No et perdis res!
Uneix-te a la comunitat de wijobs i rep per email les millors ofertes d'ocupació
Mai no compartirem el teu email amb ningú i no t'enviarem correu brossa
Subscriu-te araInstal·lació i Manteniment
3Comercial i Vendes
2Transport i Logística
2Administració i Secretariat
1Arts i Oficis
1Veure més categories
Dret i Legal
1Enginyeria i Mecànica
1Màrqueting i Negoci
1Publicitat i Comunicació
1Recursos Humans
1Agricultura
0Alimentació
0Art, Moda i Disseny
0Assegurances
0Atenció al client
0Banca
0Ciència i Investigació
0Comerç i Venda al Detall
0Comptabilitat i Finances
0Construcció
0Cures i Serveis Personals
0Desenvolupament de Programari
0Disseny i Usabilitat
0Editorial i Mitjans
0Educació i Formació
0Energia i Mineria
0Esport i Entrenament
0Farmacèutica
0Hostaleria
0Immobiliària
0Indústria Manufacturera
0Informàtica i IT
0Producte
0Sanitat i Salut
0Seguretat
0Social i Voluntariat
0Telecomunicacions
0Turisme i Entreteniment
0NA
Abadiño, ES
Asistente/a de Comunicación y Edición
NA · Abadiño, ES
Drupal Excel Office Outlook Word
Importante organización ubicada en Bilbao precisa incorporar a su plantilla una persona para trabajar como Asistente/a de comunicación y edición.
Main functions and duties (under the supervision of the corporate promotions manager and in close coordination with the team):
Website editorial content and social media:
-Draft highlights, news items and other types of content for EU-OSHAs
websites.
-Upload and publish different types of web content upon request.
-Assist in the online publication workflow on the website(s): content
upload validation translation verification scheduling publishing.
-Support to monitoring conversations/exchanges in EU-OSHA
social media channels.
Other tasks:
-Attend and participate in internal meetings.
-Update and keep records of overview files (editorial overview, co-
promotion activities, and press office overview).
-Additional help with some administrative tasks on an ad-hoc basis.
En Adecco creemos en la igualdad de oportunidades y apostamos por el Talento Sin Etiquetas
Requisitos
EDUCATION:
Post-secondary education.
ESSENTIAL:
-Excellent working knowledge of English (equivalent to C1 level);
-Excellent knowledge of MS Office (e.g. Word, Excel, Power Point,
Outlook);
-Experience in working with content management systems such as Drupal or
others;
-Experience in social media posting and community management;
-Demonstrated very good writing and editing skills in English;
-Ability to organise and prioritise, delivering quality results under
tight deadlines;
-Very good interpersonal skills, team-work and service-oriented attitude;
-Capacity to work effectively within a multicultural working environment;
-Problem solving skills with a practical, hands on approach;
-Excellent communication and interpersonal skills.
Experience of at least 3 years in the main competences required.
¿Qué ofrecemos?
PLACE OF WORK:
Bilbao (Agency premises are in Miribilla).
Teleworking is possible from time to time.
You will have a temporary contract of 6 months duration
You will earn a salary of euros gross / hour 21,19
You will work from Monday to Friday in split shift hours