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NuevaSolmar Villas
Arona, ES
Villa Manager
Solmar Villas · Arona, ES
Part time vacancy (20 hours)
Costa Adeje area
Would you like to be part of a dynamic team dedicated to providing unforgettable guest experiences in beautiful destinations?
At Solmar Villa Holidays, we are dedicated to delivering unforgettable holiday experiences to our guests in some of Europe's most stunning villas. We take pride in offering the highest levels of service, comfort, and quality to ensure every guest has the best possible stay.
As a Villa Manager, you will be the in-resort face of Solmar, ensuring our villas meet the highest quality and cleanliness standards. You will manage a variety of proactive and reactive tasks, from welcoming guests to resolving any issues that may arise during their stay. On changeover days, you will be responsible for ensuring that each villa is prepared to perfection for new guests. Working closely with the Area Manager or Regional Manager, you will focus on delivering excellent service and maintaining strong relationships with villa owners, contractors, and suppliers.
Key Responsibilities:
- Provide exceptional guest service and resolve issues quickly, escalating when necessary and providing first-contact resolution where possible.
- Conduct villa inspections, ensuring compliance with company standards and championing a ‘right first time’ approach.
- Maintain accurate records of villa conditions and guest concerns.
- Support marketing efforts with accurate villa descriptions and imagery.
- Ensure health & safety compliance with regular audits.
- Be on call out of hours for emergencies, on a rota basis.
Skills & Experience:
- Experience in a guest-facing role within travel or tourism.
- Strong communication and relationship-building skills.
- Self-motivated, highly organised, and able to work independently.
- Proactive, with attention to detail and a passion for guest service.
- Fluent in English and the local language; local market knowledge is essential.
- Ability to work under pressure and adapt to changing needs.
If you have a passion for hospitality and providing outstanding guest experiences, this is the perfect role for you. Join Solmar and be part of a dedicated team delivering the best in memorable villa holidays.
To apply, or to view a full job description, please email your CV to [email protected] detailing your location and the position you are applying for.
- Local contract
- Must have own car
- 20 hours per week
ALE-HOP
Arona, ES
Dependiente/a 24hs turno de tarde - TENERIFE SUR - Contrato indefinido
ALE-HOP · Arona, ES
ALE-HOP, ofrece una experiencia de compra única y divertida, donde cada visita a nuestras tiendas es un momento muy especial.
Si te apasiona la atención al cliente y la venta, esta es tu oportunidad:
Funciones
Atención al cliente: asesoramiento y venta
Producto: reposición, colocación del producto, traslados a otras tiendas, recepción de mercaderías
Visual merchandising: garantizar los estándares de presentación
Caja: cobro, apertura, cierre
Limpieza de tienda
Requisitos
Estudios: Educación Secundaria Obligatoria.
Experiencia: al menos un año en atención al cliente y ventas
Incorporación inmediata
Idiomas ingles intermedio/avanzado.
Vehículo propio y carnet de conducir
Disponibilidad para realizar turnos de cierre de tienda hasta las 23:00hs.
¿Qué ofrecemos?
Contrato: Indefinido
Jornada: 24 horas semanales de lunes a viernes, para trabajar en turnos de tarde y/o cierre de tienda.
Crecimiento profesional: posibilidad de desarrollo dentro de la empresa.
Formación continua en nuestros productos y en nuestras técnicas de venta.
Descuento del 30% en nuestras tiendas.
Salario: plus por trabajar domingos, festivos y horas nocturnas.
Apúntate en nuestro portal de empleo: https://careers.ale-hop.org/
Empleado de Ventas
11 abr.Foot Locker
Arona, ES
Empleado de Ventas
Foot Locker · Arona, ES
Descripción general
Se puede reconocer personalmente cuando entra en una de nuestras tiendas. Le encanta tanto hablar sobre ropa y zapatillas deportivas como coleccionarla. Siempre conoce los modelos más recientes y disfruta compartiendo su entusiasmo con los clientes. Le resulta sencillo iniciar conversaciones naturales y amistosas, adaptarse a distintos tipos de clientes y solucionar los problemas con una sonrisa. Le gusta trabajar como parte de un equipo mientras mejora sus habilidades individuales en la zona comercial. Su éxito en esta función se medirá considerando los objetivos personales y de productividad y también su capacidad para proporcionar una experiencia excepcional en la tienda para cada cliente.
Responsabilidades
- Garantizar elevados niveles de satisfacción del cliente conociendo todos los productos que se ofrecen y colaborando con los compañeros de trabajo para proporcionar un excelente servicio de ventas
- Proporcionar ventas, una excelente experiencia para el cliente y las expectativas operativas
- Mantener los objetivos personales y de productividad
- Logra conectar con todos los clientes realizando preguntas abiertas para evaluar las necesidades
- Capacidad para aprender y compartir los conocimientos sobre los productos y las tendencias para coincidir con las necesidades del cliente
- Se mantiene al tanto y conoce todos los productos y está al día con las tendencias y productos actuales o futuros
- Contribuye a un entorno laboral positivo y de integración
- De cero a tres años de experiencia en tiendas
- Siente seguridad personal y le resulta cómodo relacionarse con los clientes para proporcionar una mejor experiencia
- Con motivación para lograr excelentes resultados gracias al entusiasmo personal para relacionarse con clientes y productos deportivos
- Inicia la realización de tareas o actividades sin necesidad de supervisión
- Disponibilidad flexible, incluyendo noches, fines de semana y días festivos
Pharma Area Sales Manager
1 abr.DISPROQUIMA
Arona, ES
Pharma Area Sales Manager
DISPROQUIMA · Arona, ES
Work with us
Pharma Area Sales Manager
We are currently recruiting a new Pharma Area Sales Manager in Tunisia.
Details
We are currently recruiting a new Pharma Area Sales Manager, to sell value-added ingredients of pharmacy to manufacturers in Tunisia. Your main mission will be selling and giving technical support to our customers. The functions to develop will be:
- Align actions with the company's objectives and strategies.
- Visit and develop relationship with customers.
- Develop sales and margin target in the area.
- Understand customer needs and seek solutions to potential problems.
- Collect and analyse sales numbers.
- Keep updates of new products and competitors.
- Create customer presentations, offers and brochures.
- Assist to different international fairs.
- Degree in Pharmacy, Chemistry or a related field.
- Previous experience in pharma ingredient sales in Tunisia.
- Availability to travel.
- Stable position and permanent contract.
- Company car, phone, laptop and company credit card.
- Homeoffice.
- Competitive salary according to your experience.