No et perdis res!
Uneix-te a la comunitat de wijobs i rep per email les millors ofertes d'ocupació
Mai no compartirem el teu email amb ningú i no t'enviarem correu brossa
Subscriu-te araTransport i Logística
2Administració i Secretariat
1Arts i Oficis
1Comercial i Vendes
1Comptabilitat i Finances
1Veure més categories
Enginyeria i Mecànica
1Instal·lació i Manteniment
1Agricultura
0Alimentació
0Art, Moda i Disseny
0Assegurances
0Atenció al client
0Banca
0Ciència i Investigació
0Comerç i Venda al Detall
0Construcció
0Cures i Serveis Personals
0Desenvolupament de Programari
0Disseny i Usabilitat
0Dret i Legal
0Editorial i Mitjans
0Educació i Formació
0Energia i Mineria
0Esport i Entrenament
0Farmacèutica
0Hostaleria
0Immobiliària
0Indústria Manufacturera
0Informàtica i IT
0Màrqueting i Negoci
0Producte
0Publicitat i Comunicació
0Recursos Humans
0Sanitat i Salut
0Seguretat
0Social i Voluntariat
0Telecomunicacions
0Turisme i Entreteniment
0Comptable
10 de des.NA
Aiguaviva, ES
Comptable
NA · Aiguaviva, ES
Mesos
Busquem un comptable amb experiència per cobrir una substitució de 3 mesos, amb possibilitat d'incorporació posterior.
La persona seleccionada es responsabilitzarà de la gestió econòmica i comptable de les finques que administrem, incloent-hi la gestió de rebuts, factures i la preparació de documents fiscals.
En Adecco creemos en la igualdad de oportunidades y apostamos por el Talento Sin Etiquetas
Requisitos
- Experiència demostrable com a comptable, preferiblement en el sector de la gestió de finques.
- Coneixements profunds de la normativa fiscal i comptable.
- Capacitat per treballar de manera autònoma i responsable.
- Domini d'eines informàtiques de gestió comptable (es valorarà experiència amb programes de gestió de finques).
- Domini de català i castellà.
¿Qué ofrecemos?
- Contracte de substitució per 3 mesos amb possibilitat d'incorporació permanent a l'empresa.
- Jornada completa intensiva.
- Bon ambient de treball en una empresa consolidada del sector.
- Retribució competitiva segons experiència i perfil professional.