No et perdis res!
Uneix-te a la comunitat de wijobs i rep per email les millors ofertes d'ocupació
Mai no compartirem el teu email amb ningú i no t'enviarem correu brossa
Subscriu-te araAdministració i Secretariat
4Comerç i Venda al Detall
3Transport i Logística
3Comercial i Vendes
2Dret i Legal
1Veure més categories
Educació i Formació
1Enginyeria i Mecànica
1Telecomunicacions
1Agricultura
0Alimentació
0Art, Moda i Disseny
0Arts i Oficis
0Assegurances
0Atenció al client
0Banca
0Ciència i Investigació
0Comptabilitat i Finances
0Construcció
0Cures i Serveis Personals
0Desenvolupament de Programari
0Disseny i Usabilitat
0Editorial i Mitjans
0Energia i Mineria
0Esport i Entrenament
0Farmacèutica
0Hostaleria
0Immobiliària
0Indústria Manufacturera
0Informàtica i IT
0Instal·lació i Manteniment
0Màrqueting i Negoci
0Producte
0Publicitat i Comunicació
0Recursos Humans
0Sanitat i Salut
0Seguretat
0Social i Voluntariat
0Turisme i Entreteniment
028696 AUXILIAR ADMINISTRATIVO/A LEGANÉS
18 de nov.NA
Leganés, ES
28696 AUXILIAR ADMINISTRATIVO/A LEGANÉS
NA · Leganés, ES
ERP
Importante empresa dedicada a la distribución de productos farmacéuticos, precisa incorporar un/a administrativa/a para su oficina de Leganés.
Funciones:
-Alta de datos y documentos escaneados en sistema. Tramitación de seguro.
-Venta: contratos, comparativa de tasaciones, baja en ERP y Tráfico.
Requisitos
-Experiencia, si es posible un mínimo de 2-3 años, en gestoría de vehículos industriales
-Funciones: compra y venta de remolques
-Inglés B1-B2
-Vehículo propio
¿Qué ofrecemos?
-Se ofrece un contrato temporal de 6 meses.
-Horario de L-J 9.00-18.30 y V 9.00-15:00h
-Jornada de 40 h
-Salario 1900 b/m aprox
28696 AUXILIAR ADMINISTRATIVO/A LEGANÉS
15 de nov.NA
Leganés, ES
28696 AUXILIAR ADMINISTRATIVO/A LEGANÉS
NA · Leganés, ES
ERP
Importante empresa dedicada a la distribución de productos farmacéuticos, precisa incorporar un/a administrativa/a para su oficina de Leganés.
Funciones:
-Alta de datos y documentos escaneados en sistema. Tramitación de seguro.
-Venta: contratos, comparativa de tasaciones, baja en ERP y Tráfico.
Requisitos
-Experiencia, si es posible un mínimo de 2-3 años, en gestoría de vehículos industriales
-Funciones: compra y venta de remolques
-Inglés B1-B2
-Vehículo propio
¿Qué ofrecemos?
-Se ofrece un contrato temporal. Posibilidad de estabilidad en función de las necesidades de la empresa.
-Horario de 9:00 a 18:00 h de lunes a viernes aprox.
Salario 1900 b/m aprox