No et perdis res!
Uneix-te a la comunitat de wijobs i rep per email les millors ofertes d'ocupació
Mai no compartirem el teu email amb ningú i no t'enviarem correu brossa
Subscriu-te araComerç i Venda al Detall
2Comercial i Vendes
2Dret i Legal
2Instal·lació i Manteniment
2Transport i Logística
2Veure més categories
Comptabilitat i Finances
1Educació i Formació
1Informàtica i IT
1Administració i Secretariat
0Agricultura
0Alimentació
0Art, Moda i Disseny
0Arts i Oficis
0Assegurances
0Atenció al client
0Banca
0Ciència i Investigació
0Construcció
0Cures i Serveis Personals
0Desenvolupament de Programari
0Disseny i Usabilitat
0Editorial i Mitjans
0Energia i Mineria
0Enginyeria i Mecànica
0Esport i Entrenament
0Farmacèutica
0Hostaleria
0Immobiliària
0Indústria Manufacturera
0Màrqueting i Negoci
0Producte
0Publicitat i Comunicació
0Recursos Humans
0Sanitat i Salut
0Seguretat
0Social i Voluntariat
0Telecomunicacions
0Turisme i Entreteniment
0Universitat de Vic – Universitat Central de Catalunya (UVic-UCC)
Vic, ES
Tècnic o Tècnica de màrqueting i comercialització de màsters i postgraus
Universitat de Vic – Universitat Central de Catalunya (UVic-UCC) · Vic, ES
Salesforce
Informació General
Referència: 24FUBPASAdMTCTCI13407
Naturalesa: Plaça nova
Títol: Tècnic o Tècnica de màrqueting i comercialització de màsters i postgraus
Tipus plaça: FUB
Any acadèmic: 2024 - 2025
Inici Convocatòria: 13-01-2025
Final Convocatòria: 16-01-2025
Àrea o Servei principal: Àrea de Màrqueting
Descripció del lloc de treball
Descripció
La UVic-UCC és una universitat de la Catalunya Central, amb un compromís especial per l'ensenyament de qualitat, la recerca innovadora i la internacionalització. L’Àrea de Màrqueting és la responsable d’implementar les polítiques de captació, promoció i fidelització de la Universitat. Els principals objectius són la captació d’estudiants de nou accés de les titulacions oficials i de l’oferta de formació contínua i la fidelització dels estudiants actuals i dels públics prescriptors, amb l’objectiu de fomentar el sentiment de pertinença a la UVic de tots els públics que hi estan vinculats. Alineat amb l’estratègia de les polítiques de comunicació també treballa per millorar el posicionament de la imatge corporativa a través de la gestió del web, les xarxes socials i els diversos canals digitals. És present a les fires, organitza la jornada de portes obertes, les xerrades d’orientació universitària, els tallers especialitzats i crea les campanyes de publicitat i les estratègies de dinamització. Aquest conjunt d'activitats fan que l'Àrea de Màrqueting detecti de seguida les tendències i les necessitats d’informació dels diversos públics, imprescindibles per a la presa de decisions estratègiques.
Funcions i Tasques
- Gestió de les xarxes socials de l’Escola de Postgrau. Disseny amb CANVA i copys.
- Actualització dels continguts de la pàgina web
- Gestió de leads a través del CRM Salesforce i elaboració d’informes
- Acció comercial a través de la realització de videotrucades, mailings…etc
- Disseny i enviament de mailings a través de l’eina Marketingcloud
- Actualització dels catàlegs i altres suports de comunicació
- Organització d’esdeveniments com l’acte de graduació i altres esdeveniments promocionals
- Coordinació i gestió dels Webinars i Sessions informatives online
Decret d’homologació dels títols del personal docent i investigador i el personal d’administració i serveis
Segons el Reial Decret 889/2022, cal que les persones que presentin la seva candidatura a convocatòries de personal docent i investigador (PDI) o personal d’administració i serveis (PAS) tinguin l’homologació dels títols expedits a l’estranger, ja què és aquesta homologació, la que habilita per a l’exercici d’una professió regulada a Espanya. El col·lectiu del personal investigador (PI sense docència) queda exempt d’aquesta obligació.
Títol cicle formatiu Nivell
Cicle Formatiu de Grau Mig en l'àmbit objecte de la convocatòria
Acreditació del nivell de suficiència catalana (Nivell C1) o estar en condicions d'obtenir-lo.
Acreditació del nivell B2 d'anglès o estar en condicions d'obtenir-lo.
Experiència mínima de 2 anys en un departament de màrqueting del sector educatiu
Domini d'eines tecnològiques com Salesforce, Canva, Capcut
Experiència en l'àmbit comercial en tasques de venta directe, presencial i per internet de l'àmbit educatiu
Altres Requisits
És necessari tenir carnet de conduir.
És necessari tenir vehicle propi.
Disponibilitat per a viatjar.
Es valorarà
Coneixements de francès
Formació universitària en l'àmbit del màrqueting
Competències
Assoliment
Iniciativa
Orientació a l'assoliment
Planificació i organització
Preocupació per l'ordre i la qualitat
Gestió De L'equip
Treball en equip i cooperació
Gestió Personal
Autoconfiança
Autocontrol
Compromís amb l'organització
Flexibilitat i gestió del canvi
Influència
Comunicació
Empatia
Negociació
Networking
Orientació a l'usuari
Pensament
Aprenentatge i utilització dels coneixements
Creativitat
S'ofereix
Incorporació dins el grup professional de PAS, Personal Tècnic d’Administració i Serveis en la categoria de Tècnic o Tècnica
Tipus contractació indefinida
Jornada a temps complet
Salari brut anual: 24.604,20 €
Consulta aquí els avantatges de treballar a la UVic-UCC
Inscriure'm
102550100 records per page
Search
Títol Sollicitud Descripció Estat Sel·leccionar No data available in table
Showing 0 to 0 of 0 entries
- Previous
- Next