No et perdis res!
Uneix-te a la comunitat de wijobs i rep per email les millors ofertes d'ocupació
Mai no compartirem el teu email amb ningú i no t'enviarem correu brossa
Subscriu-te araEnginyeria i Mecànica
3Indústria Manufacturera
3Administració i Secretariat
2Alimentació
1Atenció al client
1Veure més categories
Instal·lació i Manteniment
1Recursos Humans
1Agricultura
0Art, Moda i Disseny
0Arts i Oficis
0Assegurances
0Banca
0Ciència i Investigació
0Comerç i Venda al Detall
0Comercial i Vendes
0Comptabilitat i Finances
0Construcció
0Cures i Serveis Personals
0Desenvolupament de Programari
0Disseny i Usabilitat
0Dret i Legal
0Editorial i Mitjans
0Educació i Formació
0Energia i Mineria
0Esport i Entrenament
0Farmacèutica
0Hostaleria
0Immobiliària
0Informàtica i IT
0Màrqueting i Negoci
0Producte
0Publicitat i Comunicació
0Sanitat i Salut
0Seguretat
0Social i Voluntariat
0Telecomunicacions
0Transport i Logística
0Turisme i Entreteniment
0Atención al cliente (Olot)
12 de set.Easiploy
Olot, ES
Atención al cliente (Olot)
Easiploy · Olot, ES
Excel Outlook Word
Empresa de Olot líder en el sector del transporte quiere ampliar su equipo de atención al cliente.
Este puesto combina la atención directa a los clientes con tareas administrativas, por lo que requerimos a una persona con habilidades en idiomas y experiencia en funciones administrativas.
Tareas
- Atender y gestionar las consultas, quejas y solicitudes de los clientes a través de múltiples canales (teléfono, email, chat).
- Establecer y mantener relaciones sólidas con los clientes, asegurando su satisfacción y fidelidad.
- Realizar tareas administrativas relacionadas con la gestión de pedidos, seguimiento de envíos y actualización de bases de datos.
- Colaborar con los equipos de operaciones y logística para asegurar la entrega precisa y puntual de los envíos.
- Preparar y gestionar documentación administrativa, incluyendo facturas, informes y contratos.
- Coordinar la resolución de incidencias de manera rápida y eficiente, siempre manteniendo informado al cliente.
- Asistir en la preparación de informes sobre la satisfacción del cliente, desempeño del servicio y otros indicadores clave.
Recomendable: experiencia previa en atención al cliente y en funciones administrativas, preferiblemente en el sector de logística o transporte.
- Dominio del español, catalán e inglés (nivel alto) tanto escrito como hablado.
- ¡Otros idiomas como el francés o el alemán serían un punto muy positivo!
- Buenas habilidades de comunicación y capacidad para establecer relaciones efectivas con los clientes.
- Capacidad para gestionar múltiples tareas administrativas con precisión y atención al detalle.
- Conocimientos avanzados de informática (Excel, Outlook, Word,etc.).
- Habilidades organizativas y capacidad para trabajar de manera autónoma y en equipo.
- Entorno de trabajo dinámico, con oportunidades de crecimiento y desarrollo profesional.
- Formación continua para mejorar tus habilidades tanto en atención al cliente como en tareas administrativas.
- Horario de 9 a 6 (con una hora para comer)
Administratiu/va atenció al client
16 d’ag.NA
Olot, ES
Administratiu/va atenció al client
NA · Olot, ES
Busques feina per la Garrotxa? Tens experiència com a auxiliar administratiu/va atenció al client?
Empresa d´ Olot està buscant incorporar a una persona per ajudar al departament administratiu.
Les teves funcions serien:
- Atenció al client telefónica, E-mail (clients interns, proveïdors, clients externs).
- Gestió documental (arxius, gestió administrativo/a).
- Suport temes de facturació, compres, logístics, etc.
- Gestió de comandes, seguiment.
- Altres tasques relacionades amb la posició.
S´ofereix:
- Contracte indefinit directe per empresa
- Horari de dilluns a dijous de 8:00h a 16:30 h amb flexibilitat i divendres fins a les 16:00
- Oportunitat de formació i creixement dins l´empresa.
- Salari segons vàlua.
Requisits:
-Bons dots de comunicació.
-Una persona amb clara orientació al client.
-Resolució d´incidències.
- Iniciativa
-Domini dels idiomes català i castellà
- Experiència en el sector administratiu a partir d´any.
-CFGM Administració, CFGS Administració i finances.
-1 any com a mínim d´experiència.
-Valorable experiencia en Industria.
Si t'encaixa aquesta oportunitat no dubtis en aplicar !
En Adecco creemos en la igualdad de oportunidades y apostamos por el Talento Sin Etiquetas
Requisitos
No aplica
¿Qué ofrecemos?
No aplica