportunidades y apostamos por el Talento Sin Etiquetas
Requisitos - FP en Administración o similar - Indispensable Nivel Alto de Inglés (oral y escrito) - 2 años experiencia en puestos similares - Conocimientos en nuevas tecnologías, ofimática y herramientas digitales de gestión (A3 Software, Paquete Office y IA)
¿Qué ofrecemos? - Contrato Indefinido directamente por empresa - Jornada 25-30h con horario flexible de Lunes a Viernes - Posibilidades de crecer a jornada completa.
Estamos buscando un/a asistente administrativa para apoyar directamente a la responsable de operaciones y administración...
Contabilidad Resolución de problemas Aptitudes de organización
B
Auxiliar administrativo
Blind Box · Madrid, ES
Contabilidad Resolución de problemas Aptitudes de organización Comunicación Facturacion Atención telefónica Programas de ofimática Calendarios Equipo de oficina
Estamos buscando un/a asistente administrativa para apoyar directamente a la responsable de operaciones y administración de una empresa en crecimiento.
Buscamos a una persona organizada, resolutiva y con experiencia en tareas administrativas, que pueda asumir responsabilidades clave y dar soporte en distintos procesos operativos y contables.
Responsabilidades principales:
-Gestión y organización de documentación
-Control y seguimiento de facturas
-Coordinación con gestoría y otros proveedores de servicios
-Apoyo en tareas administrativas generales
-Colaboración en tareas logísticas básicas
-Seguimiento de tareas, correos y documentación interna
Perfil deseado:
-Persona organizada, autónoma y con atención al detalle
-Capacidad de adaptación a entornos dinámicos
-Buena comunicación y actitud proactiva
Condiciones:
Modalidad: jornada completa
Ubicación: Madrid
Remuneración: 1600 brutos/mes
Si estás interesada/o, envíanos tu CV y una breve carta de presentación a [email protected]
Les teves darreres cerques
Filtres de cerca
Ja existeix una subscripció per aquest email
Hem detectat que aquest email ja està registrat en el servei d'alertes de wijobs.
En breus moments rebràs al teu correu un nou correu electrònic de confirmació
Recorda també revisar la teva safata de correu brossa
En breus moments rebràs al teu correu un email per accedir de nou amb aquest email
Recorda també revisar la teva safata de correu brossa
Enhorabona!
T'has unit a la comunitat de wijobs i rebràs per email les millors ofertes d'ocupació
En breu moments rebràs un correu al teu email perquè puguem verificar la teva subscripció
Enhorabona!
T'has unit a la comunitat de wijobs i rebràs per email les millors ofertes d'ocupació
Hem detectat que ja has verificat el teu email amb anterioritat. Si vols, pots tornar a confirmar-lo aquí
Enviat!
En breus moments rebràs al teu correu un nou correu electrònic de confirmació
class="fs-6"Recorda també revisar la teva safata de correu brossa
Utilitzem cookies pròpies i de tercers per donar-te un millor servei, elaborar estadístiques i mostrar contingut personalitzat i publicitat. Si fas clic al botó "Accepto", estaràs acceptant el seu ús al nostre web.
En compliment de l'article 22 de la Llei de Serveis de la Societat de la Informació i Comerç electrònic, l'informem que aquest portal web utilitza galetes.
Quan visites un lloc web, aquest, pot emmagatzemar o recopilar informació al navegador, generalment utilitzant petits arxius anomenats Galetes, que ens permeten reconèixer i recordar-te. La informació pot ser sobre el teu comportament o preferències en línia, el tipus de dispositiu que estàs utilitzant o pot usar-se per garantir que el lloc web pugui funcionar. La informació utilitzada per Wijobs s'usa per oferir-te una experiència més personalitzada al nostre lloc. Pots fer servir aquesta pantalla sempre que vulguis per personalitzar o revocar el teu consentiment.
Fes clic en els diferents encapçalaments per obtenir més informació sobre els diferents tipus de galetes.
Aquestes galetes són necessàries perquè funcioni el lloc web de Wijobs i permeten, per exemple, configurar les preferències de privacitat, iniciar la sessió al compte de Wijobs o completar formularis. Si bé aquestes galetes no es poden desactivar, pots configurar el teu navegador perquè bloquegi o t'avisi sobre aquestes galetes, però has de tenir en compte que això impedirà que algunes parts de la pàgina web de Wijobs funcionin correctament.
Tipus
Nom
Finalitat
Durada
Sessió
ASP.NET_SessionId
Administra la sessió de l'usuari en el lloc web
Durant la sessió de l'usuari
Sessió
wj_uuid
Identifica l'usuari en diferents sessions
1 any
anti falsificació
.AspNetCore.Antiforgery.*
Proporciona protecció contra atacs de falsificació de sol·licituds entre llocs
Durant la sessió de l'usuari
Autentificació
.AspNetCore.Cookies
Emmagatzema dades encriptades de l'usuari que es requereixen per accedir o mostrar dades en el lloc
Durant la sessió de l'usuari
RGPD
.AspNet.Consent
wj_con_pe
wj_con_ad
wj_con_an
Emmagatzemen informació relativa a les preferències de l'usuari sobre el Reglament General de Protecció de Dades o RGPD
1 any
Les galetes de personalització ens permeten guardar informació que modifica l'aspecte o el comportament de la pàgina web de Wijobs, com les teves preferències d'idioma o de recerca, per tal de personalitzar i millorar la teva experiència amb el nostre lloc web.
Tipus
Nom
Finalitat
Durada
Idioma
.AspNetCore.Culture
Emmagatzema informació relativa a la teva preferència d'idioma
1 any
Cerca
wj_loc
wj_search
wj_tags
wj_tags_loc
Emmagatzema informació per recordar les teves preferències de cerca
1 any
Favorits
wj_bookmarks
wj_likes
Emmagatzema informació relativa al teu contingut favorit
1 any
Alertes per email
wj_e_sub
Indica si l'usuari esta o no subscrit a les alertes per email
1 any
Alertes per email
wj_e_sub_v
Indica si el usuario ha verificado o no su suscripción por email
1 any
Alertes per email
wj_e_sub_a
Indica si el usuario tiene o no activas las alertas por email
1 any
Alertes amb OneSignal
__cfduid
Pots conèixer com OneSignal fa servir la informació de llocs o aplicacions que usen els seus serveis visitant el seu lloc web
1 mes
Sessió
wj_tv
Indica si l'usuari és recurrent
1 any
Galetes pròpies o de tercers que ens permeten comprendre com les persones fan servir el nostre lloc web i d'on provenen, perquè puguem mesurar i millorar el rendiment del nostre lloc web, així com per recordar les seves preferències. Ens ajuden a veure quines pàgines són les més populars i les menys populars, i com es mouen els visitants pel lloc web de Wijobs.
Tipus
Nom
Finalitat i durada
Google Analytics
_ga
_gat
_gid
AMP_TOKEN
_gac_*
_lc.visitor_id.*
Pots conèixer com Google utilitza la informació de llocs o aplicacions que usen els seus serveis visitant el seu lloc web
Pots conèixer com Hotjar fa servir la informació de llocs o aplicacions que usen els seus serveis visitant el seu lloc web
Galetes pròpies o de tercers que registren les teves visites a la pàgina web de Wijobs, les pàgines que visites, els enllaços que segueixes i el tipus de dispositiu que utilitzes. Utilitzarem aquesta informació per fer que el lloc web de Wijobs i els anuncis que us mostrem siguin més rellevants per als teus interessos. L'ús d'aquestes galetes també ens pot permetre que vegis anuncis de Wijobs quan visites altres llocs web.
Tipus
Nom
Finalitat i durada
Google AdSense
NID
SID
IDE
ANID
DSID
FLC
AID
TAID
exchange_uid
__gads
__gac
__gcl
Pots conèixer com Google utilitza la informació de llocs o aplicacions que usen els seus serveis visitant el seu lloc web
Si vols personalitzar els anuncis que Google et mostra pots accedir aquí