No et perdis res!
Uneix-te a la comunitat de wijobs i rep per email les millors ofertes d'ocupació
Mai no compartirem el teu email amb ningú i no t'enviarem correu brossa
Subscriu-te araAdministració i Secretariat
3Indústria Manufacturera
2Transport i Logística
2Art, Moda i Disseny
1Comercial i Vendes
1Veure més categories
Instal·lació i Manteniment
1Agricultura
0Alimentació
0Arts i Oficis
0Assegurances
0Atenció al client
0Banca
0Ciència i Investigació
0Comerç i Venda al Detall
0Comptabilitat i Finances
0Construcció
0Cures i Serveis Personals
0Desenvolupament de Programari
0Disseny i Usabilitat
0Dret i Legal
0Editorial i Mitjans
0Educació i Formació
0Energia i Mineria
0Enginyeria i Mecànica
0Esport i Entrenament
0Farmacèutica
0Hostaleria
0Immobiliària
0Informàtica i IT
0Màrqueting i Negoci
0Producte
0Publicitat i Comunicació
0Recursos Humans
0Sanitat i Salut
0Seguretat
0Social i Voluntariat
0Telecomunicacions
0Turisme i Entreteniment
0Auxiliar Administratiu/va
17 de jul.NA
Riudellots de la Selva, ES
Auxiliar Administratiu/va
NA · Riudellots de la Selva, ES
Tens experiència en un departament dadministració laboral i disposes de formació relacionada amb el sector? Estàs buscant un nou repte professional? Continua llegint, aquesta oferta et podria interessar!
Des dAdecco Selecció precisem incorporar a un/a Administratiu/va laboral per una empresa del sector neteja a la zona de Riudellots de la Selva que estan en plena reestructuració interna.
Quines seran les teves funcions?
a.Entrar modificacions de contracte: canvis horari, ampliacions, reduccions, substitucions llargues, baixes IT, mant. Bon Preu i centres amb calendaris, etc (de tots els supervisors).
b.Gestionar amb les treballadores els problemes que puguin tenir amb el fitxatge i comandes de material. Fer seguiment a les noves incorporacions del fitxatge.
c.Gestions que puguin sortir del programa.
2.Gestió contractes: comprovar siguin correctes, fer-los signar per la treballadora/or. Passar-lo a TAX i arxiu.
3.Gestió finalitzacions: comprovar sigui correcta, fer signar a personal de baixa i arxiu (treure la carpeta del treballador de larxiu físic i passar la carpeta de la T a no vigents).
4.Gestionar escrits de modificacions de contracte.
5.Procediments d'altes dels treballadors: sol·licitar documentació per a noves incorporacions, tant personals com de PRL, pujar a plataformes, fer seguiment de la validació i informar al responsable.
6.Obrir arxiu físic i a als programes de les noves incorporacions, crear usuari i enviar correu electrònic.
7. Control i seguiment de la documentació del personal: fer seguiment de la documentació PRL i personal (DNI, Carnet , NIE..) a caducar i la respectiva renovació. plataformes, seguiment daquestes i programació dentrevistes.
8. Modificació de documents, si és necessari, per canvi de document de identificació.
9. Publicació d'ofertes en diferents plataformes, seguiment d'aquestes i programació d'entrevistes.
Es requereix:
-Experiència mínima de 2 anys realitzant tasques similars a un departament d'administració.
-Formació en Administració.
-Vehicle propi i carnet de conduir.
-Idiomes: Català i castellà.
-Perfil polivalent.
Sofereix:
-Contracte indefinit directament per empresa.
-Horari: de Dilluns a Dijous (9h a 17h) els Divendres (8h a 16h)
-Salari: 23.000 € B.A.
Si tot el que has llegit fins ara t'interessa, no ho dubtis i inscriu-te a l'oferta!
Estarem encantats de conèixer-te!