No et perdis res!
Uneix-te a la comunitat de wijobs i rep per email les millors ofertes d'ocupació
Mai no compartirem el teu email amb ningú i no t'enviarem correu brossa
Subscriu-te araInstal·lació i Manteniment
3Informàtica i IT
2Transport i Logística
2Administració i Secretariat
1Comerç i Venda al Detall
1Veure més categories
Comercial i Vendes
1Comptabilitat i Finances
1Educació i Formació
1Indústria Manufacturera
1Recursos Humans
1Agricultura
0Alimentació
0Art, Moda i Disseny
0Arts i Oficis
0Assegurances
0Atenció al client
0Banca
0Ciència i Investigació
0Construcció
0Cures i Serveis Personals
0Desenvolupament de Programari
0Disseny i Usabilitat
0Dret i Legal
0Editorial i Mitjans
0Energia i Mineria
0Enginyeria i Mecànica
0Esport i Entrenament
0Farmacèutica
0Hostaleria
0Immobiliària
0Màrqueting i Negoci
0Producte
0Publicitat i Comunicació
0Sanitat i Salut
0Seguretat
0Social i Voluntariat
0Telecomunicacions
0Turisme i Entreteniment
0Universitat de Vic – Universitat Central de Catalunya (UVic-UCC)
Vic, ES
Ajudant per realitzar tasques de suport dins el projecte EDUFIRST
Universitat de Vic – Universitat Central de Catalunya (UVic-UCC) · Vic, ES
Office
Informació General
Referència: 24FUBPDIRIPHE14272
Naturalesa: Plaça nova
Títol: Ajudant per realitzar tasques de suport dins el projecte EDUFIRST
Tipus plaça: FUB
Any acadèmic: 2024 - 2025
Inici Convocatòria: 24-03-2025
Final Convocatòria: 28-03-2025
Àrea o Servei principal: Cap
Tipus personal contractat per projectes: PDI-R: PDI col·laborador
Grup de recerca.: Ciències Socials
Unitat: Grup de Recerca Educativa de la Universitat de Vic (GREUV)
Descripció del lloc de treball
Descripció
La UVic-UCC és una universitat de la Catalunya Central, amb un compromís especial per l'ensenyament de qualitat, la recerca innovadora i la internacionalització.
El GREUV és un grup de recerca consolidat amb 25 anys de trajectòria en recerca educativa.
Funcions i Tasques
- Suport a la direcció del projecte en aspectes organitzatius i de comunicació (reunions, actes, web...)
- Elaboració de marcs teòrics en relació als diferents àmbits del projecte
- Participar en el treball de camp, tant a nivell nacional com internacional
- Co-disseny i elaboració de propostes formatives per als participants en el projecte
Decret d’homologació dels títols del personal docent i investigador i el personal d’administració i serveis
Segons el Reial Decret 889/2022, cal que les persones que presentin la seva candidatura a convocatòries de personal docent i investigador (PDI) o personal d’administració i serveis (PAS) tinguin l’homologació dels títols expedits a l’estranger, ja què és aquesta homologació, la que habilita per a l’exercici d’una professió regulada a Espanya. El col·lectiu del personal investigador (PI sense docència) queda exempt d’aquesta obligació.
Acreditació del nivell de suficiència de llengua catalana (nivell C1) o estar en condicions d'obtenir-lo.
Acreditació del nivell B2 d'anglès o estar en condicions d'obtenir-lo.
Coneixement del paquet Office
Coneixements en l’àmbit educatiu
Altres Requisits
Disponibilitat per a viatjar.
Es valorarà
- Graduat/da en àmbit d'educació
Assoliment
Iniciativa
Planificació i organització
Preocupació per l'ordre i la qualitat
Gestió De L'equip
Treball en equip i cooperació
Gestió Personal
Flexibilitat i gestió del canvi
Influència
Comunicació
Empatia
Pensament
Aprenentatge i utilització dels coneixements
Creativitat
S'ofereix
Incorporació dins el grup professional de PAS, Personal Tècnic d’Administració i Serveis en la categoria de Ajudant
Tipus contractació eventual
Jornada a 23 hores
Salari brut anual: 11.976,19 €
Consulta aquí els avantatges de treballar a la UVic-UCC
Inscriure'm
102550100 records per page
Search
Títol Sollicitud Descripció Estat Sel·leccionar No data available in table
Showing 0 to 0 of 0 entries
- Previous
- Next
Universitat de Vic – Universitat Central de Catalunya (UVic-UCC)
Vic, ES
Tècnic Superior o Tècnica Superior a l'Oficina Tècnica de l'Escola de Postgrau
Universitat de Vic – Universitat Central de Catalunya (UVic-UCC) · Vic, ES
Excel Office Word
Informació General
Referència: 24FUBPASESC.POSTTSTCI14271
Naturalesa: Plaça nova
Títol: Tècnic Superior o Tècnica Superior a l'Oficina Tècnica de l'Escola de Postgrau
Tipus plaça: FUB
Any acadèmic: 2024 - 2025
Inici Convocatòria: 20-03-2025
Final Convocatòria: 24-03-2025
Àrea o Servei principal: Escola de Postgrau
Descripció del lloc de treball
Descripció
La UVic-UCC és una universitat de la Catalunya Central, amb un compromís especial per l'ensenyament de qualitat, la recerca innovadora i la internacionalització.
El candidat o la candidata que s’incorporarà a l’Escola de Postgrau del Campus Vic actuarà com a product manager dels programes propis de formació continuada que se li assignin i que estan vinculats als àmbits de coneixement de la Universitat de Vic (medicina, salut i benestar social, educació, empresa i comunicació, ciència i tecnologia).
Funcions i Tasques
- Sol·licitar i revisar la documentació dels programes propis de formació continuada (fitxes, calendaris, etc.) als docents.
- Obertura d’activitats a Sigma.
- Seguiment del procés de matrícula i de la creació de les aules virtuals si s’escau.
- Fer control econòmic i supervisar la docència fins al tancament d’actes i/o finalització de la formació. Seguiment de l’expedició de certificats.
- Revisar les formacions de la pàgina web. Coordinació amb Màrqueting per a la difusió de noves activitats.
- Control de qualitat: elaboració i seguiment d’enquestes.
- Elaboració de certificats docents.
- Elaboració de pressupostos, convenis, etc.
- Altres tasques necessàries per poder posar en funcionament les formacions amb èxit (suport tècnic, revisió de les aules virtuals, gestió de programes a mida, etc.).
Decret d’homologació dels títols del personal docent i investigador i el personal d’administració i serveis
Segons el Reial Decret 889/2022, cal que les persones que presentin la seva candidatura a convocatòries de personal docent i investigador (PDI) o personal d’administració i serveis (PAS) tinguin l’homologació dels títols expedits a l’estranger, ja què és aquesta homologació, la que habilita per a l’exercici d’una professió regulada a Espanya. El col·lectiu del personal investigador (PI sense docència) queda exempt d’aquesta obligació.
Títol
Cicle formatiu de Grau Superior
Acreditació del nivell de suficiència de llengua catalana (nivell C1) o estar en condicions d'obtenir-lo.
Acreditació del nivell B2 d'anglès o estar en condicions d'obtenir-lo.
Domini avançat del Paquet Office (Word, Excel, Acces, Power Point)
Capacitat d'organització i treball en equip
Altres Requisits
Es valorarà
- Experiència prèvia amb el sistema de gestió acadèmica Sigma.
- Coneixement tècnic de plataformes d’aprenentatge, preferiblement Moodle.
Assoliment
Orientació a l'assoliment
Planificació i organització
Gestió De L'equip
Treball en equip i cooperació
Gestió Personal
Flexibilitat i gestió del canvi
Influència
Orientació a l'usuari
S'ofereix
Incorporació dins el grup professional de PAS, Personal Tècnic d’Administració i Serveis en la categoria de Tècnic o Tècnica Superior
Tipus contractació indefinida
Jornada a temps complet
Salari brut anual: 31.417,80 €
Consulta aquí els avantatges de treballar a la UVic-UCC
Inscriure'm
102550100 records per page
Search
Títol Sollicitud Descripció Estat Sel·leccionar No data available in table
Showing 0 to 0 of 0 entries
- Previous
- Next
Project Manager
20 de marçGirbau
Vic, ES
Project Manager
Girbau · Vic, ES
📣 ATENCIÓN
👀¡Buscamos nuevo talento en Girbau HQ!
¿Te apetece un nuevo reto laboral?
🚀🚀Seleccionamos PROJECT MANAGER para formar parte de la División Industrial, de Girbau Headquarters situado en Vic, Barcelona.
RESPONSABILIDADES Y FUNCIONES:
- Asegurar el cumplimiento y éxito de la ejecución de proyectos gestionando todos los recursos.
- Controlar y gestionar las fases del proyecto después de la firma del contrato con el cliente hasta su aceptación.
- Velar por el control exhaustivo del proyecto en relación a calidad, coste y tiempo.
- Ser responsable del estado y responsable del balance de resultados de cada proyecto. Gestión del equipo técnico del proyecto.
- Actuar como punto de contacto entre los clientes y Girbau durante la duración del proyecto.
FORMACIÓN Y EXPERIENCIA PROFESIONAL:
- Corresponde a un/a profesional con formación en Ingeniería Industrial, preferentemente en Mecánica o Mecatrónica (Grado o Máster).
- Es imprescindible el conocimiento de AutoCAD, herramientas digitales y programas 3D. Experiencia de más de 5 años en un puesto similar.
- Nivel alto de inglés, se valorará el francés así como otros idiomas.
- Disponibilidad para viajar.
COMPETENCIAS:
Persona proactiva, dinámica, resolutiva, orientada al cliente, a resultados y al trabajo en equipo. Con capacidad de planificación y organización.
✍️ Contacta para saber más: Laura Rota ([email protected])
www.girbau.com
Consultor/a Selección Onsite VIC
19 de marçNA
Vic, ES
Consultor/a Selección Onsite VIC
NA · Vic, ES
Si tienes pasión por los recursos humanos, te gusta el trato con las personas y quieres un proyecto con desarrollo profesional, ¡este es tu proyecto!
Necesitamos incorporar un/a Consultor/a Onsite de RRHH para trabajar en nuestra Delegación de VIC, dando servicio a un cliente del sector alimentación.
Tendrás como responsabilidad garantizar el servicio en la gestión de los trabajadores puestos a disposición, en base a los parámetros de calidad y objetivos establecidos.
Tus funciones serán:
- Reclutar candidatos en función de las categorías diana del cliente, asegurando proactividad en la creación de una base de datos activa de candidatos y trabajadores.
- Evaluar a los candidatos, analizando la información obtenida en las diferentes pruebas y redactando los informes necesarios, utilizando metodología Adecco y así como otros requerimientos especificados por el cliente.
- Asegurar la formación de los trabajadores necesaria previa al puesto: prevención de riesgos laborales, formación inicial específica, módulo de la escuela profesional, etc. según protocolo trabajado previamente con el cliente.
- Garantizar un adecuado proceso de contratación, así como entrega de la documentación, equipos y herramientas necesarias para el desempeño de de sus funciones.
- Realizar la acogida a los nuevos trabajadores, acompañándolos al puesto de trabajo, presentándole a los equipos y explicando la información básica tanto de la empresa como de la comunicación con Adecco.
- Realizar el seguimiento a los trabajadores, en términos de fichajes, absentismo, bajas, permisos retribuidos, firmas de contrato, comunicaciones, formaciones realizadas, y otros indicadores definidos con el cliente.
- Garantizar un adecuado cierre mensual, así como haciendo un correcto seguimiento del proceso de facturación, y gestión de cobro si fuera necesario.
- Actualizar los indicadores definidos en el cuadro de mandos, analizando dicha información, y realizando las acciones necesarias para garantizar los indicadores adecuados.
- Realizar el seguimiento semanal del proceso de gestión, revisando sistema red, así como otras tareas necesarias para garantizar una adecuada gestión.
- Realizar un frecuente seguimiento del servicio, a través de una interlocución y feedback constante con el cliente, proponiendo las acciones necesarias para la mejora de los diferentes servicios proporcionados.
Requisitos
-Valorable experiencia de 6 meses en Selección generalista, acostumbrado a gestionar un alto volumen de trabajo.
-Alta orientación al cliente y buena capacidad comunicativa, ¡ya que estarás en contacto directo con nuestros clientes!
¿Qué ofrecemos?
¿Qué te ofrecemos?
- Recibirás un plan de Acogida desde el primer día de incorporación, para garantizar tu adaptación rápida en la empresa.
- Posibilidad de crecimiento dentro de la empresa con un Plan de Carrera a medida.
- Paquete retributivo Completo: Salario Fijo Salario Variable Importantes Beneficios Sociales, 28 días de Vacaciones, Club Adecco con ventajas y descuentos en más de 900 empresasPorque creemos en el Talento y no en las etiquetas estamos comprometidos con la no discriminación por razón de raza, edad, sexo, estado civil, ideología, opiniones políticas, nacionalidad, religión, orientación sexual o cualquier otra condición personal. Estos son nuestros principios, los que guían nuestra forma de actuar, nuestra forma de ser, de entender y liderar el mercado laboral.Ref. tag0824
Técnico/a de Aprovisionamiento
16 de marçALVIC
Vic, ES
Técnico/a de Aprovisionamiento
ALVIC · Vic, ES
¡Únete a nuestro equipo como Técnico/a de Aprovisionamiento en nuestra Planta Industrial de Vic (Barcelona)!
¿Te apasiona el mundo de la gestión de compras y aprovisionamiento? ¿Buscas un entorno dinámico donde puedas crecer profesionalmente? En nuestra empresa, líder en el sector industrial, estamos en búsqueda de un/a Técnico/a de Aprovisionamiento que nos ayude a optimizar nuestros procesos y garantizar que todo funcione a la perfección.
¿Qué harás en tu día a día?
Serás una pieza clave en nuestro equipo, encargándote de:
✅ Gestionar las tareas administrativas del proceso de compra.
✅ Controlar los niveles de inventario y los costes de los bienes adquiridos.
✅ Coordinar y dar soporte en la planificación y negociación con proveedores.
✅ Asegurar que todos los materiales necesarios estén disponibles en los almacenes del grupo.
Tus Principales Funciones Serán
🔹 Reaprovisionar pedidos según las necesidades de fábrica.
🔹 Gestionar y hacer seguimiento de pedidos nacionales e internacionales.
🔹 Resolver incidencias con proveedores y asegurar el correcto cumplimiento de los plazos.
🔹 Apoyar al Departamento de Planificación en la gestión de pedidos y materiales.
🔹 Actualizar tarifas de compra y mantener al día los costes estándar.
🔹 Buscar nuevas fuentes de abastecimiento y mejorar las condiciones de compra.
🔹 Gestionar la cartera de proveedores y negociar mejores condiciones (precios, plazos, entregas).
🔹 Controlar los stocks y garantizar una correcta gestión del aprovisionamiento.
¿Qué buscamos en ti?
🔹 Formación en Grado Superior o Universitaria en áreas relacionadas.
🔹 Experiencia mínima de 2 años en una posición similar.
🔹 Conocimientos en gestión de compras, almacenes y negociación.
🔹 Valorable nivel de inglés.
🔹 Habilidad para trabajar en equipo, organizar tareas y resolver problemas de forma proactiva.
Si buscas un nuevo reto y quieres formar parte de un equipo comprometido y dinámico,¡te estamos esperando!
ALVIC es una compañía de origen español con presencia global, líder en la fabricación y distribución de paneles y componentes de mobiliario de alta calidad para la industria del mueble y de la decoración. Desde su fundación en 1965, la innovación ha sido la protagonista en estos 50 años de experiencia.
NA
Vic, ES
Vendedor/a Jardín Indefinido 40h rotativo Vic
NA · Vic, ES
¿Estás buscando una oportunidad que te permita promocionar en el sector de las ventas?
Sigue leyendo...
Desde Adecco para la mayor gran superficie Retail del sector del Bricolaje estamos buscando un/a Vendedor/a con conocimientos para su sección especializada.
Si estás interesado/a INSCRÍBETE, ¡estamos deseando conocerte!
Tu misión sería:
· Ofrecer un asesoramiento completo al habitante, en su ámbito de actuación, con el objetivo de alcanzar la satisfacción y fidelización del mismo.
· Asesorar al habitante, a través del canal adecuado en cada momento, con el objetivo de ofrecerle los productos / servicios que más se ajusten a sus necesidades.
· Atender al habitante con diligencia y resolver las incidencias y dudas que puedan darse durante todo el proceso de venta, personalizando y ofreciendo experiencias de compra positivas.
· Detectar oportunidades de negocio en todas las interacciones con el habitante, y aprovecharlas teniendo en cuenta siempre los criterios de margen y rentabilidad, realizando los presupuestos y los pedidos asociados, y llevando a cabo un seguimiento de los mismos.
· Ofrecer a los habitantes los servicios más adaptados a la venta solución como la instalación, financiación y envíos a domicilio entre otros gestionando los pagos en el punto de venta cuando la ocasión lo permita.
· Realizar el/la gestión administrativo/a de los servicios postventa de cara a prestar un servicio idóneo para el habitante.
En Adecco creemos en la igualdad de oportunidades y apostamos por el Talento Sin Etiquetas
Requisitos
Experiencia al menos de un año como vendedor/a.
Habilidades comerciales.
Dotes comunicativas.
Disponibilidad horaria.
Disponibilidad incorporación inmediata.
¿Qué ofrecemos?
Contratación directa con nuestro cliente.
Contrato Indefinido de 40h semanales.
Horario: de L a D (rotativo), con sus correspondientes descansos.
Salario: 1.408,74€ bruto/mes.
Ubicación: Vic
Posibilidades de crecimiento y desarrollo profesional.
Granger/a (Vic - Manresa)
14 de marçNA
Vic, ES
Granger/a (Vic - Manresa)
NA · Vic, ES
Tens experiència en el cuidat danimals? Tagradaria treballar en un entorn dinàmic? Prefereixes un horari central per a una millor conciliació familiar?
Si és així, aquesta oferta és per a tu!
Busquem un/a granger/a per garantir el correcte funcionament de les operacions diàries duna granja de porcs ubicada a Gurb i una de vedells situada a Manresa.
Quines seran les teves funcions?
- Desplaçar-te entre les dues granges.
- Cuidar dels animals, assegurant que reben latenció adequada.
- Tasques de neteja de les granges.
Requisits:
- Experiència prèvia en el tracte i cuidat danimals.
- Persona apassionada i compromesa amb les seves responsabilitats.
- Carnet de conduir (B).
- Disponibilitat per treballar en caps de setmana.
Què oferim?
- Contracte estable i directe per empresa.
- Furgoneta per desplaçar-se entre els dos llocs de treball.
- Horari central de dilluns a divendres i 2 caps de setmana al mes.
Si tens experiència en el tracte amb animals i gaudeixes dun entorn dinàmic, aquest lloc de treball és per a tu.
Apuntat i en breu ens posarem en contacte amb tu!
Tècnic/a de PRL junior
14 de marçNA
Vic, ES
Tècnic/a de PRL junior
NA · Vic, ES
Si ets una persona acostumada a treballar en sector industrial, amb habilitats comunicatives i resolutiva, i amb ganes d´aprendre, tens formació i experiència en alguns aspectes de Prevenció de Riscos Laborals?
Aquesta és la teva oferta!
Treballaràs en contacte directe amb Recursos Humans que de forma interna s´encarreguen de prevenció de riscos laborals, donant suport entre altres funcions en:
-Promoure la cultura preventiva en l´àrea de fàbrica i desenvolupar el pla estratègic preventiu amb especial dedicació a la conscienciació de la prevenció a tots els nivells.
-Control de sinistralitat, recerca d´accidents, formació inicial de seguretat i salut, elaboració documentació tècnica.
-Lliurament d´equips de protecció personal.
- Control de que els operaris portin els EPIS, control de baixes, amb domini de la SS, gestió dels accidents.
S´ofereix:
-Treballaràs en la zona de Vic amb visites a altres plantes a Gurb, Roda de Ter.
-Contractació directa per empresa.
-Horari central.
-Salari: a convenir d´acord amb l´experiència.
En Adecco creemos en la igualdad de oportunidades y apostamos por el Talento Sin Etiquetas
Requisitos
No aplica
¿Qué ofrecemos?
No aplica
Xofer C+CAP
12 de marçNA
Vic, ES
Xofer C+CAP
NA · Vic, ES
Busques una feina de xofer per la zona de Vic? Prefereixes un horari central per a una millor conciliació laboral i familiar?
Si és així, aquesta oferta és per a tu!Busquem un/a xofer amb carnet C + CAP per una important empresa del sector logístic i de transport ubicada a Vic.
Quines seran les teves tasques?
- Repartiment/Entregues i recollides, càrregues i descàrregues.
- Gestió i canvi de rutes.
- Gestió i ordre del magatzem.
- Zona de repartiment: Vallès Oriental i Occidental, Maresme o Barcelonès.
Requisits:
- Carnet C
- CAP
- ADR valorable
- Experiència en tasques similars
Què oferim?
- Vacant estable i contractació directament per empresa.
- Bona empresa i bon ambient laboral.
- Horari central de dilluns a divendres.
Creus que encaixes en el perfil que busquem?
Apunta´t i en breus ens posarem en contacte amb tu!