No et perdis res!
Uneix-te a la comunitat de wijobs i rep per email les millors ofertes d'ocupació
Mai no compartirem el teu email amb ningú i no t'enviarem correu brossa
Subscriu-te araComercial i Vendes
2Administració i Secretariat
1Informàtica i IT
1Agricultura
0Alimentació
0Veure més categories
Art, Moda i Disseny
0Arts i Oficis
0Assegurances
0Atenció al client
0Banca
0Ciència i Investigació
0Comerç i Venda al Detall
0Comptabilitat i Finances
0Construcció
0Cures i Serveis Personals
0Desenvolupament de Programari
0Disseny i Usabilitat
0Dret i Legal
0Editorial i Mitjans
0Educació i Formació
0Energia i Mineria
0Enginyeria i Mecànica
0Esport i Entrenament
0Farmacèutica
0Hostaleria
0Immobiliària
0Indústria Manufacturera
0Instal·lació i Manteniment
0Màrqueting i Negoci
0Producte
0Publicitat i Comunicació
0Recursos Humans
0Sanitat i Salut
0Seguretat
0Social i Voluntariat
0Telecomunicacions
0Transport i Logística
0Turisme i Entreteniment
0Auxiliar comercial
16 de febr.SAUNABRICK
Mijas, ES
Auxiliar comercial
SAUNABRICK · Mijas, ES
Marketing Gestión de ventas Comercio Investigación Comunicación CRM Sistemas operativos Gestión comercial Relación con el cliente Perspectiva de clientes Office SEO
Empresa del Sector Wellness dedicada a la fabricación y venta de saunas finlandesas, hammam, spas y espacios de relax, busca persona para gestiones comerciales y marketing y formar parte del equipo de Customer Service en nuestra sede de Mijas Costa.
Las principales funciones a desarrollar:
Asistencia y atención a clientes por email como telefónica o bien, presencial en las instalaciones de nuestro local comercial.
- Seguimiento de la evolución comercial de los clientes.
- Control, seguimiento y apoyo a la resolución de incidencias.
-Realización de venta consultiva, asesoramiento al cliente en la gama de productos ofertados.
-Elaboración de presupuestos.
Competencias deseables:
- Capacidad de adaptación.
-IMPRESCINDIBLE ----- Alto nivel de inglés hablado y escrito *Trato con clientes mayormente extranjero.
-Dotes comerciales
-Experiencia de mínimo un año en atención al cliente.
-Conocimientos de informática de paquete Office, se valorará conocimiento y dominio de redes sociales y manejo de Wordpress y SEO.
Formación a cargo de la empresa.
Horario laboral de lunes a viernes de 9:30 a 14 H. Incorporación inmediata.
¡Si cumples con los requisitos, apúntate! Manda tu CV --- [email protected] ---
Arquitecto
15 de febr.Mojo Estates
Mijas, ES
Arquitecto
Mojo Estates · Mijas, ES
Arquitectura Comunicación AutoCAD Diseño arquitectónico Presentaciones Construcción Aptitudes para hacer presentaciones Revit Procesos de construcción REST
We are looking for an Intern Architect or similar to join our Interior Design Team
Are you passionate about design and project management from start to finish, this is your opportunity!
House of Mojo is seeking an Architect to join a three-month internship, followed by a permanent contract.
Immediate start to work on interior design and renovation projects from concept to completion. Develop design concepts, mood boards, and select materials and furniture. Create detailed drawings and plans in AutoCAD, prepare budgets, and correct renderings. Collaborate with architects, builders, and suppliers to ensure project execution. Must have a Degree in Architect or Interior Design and speak English & Spanish.
Responsibilities
- Work on interior design and renovation projects from concept to completion.
- Create plans and drawings which clearly outline architectural design of project
- Develop design concepts, mood boards, and select materials and furniture.
- Prepare budgets, and correct renderings.
- Collaborate with architects, builders, and suppliers to ensure project execution.
Qualifications
- Bachelor's degree in architecture or similar
- Strong organizational and creative.
- Proficient in AutoCAD.
- Excellent Spanish and English skills (high level)
- Driving license.
- Proactive attitude, attention to detail, and strong project management skills.
What we offer
- Three-month internship, followed by a permanent contract.
- Immediate start.
- A dynamic and collaborative work environment.
- Flexible working hours: Start between 8:00 and 10:00 AM, finish between 4:00 and 6:00 PM (Monday to Friday).
- Vacation flexibility, as long as it does not overlap with the rest of the team.
Although we’re a big company, we maintain a close-knit environment where we truly care for our employees. There’s a strong sense of community and teamwork here—everyone supports each other, and we’ve built a positive and collaborative dynamic that makes people feel valued and connected.
EXPERIENCED SALES PEOPLE - COSTA DEL SOL
9 de febr.Euro Weekly News Media
Mijas, ES
EXPERIENCED SALES PEOPLE - COSTA DEL SOL
Euro Weekly News Media · Mijas, ES
The Euro Weekly News is looking for young dynamic, multi-lingual, Full Time experienced Sales people to join its passionate sales force
Tasks
Must be able to generate sales for our growing publication in print and online
Requirements
The candidate must be experienced in sales. You must be driven, self-motivated, hard-working, work well under pressure, be resourceful, highly organised and have the ability to work well with others and on your own initiative.
Fluent English Is Required. Other Languages Preferred/advantage
Must be fully legal to work in Spain with all relevant paperwork
Must have a car and Spanish driving licence
Must have References
Benefits
Full Contract
Commission – Bonus Scheme in place
This position offers huge potential with our group with the opprotunity for possible fast track promotion. If you think you have what it takes and looking for a career rather than just a job - then send us your CV
Cajero/a Indefinido 24h Rotativo Mijas
23 de gen.NA
Mijas, ES
Cajero/a Indefinido 24h Rotativo Mijas
NA · Mijas, ES
¿Te encuentras en búsqueda de un puesto de empleo que te permita compaginar?
Sigue leyendo...
Desde Adecco para la mayor gran superficie Retail del sector del Bricolaje estamos buscando un/a Cajero/a.
Si estás interesado/a INSCRÍBETE, estamos deseando conocerte!
Tu misión sería:
· Cobro al cliente en el paso por caja y devoluciones
· Realizar todas aquellas tareas para el cobro al cliente en el paso por caja, así como las relacionadas con devoluciones, saldo de pedidos, entregas parciales, etc.
· Acompañamiento, acogida y escucha al cliente
· Asesoramiento en la búsqueda de la solución y del producto que responda a todas sus necesidades.
· Fomentar las relaciones con clientes de máxima calidad bien en directo o a través de los canales sociales.
· Servicios de pago, financiación y servicios postventa.
En Adecco creemos en la igualdad de oportunidades y apostamos por el Talento Sin Etiquetas
Requisitos
Buen nivel de inglés.
Habilidades digitales.
Dotes comunicativas.
Disponibilidad horaria total.
Disponibilidad incorporación inmediata.
¿Qué ofrecemos?
Contratación directa con nuestro cliente
Contrato indefinido 24h semanales.
Horario rotativo y de fin de semana
Salario: 845 euros bruto/mes.
Ubicación: Mijas
Posibilidades de crecimiento y desarrollo profesional.