¡No te pierdas nada!
Únete a la comunidad de wijobs y recibe por email las mejores ofertas de empleo
Nunca compartiremos tu email con nadie y no te vamos a enviar spam
Suscríbete AhoraIngeniería y Mecánica
13Adminstración y Secretariado
8Informática e IT
8Transporte y Logística
8Educación y Formación
5Ver más categorías
Industria Manufacturera
5Comercio y Venta al Detalle
4Sanidad y Salud
4Instalación y Mantenimiento
3Artes y Oficios
2Cuidados y Servicios Personales
2Derecho y Legal
2Publicidad y Comunicación
2Alimentación
1Atención al cliente
1Banca
1Comercial y Ventas
1Contabilidad y Finanzas
1Energía y Minería
1Agricultura
0Arte, Moda y Diseño
0Ciencia e Investigación
0Construcción
0Deporte y Entrenamiento
0Desarrollo de Software
0Diseño y Usabilidad
0Editorial y Medios
0Farmacéutica
0Hostelería
0Inmobiliaria
0Marketing y Negocio
0Producto
0Recursos Humanos
0Seguridad
0Seguros
0Social y Voluntariado
0Telecomunicaciones
0Turismo y Entretenimiento
0Top Zonas
Lleida
22Auxiliar administrativo
NuevaWayalia
Lleida, ES
Auxiliar administrativo
Wayalia · Lleida, ES
Auxiliar Administratiu
Qui som
Wayalia és una empresa d'assistència domiciliària per a gent gran i dependent. El nostre objectiu és ajudar els grans a envellir a casa de manera segura i saludable. Actualment comptem amb més de 30 sucursals repartides per tot el territori Espanyol.
Què busquem
Estem buscant incorporar un Auxiliar Administratiu amb coneixements en gestió laboral per a la nostra sucursal de Lleida. Requerim que la persona tingui formació relacionada amb Administració i Finances, a més d'experiència acreditada en l’àmbit de Recursos Humans.
Aquesta persona serà responsable de realitzar funcions administratives, de selecció de personal d’ajuda a domicili, així com de gestió de nòmines, contractació i tràmits laborals. Així mateix, atendrà les demandes dels nostres clients i assegurarà una gestió correcta dels serveis oferts.
Busquem algú que sigui apassionat per la seva feina, compromès amb millorar la qualitat de vida de la gent gran, i amb habilitats interpersonals excel·lents. Valorem una actitud proactiva, la capacitat organitzativa i una clara orientació a resultats.
A més de les aptituds tècniques, considerem essencial la capacitat de treball, la responsabilitat amb les funcions assignades i el compromís amb el projecte. Volem una persona resolutiva, que demostri iniciativa, amb àmplies habilitats comunicatives i organitzatives, i capaç de realitzar tasques administratives i laborals amb precisió.
Requisits mínims
Titulació mínima grau mitjà i Administració
Catalana nivell nadiu
Experiència en Gestió de Personal i Recursos Humans
Què faràs
Valoració assistencial.
Facturació
Gestió de tràmits administratius
Reclutament i selecció de personal.
Gestió de nòmines i contractes.
Tramitació d'altes i baixes a la Seguretat Social.
Coordinació i seguiment de serveis.
Atenció al client (usuaris i candidats).
Gestió de tràmits laborals i administratius.
Què oferim
mitja jornada de matí.
Horari de 10.00 – 13.00 de dilluns a divendres.
Salari segons conveni.
Possibilitat d´ampliar jornada.