No et perdis res!
Uneix-te a la comunitat de wijobs i rep per email les millors ofertes d'ocupació
Mai no compartirem el teu email amb ningú i no t'enviarem correu brossa
Subscriu-te araInstal·lació i Manteniment
3Comerç i Venda al Detall
2Transport i Logística
2Comercial i Vendes
1Comptabilitat i Finances
1Veure més categories
Dret i Legal
1Educació i Formació
1Informàtica i IT
1Màrqueting i Negoci
1Administració i Secretariat
0Agricultura
0Alimentació
0Art, Moda i Disseny
0Arts i Oficis
0Assegurances
0Atenció al client
0Banca
0Ciència i Investigació
0Construcció
0Cures i Serveis Personals
0Desenvolupament de Programari
0Disseny i Usabilitat
0Editorial i Mitjans
0Energia i Mineria
0Enginyeria i Mecànica
0Esport i Entrenament
0Farmacèutica
0Hostaleria
0Immobiliària
0Indústria Manufacturera
0Producte
0Publicitat i Comunicació
0Recursos Humans
0Sanitat i Salut
0Seguretat
0Social i Voluntariat
0Telecomunicacions
0Turisme i Entreteniment
0Marketing Digital Jr
16 de gen.Girbau
Vic, ES
Marketing Digital Jr
Girbau · Vic, ES
SEO
👀¡Buscamos nuevo talento en Girbau HQ!
¿Te apetece un nuevo reto laboral?
🚀🚀Seleccionamos MARKETING DIGITAL JR para formar parte del equipo de Comms, de Girbau Headquarters situado en Vic, Barcelona.
RESPONSABILIDADES Y FUNCIONES:
- Gestionar la página web corporativa global y de las filiales, incluyendo la revisión y optimización de textos, mantenimiento SEO, actualización del blog y seguimiento de métricas.
- Lanzar campañas de email marketing configurando automatizaciones, diseñando journeys y sincronizando con herramientas de CRM de marketing y ventas.
- Monitorizar y analizar campañas utilizando dashboards para el seguimiento, analizar los resultados y elaborar propuestas de mejora continua.
- Segmentar audiencias para optimizar el impacto de las acciones de marketing.
- Apoyar en la gestión de redes sociales de Girbau (tanto a nivel global como de filiales), en colaboración con la agencia partner.
- Apoyar en campañas de medios pagados (paid media), en coordinación con la agencia partner.
- Gestionar las plataformas digitales internas para garantizar su actualización y optimización.
- Colaborar con el departamento de comunicación en proyectos específicos.
FORMACIÓN Y EXPERIENCIA PROFESIONAL:
- Corresponde a un/a profesional con formación en Publicidad y Relaciones Públicas, Comunicación o ADE. Se valorará formación complementaria de Máster en Marketing Digital o Comunicación Digital.
- Se requiere una experiencia mínima de 2-3 años en funciones similares.
- Nivel alto de inglés.
Pensamos en una persona con actitud proactiva, empática, comunicativa con capacidad de análisis y orientación a resultados.
Si crees que encajas, ¡te esperamos! ✍️
Universitat de Vic – Universitat Central de Catalunya (UVic-UCC)
Vic, ES
Tècnic o tècnica a la Secretaria de la Facultat de Ciències de la Salut i el Benestar
Universitat de Vic – Universitat Central de Catalunya (UVic-UCC) · Vic, ES
Informació General
Referència: 24FUBPASSF-FCSBTCTCI13003
Naturalesa: Plaça nova
Títol: Tècnic o tècnica a la Secretaria de la Facultat de Ciències de la Salut i el Benestar
Tipus plaça: FUB
Any acadèmic: 2024 - 2025
Inici Convocatòria: 14-01-2025
Final Convocatòria: 28-01-2025
Àrea o Servei principal: Secretaria de la Facultat de Ciències de la Salut i el Benestar
Descripció del lloc de treball
Descripció
La UVic-UCC és una universitat de la Catalunya Central, amb un compromís especial per l'ensenyament de qualitat, la recerca innovadora i la internacionalització. La Secretaria de Facultat és la responsable de gestionar i administrar, de manera àgil i eficaç, tots els processos administratius que afavoreixin i incideixin en el correcte desenvolupament de l’activitat acadèmica de la Facultat, amb l’objectiu de facilitar als estudiants, PDI i al deganat, un servei/suport que garanteixi el bon funcionament del centre.
Funcions i Tasques
Comunicació i difusió:
- Desenvolupar les tasques de difusió dels actes i activitats de la Facultat a través dels canals de comunicació d’aquesta
- Coordinació amb les àrees de Màrqueting, Comunicació Corporativa i UMedia per als temes de comunicació interna i externa i màrqueting de la Facultat
- Suport en tasques de l'organització d'actes, jornades i activitats que s'organitzin des de la Facultat
- Centralització de tasques de suport en els processos administratius dels tribunals de TFG i TFM
- Atenció a l'usuari: professorat i estudiants
- Suport en la gestió de tràmits acadèmics dels estudiants
- Suport en els processos de Verificació, Seguiment, Modificació i Acreditació (VSMA) de titulacions oficials
- Suport en l'organització i presa d'actes de reunions de la Facultat
- Suport a altres tasques de la Secretaria quan es requereixin
Decret d’homologació dels títols del personal docent i investigador i el personal d’administració i serveis
Segons el Reial Decret 889/2022, cal que les persones que presentin la seva candidatura a convocatòries de personal docent i investigador (PDI) o personal d’administració i serveis (PAS) tinguin l’homologació dels títols expedits a l’estranger, ja què és aquesta homologació, la que habilita per a l’exercici d’una professió regulada a Espanya. El col·lectiu del personal investigador (PI sense docència) queda exempt d’aquesta obligació.
Títol cicle formatiu Nivell
Cicle formatiu de grau mig en àmbits de comerç i màrqueting, administració i gestió o afins
Acreditació del nivell de suficiència catalana (Nivell C1) o estar en condicions d'obtenir-lo.
Acreditació del nivell B2 d'anglès o estar en condicions d'obtenir-lo.
- Experiència en redacció, gestió i difusió de continguts
Es valorarà
- Coneixement de l'àmbit universitari
- Titulació universitària en àmbits de comunicació, empresa o afins
- Coneixement de l'aplicatiu de gestió universitària Sigma
- Confidencialitat
- Compromís amb l'organització
- Capacitat per propiciar i mantenir un bon ambient de treball entre companys i companyes
Assoliment
Planificació i organització
Gestió De L'equip
Treball en equip i cooperació
Gestió Personal
Flexibilitat i gestió del canvi
Influència
Comunicació
Pensament
Creativitat
S'ofereix
Incorporació dins el grup professional de PAS, Personal Tècnic d’Administració i Serveis en la categoria de Tècnic o Tècnica
Tipus contractació indefinida
Jornada a temps complet
Salari brut anual: 24.604,20 €
Consulta aquí els avantatges de treballar a la UVic-UCC
Inscriure'm
102550100 records per page
Search
Títol Sollicitud Descripció Estat Sel·leccionar No data available in table
Showing 0 to 0 of 0 entries
- Previous
- Next
Responsable de Suport Tècnic
14 de gen.NA
Vic, ES
Responsable de Suport Tècnic
NA · Vic, ES
Tens experiència en suport tècnic? Vols formar part dun projecte innovador?
Si és que sí, aquesta oferta és per a tu!
Una important empresa innovadora dedicada a la transformació digital de panys i credencials busca un/a Responsable de Suport Tècnic per incorporar en el seu equip a la zona de Vic.
Les teves funcions serien:
-Proporcionar suport tècnic a clients i distribuïdors, tant de manera remota com presencial.
-Formar i assessorar a clients i distribuïdors en ls, configuració i manteniment dels productes i solucions tecnològiques.
-Col·laborar en la instal·lació i configuració de sistemes de control d'accessos electrònics, automatismes i solucions de domòtica.
-Seguiment de les incidències tècniques i proposta de millores en els processos i serveis.
-Donar suport al departament comercial.
Requisits:
-Formació tècnica en Electrònica, Informàtica, Telecomunicacions o camps similars.
-Experiència de 2-3 anys en suport tècnic.
-Domini avançat del català i el castellà.
-Nivell mitjà-alt danglès, necessari per la comunicació amb proveïdors internacionals.
-Familiaritat amb sistemes de control d'accessos, programari associat i solucions de domòtica.
-Residència pròxima a la zona de Vic.
-Disponibilitat per desplaçar-se ocasionalment per a tasques tècniques puntuals.
Què oferim?
-Contracte indefinit directament per empresa.
-Oportunitat de desenvolupament professional en un sector dinàmic i innovador.
-Incorporació en un equip tècnic consolidat i un sector en creixement constant.
-Jornada completa de dilluns a divendres amb flexibilitat segons les necessitats del servei.
Si creus que encaixes en el perfil que busquem, no ho dubtis,
Inscriu-te!
Director/a Comercial
14 de gen.NA
Vic, ES
Director/a Comercial
NA · Vic, ES
SEO
Tens experiència com a comercial? Vols formar part dun projecte innovador?
Si és que sí, aquesta oferta és per a tu!
Una important empresa innovadora dedicada a la transformació digital de panys i credencials busca un/a Director/a Comercial per incorporar en el seu equip a la zona de Vic.
Les teves funcions serien:
-Gestió de les vendes i relació amb els clients.
-Col·laboració amb proveïdors estratègics.
-Gestió de la comunicació i estratègies digitals.
-Planificació i pressupostos.
-Gestió de visites comercials i reunions.
Requisits:
-Experiència de 3-5 anys en vendes en el sector de control daccessos electrònics, programari, domòtica i automatismes.
-Formació en àrees comercials, administració dempreses o similars.
-Domini avançat de langlès per la comunicació amb proveïdors internacionals.
-Coneixements en ls deines per a lelaboració de pressupostos i propostes comercials.
-Domini deines digitals, anàlisi de dades i estratègies SEO.
-Habilitats de comunicació i negociació.
-Carnet de conduir i disponibilitat per viatjar.
-Residència propera a la zona de Vic.
Què oferim?
-Contracte indefinit directament per empresa.
-Oportunitat de desenvolupament professional en un sector dinàmic i innovador.
-Suport tècnic i de backoffice proporcionat per lempresa.
-Horari partit de dilluns a divendres.
Si creus que encaixes en el perfil que busquem, no ho dubtis,
Inscriu-te!
Universitat de Vic – Universitat Central de Catalunya (UVic-UCC)
Vic, ES
Tècnic o Tècnica de màrqueting i comercialització de màsters i postgraus
Universitat de Vic – Universitat Central de Catalunya (UVic-UCC) · Vic, ES
Salesforce
Informació General
Referència: 24FUBPASAdMTCTCI13407
Naturalesa: Plaça nova
Títol: Tècnic o Tècnica de màrqueting i comercialització de màsters i postgraus
Tipus plaça: FUB
Any acadèmic: 2024 - 2025
Inici Convocatòria: 13-01-2025
Final Convocatòria: 16-01-2025
Àrea o Servei principal: Àrea de Màrqueting
Descripció del lloc de treball
Descripció
La UVic-UCC és una universitat de la Catalunya Central, amb un compromís especial per l'ensenyament de qualitat, la recerca innovadora i la internacionalització. L’Àrea de Màrqueting és la responsable d’implementar les polítiques de captació, promoció i fidelització de la Universitat. Els principals objectius són la captació d’estudiants de nou accés de les titulacions oficials i de l’oferta de formació contínua i la fidelització dels estudiants actuals i dels públics prescriptors, amb l’objectiu de fomentar el sentiment de pertinença a la UVic de tots els públics que hi estan vinculats. Alineat amb l’estratègia de les polítiques de comunicació també treballa per millorar el posicionament de la imatge corporativa a través de la gestió del web, les xarxes socials i els diversos canals digitals. És present a les fires, organitza la jornada de portes obertes, les xerrades d’orientació universitària, els tallers especialitzats i crea les campanyes de publicitat i les estratègies de dinamització. Aquest conjunt d'activitats fan que l'Àrea de Màrqueting detecti de seguida les tendències i les necessitats d’informació dels diversos públics, imprescindibles per a la presa de decisions estratègiques.
Funcions i Tasques
- Gestió de les xarxes socials de l’Escola de Postgrau. Disseny amb CANVA i copys.
- Actualització dels continguts de la pàgina web
- Gestió de leads a través del CRM Salesforce i elaboració d’informes
- Acció comercial a través de la realització de videotrucades, mailings…etc
- Disseny i enviament de mailings a través de l’eina Marketingcloud
- Actualització dels catàlegs i altres suports de comunicació
- Organització d’esdeveniments com l’acte de graduació i altres esdeveniments promocionals
- Coordinació i gestió dels Webinars i Sessions informatives online
Decret d’homologació dels títols del personal docent i investigador i el personal d’administració i serveis
Segons el Reial Decret 889/2022, cal que les persones que presentin la seva candidatura a convocatòries de personal docent i investigador (PDI) o personal d’administració i serveis (PAS) tinguin l’homologació dels títols expedits a l’estranger, ja què és aquesta homologació, la que habilita per a l’exercici d’una professió regulada a Espanya. El col·lectiu del personal investigador (PI sense docència) queda exempt d’aquesta obligació.
Títol cicle formatiu Nivell
Cicle Formatiu de Grau Mig en l'àmbit objecte de la convocatòria
Acreditació del nivell de suficiència catalana (Nivell C1) o estar en condicions d'obtenir-lo.
Acreditació del nivell B2 d'anglès o estar en condicions d'obtenir-lo.
Experiència mínima de 2 anys en un departament de màrqueting del sector educatiu
Domini d'eines tecnològiques com Salesforce, Canva, Capcut
Experiència en l'àmbit comercial en tasques de venta directe, presencial i per internet de l'àmbit educatiu
Altres Requisits
És necessari tenir carnet de conduir.
És necessari tenir vehicle propi.
Disponibilitat per a viatjar.
Es valorarà
Coneixements de francès
Formació universitària en l'àmbit del màrqueting
Competències
Assoliment
Iniciativa
Orientació a l'assoliment
Planificació i organització
Preocupació per l'ordre i la qualitat
Gestió De L'equip
Treball en equip i cooperació
Gestió Personal
Autoconfiança
Autocontrol
Compromís amb l'organització
Flexibilitat i gestió del canvi
Influència
Comunicació
Empatia
Negociació
Networking
Orientació a l'usuari
Pensament
Aprenentatge i utilització dels coneixements
Creativitat
S'ofereix
Incorporació dins el grup professional de PAS, Personal Tècnic d’Administració i Serveis en la categoria de Tècnic o Tècnica
Tipus contractació indefinida
Jornada a temps complet
Salari brut anual: 24.604,20 €
Consulta aquí els avantatges de treballar a la UVic-UCC
Inscriure'm
102550100 records per page
Search
Títol Sollicitud Descripció Estat Sel·leccionar No data available in table
Showing 0 to 0 of 0 entries
- Previous
- Next
Tècnic en Gestió Laboral
12 de gen.Consultoria Bosch
Vic, ES
Tècnic en Gestió Laboral
Consultoria Bosch · Vic, ES
CONSULTORIA BOSCH, necessita incorporar al seu equip un Tècnic en Gestió Laboral
Responsabilidades
S'incorporarà a un equip de 6 persones, elaborant la gestió laboral de la seva cartera de clients: nòmines, altes i baixes a la Seguretat Social, impostos (models 111 i 190), DELTA, SILTRA...
Requisitos
Coneixements del programa SAGE, aptituds de treball en equip i responsabilitat en el seu lloc de treball.
Junior Human Resources Assistant
11 de gen.Claire Joster
Vic, ES
Junior Human Resources Assistant
Claire Joster · Vic, ES
Desde Claire Joster buscamos para una multinacional líder en el sector alimentario, un/a HR Administrative para unirse a su equipo en Vic.
El candidato/a será responsable de gestionar y coordinar las actividades administrativas del departamento de Recursos Humanos, asegurando el cumplimiento de las políticas y procedimientos de la empresa.
Funciones:
- Soporte en proyectos de digitalización dentro del área de RRHH
- Gestión de la administración de personal: contratos, altas y bajas en la Seguridad Social, etc.
- Coordinación de procesos de selección y contratación de perfiles de operarios/as.
- Supervisión de la nómina y beneficios de los empleados conjuntamente con gestoría.
- Mantenimiento de bases de datos y archivos de empleados.
- Asistencia en la resolución de conflictos laborales y consultas de empleados.
- Gestión de comunicaciones internas
- Soporte en el proceso de onboarding y su transición hacía la digitalización.
- Trabajar estrechamente con equipos de RRHH en otros países para asegurar la coherencia en la aplicación de políticas globales.
- Colaborar en la implementación de acciones para mejorar el clima laboral dentro de la empresa.
Requisitos
- Titulación en Recursos Humanos, Administración de Empresas o campo relacionado.
- Experiencia mínima de 1 años en un puesto similar.
- Habilidades organizativas y capacidad para gestionar múltiples tareas.
- Excelentes habilidades de comunicación y capacidad para trabajar en equipo.
- Dominio de herramientas informáticas y software de gestión de Recursos Humanos.
- Se valora un nivel de inglés avanzado.
Se ofrece:
- Contrato temporal hasta DICIEMBRE 2025
- Jornada completa.
- Salario competitivo acorde a la experiencia y formación del candidato.
- formación continua.
- Ambiente de trabajo dinámico y multicultural.
- Beneficios sociales y programas de bienestar para empleados.
¡Es una oportunidad extraordinaria si tienes ganas de aprender, formar parte del departamento de RRHH de una importante multinacional y crecer profesionalmente en un ambiente joven y dinámico!
Promotor/a esteticista en cabina en Vic.
7 de gen.NA
Vic, ES
Promotor/a esteticista en cabina en Vic.
NA · Vic, ES
¿Te apasiona el mundo del tratamiento y la venta? ¿Tienes experiencia en el sector?Si es así, ¡esta es tu oportunidad!
Desde nuestra delegación, Adecco Sales & Marketing, buscamos ampliar nuestro equipo de esteticistas en cabina para trabajar en Vic (Barcelona)
- Fechas: miércoles 8 al sábado 11 de enero.
- Horario: Jornada completa (11 a 20h con 1h para comer aproximadamente).
- Salario: 8,69 e bruto/hora
Estamos muy interesados en perfiles especializados en los tres ejes de la cosmética (perfumería, maquillaje y tratamiento facial) aunque para esta promoción estarás con tratamiento.
Es necesario aportar conocimiento y/o experiencia como esteticista.
Buscamos perfiles que estén interesados en permanecer de manera estable en nuestro equipo de promotores/as, de modo que seguiremos contando contigo en función de tu disponibilidad e interés.Adecco Outsourcing es una empresa comprometida con la igualdad perteneciente a The Adecco Group y especializada en la externalización de servicios cuyo valor añadido son los Recursos Humanos.
Controller Financer
31 de des.NA
Vic, ES
Controller Financer
NA · Vic, ES
Ets una persona proactiva i analítica, amb 3 anys d'experiència al sector industrial? Tens experiència com a Controller i un bon nivel danglès?
Des dAdecco estem cercant, per una important empresa internacional del sector del metall, un Controler Financer que tingui experiència dins al sector industrial i que busqui una nova oportunitat on poder desenvolupar-se i créixer.
Principals funcions:
- Elaboració de Reporting Mensual i Budget Anual.
- Anàlisi de la rendibilitat, marges i KPI's de cada planta de producció.
-Projectes de reducció de costos i optimització de recursos.
-Definició i millora dels processos interns del Grup.
-Elaboració del forecast.
-Anàlisi de desviacions de les plantes.
-Analitzar el consolidat de les diferents plantes de producció del Grup, proposant millores constants.
-Anàlisi de despeses i realització destudis de costos del procés de producció.
-Comparatives i anàlisi de nous negocis.
-Elaboració de pressupostos.
-Comptes de resultats i capital circulant.
Perfil cercat:
-Llicenciat/ada en Administració i Direcció d'Empreses, Econòmiques, Empresarials o Enginyeria.
-Formació i Experiència com a Comptable contrastada.
-Experiència mínima de 3 anys com a controller.
-Imprescindible nivell danglès B2 o superior
-Valorable coneixements de SAP.
-Nivell alt d'Excel.
-Busquem una persona dinàmica, curiosa, proactiva, amb actitud, versàtil i analítica
Ofereixen:
- Pla de carrera real dins lempresa. Molt projecció per créixer en un futur
- Flexibilitat horària
- Salari negociable segons experiència