No et perdis res!
Uneix-te a la comunitat de wijobs i rep per email les millors ofertes d'ocupació
Mai no compartirem el teu email amb ningú i no t'enviarem correu brossa
Subscriu-te araComercial i Vendes
1Administració i Secretariat
0Agricultura
0Alimentació
0Art, Moda i Disseny
0Veure més categories
Arts i Oficis
0Assegurances
0Atenció al client
0Banca
0Ciència i Investigació
0Comerç i Venda al Detall
0Comptabilitat i Finances
0Construcció
0Cures i Serveis Personals
0Desenvolupament de Programari
0Disseny i Usabilitat
0Dret i Legal
0Editorial i Mitjans
0Educació i Formació
0Energia i Mineria
0Enginyeria i Mecànica
0Esport i Entrenament
0Farmacèutica
0Hostaleria
0Immobiliària
0Indústria Manufacturera
0Informàtica i IT
0Instal·lació i Manteniment
0Màrqueting i Negoci
0Producte
0Publicitat i Comunicació
0Recursos Humans
0Sanitat i Salut
0Seguretat
0Social i Voluntariat
0Telecomunicacions
0Transport i Logística
0Turisme i Entreteniment
0Top Ocupacions
Atenció al Client
1Customer Service
22 de nov.NA
Massanes, ES
Customer Service
NA · Massanes, ES
Excel Office Outlook Word
Disposes d'experiència en Atenció al Client? T'agradaria treballar en una important empresa de productes de medicina naturals? Si és així, segueix llegint!
Quines funcions realitzaràs?
Resoldre problemes dels clients a través de diversos canals: telèfon, WhatsApp i correu electrònic.
Rebre, gestionar i tramitar comandes, sol·licituds i reclamacions.
Identificar i analitzar les necessitats dels clients, col·laborant amb altres àrees de lempresa per satisfer-les.
Proporcionar suport als clients per maximitzar el valor dels productes oferts.
Realitzar tasques administratives relacionades amb les comandes, utilitzant eines com Zendesk, Odoo i Trustedshop.
Treballar en equip amb altres departaments per millorar la fidelització dels clients i optimitzar la conversió.
Requisits
Disponibilitat per treballar de dilluns a divendres en horari de 9:00 a 18:00, amb una hora per dinar.
Experiència demostrable en gestions administratives i atenció al client.
Familiaritat amb la gestió en línia i experiència en entorns internacionals.
Competència en sistemes de gestió de tiquets per al servei al client.
Domini avançat del paquet Office (Excel, Word, Outlook).
Es valoren coneixements didiomes addicionals: francès, portuguès o italià.
Habilitats clau
Orientació al client i capacitat per resoldre problemes de manera efectiva.
Capacitat per treballar en equip i col·laborar entre departaments.
Atenció al detall i organització en el/la gestió administrativo/a.
Comunicació clara i professional en diferents formats (escrit i oral).
Adaptabilitat a eines i sistemes digitals.
Que ofereixen?
Contractació indefinida per empresa
Oportunitat de treballar en un ambient dinàmic i cooperatiu.
Salari base de 16.000 SBA + 2.0000 d'objectius o en cas de disposar d'idiomes 18.000SBA +2.0000 d'objectius.
En Adecco creemos en la igualdad de oportunidades y apostamos por el Talento Sin Etiquetas