No et perdis res!
Uneix-te a la comunitat de wijobs i rep per email les millors ofertes d'ocupació
Mai no compartirem el teu email amb ningú i no t'enviarem correu brossa
Subscriu-te araComerç i Venda al Detall
1Educació i Formació
1Instal·lació i Manteniment
1Transport i Logística
1Turisme i Entreteniment
1Veure més categories
Administració i Secretariat
0Agricultura
0Alimentació
0Art, Moda i Disseny
0Arts i Oficis
0Assegurances
0Atenció al client
0Banca
0Ciència i Investigació
0Comercial i Vendes
0Comptabilitat i Finances
0Construcció
0Cures i Serveis Personals
0Desenvolupament de Programari
0Disseny i Usabilitat
0Dret i Legal
0Editorial i Mitjans
0Energia i Mineria
0Enginyeria i Mecànica
0Esport i Entrenament
0Farmacèutica
0Hostaleria
0Immobiliària
0Indústria Manufacturera
0Informàtica i IT
0Màrqueting i Negoci
0Producte
0Publicitat i Comunicació
0Recursos Humans
0Sanitat i Salut
0Seguretat
0Social i Voluntariat
0Telecomunicacions
0join.com
Palencia, ES
Hotel Palacio Congresos: Camarera de cafetería y limpieza de habitaciones
join.com · Palencia, ES
Office
Hotel Palacio Congresos busca un/a Camarera de cafetería y limpieza de habitaciones
alorable formación como Camarero/a de Pisos y en Servicios de Limpieza.
Experiencia mínima de 1 año en limpieza, o como Auxiliar o Camarero/a de Pisos.
freciendo un buen servicio al cliente a través de la realización de las labores de limpieza y conservación de las habitaciones del hotel.
Tus principales funciones serán:
- Realizar la limpieza de las habitaciones, reposición de materiales, cambios de ropa y minibar. Distinguiendo en su ejecución entre las de salida y aquellas ocupadas de acuerdo con las normas del hotel.
- Notificar las averías detectadas durante su trabajo a el/la Gobernante/a.
- Recoger y custodiar, de forma temporal, los objetos olvidados hasta ser entregados al/la Gobernante/a.
- Realizar y mantener la limpieza y orden del office.
us principales funciones serán:
- Realizar la limpieza de las habitaciones, reposición de materiales, cambios de ropa y minibar. Distinguiendo en su ejecución entre las de salida y aquellas ocupadas de acuerdo con las normas del hotel.
- Notificar las averías detectadas durante su trabajo a el/la Gobernante/a.
- Recoger y custodiar, de forma temporal, los objetos olvidados hasta ser entregados al/la Gobernante/a.
- Realizar y mantener la limpieza y orden del office.
- Atender desayunos buffet y cafetería.
Experiencia mínima de 1 año en limpieza, o como Auxiliar o Camarero/a de Pisos.
freciendo un buen servicio al cliente a través de la realización de las labores de limpieza y conservación de las habitaciones del hotel.
Beneficios
Exelente clima de trabajo