No et perdis res!
Uneix-te a la comunitat de wijobs i rep per email les millors ofertes d'ocupació
Mai no compartirem el teu email amb ningú i no t'enviarem correu brossa
Subscriu-te araAdministració i Secretariat
1Comercial i Vendes
1Educació i Formació
1Informàtica i IT
1Instal·lació i Manteniment
1Veure més categories
Transport i Logística
1Agricultura
0Alimentació
0Art, Moda i Disseny
0Arts i Oficis
0Assegurances
0Atenció al client
0Banca
0Ciència i Investigació
0Comerç i Venda al Detall
0Comptabilitat i Finances
0Construcció
0Cures i Serveis Personals
0Desenvolupament de Programari
0Disseny i Usabilitat
0Dret i Legal
0Editorial i Mitjans
0Energia i Mineria
0Enginyeria i Mecànica
0Esport i Entrenament
0Farmacèutica
0Hostaleria
0Immobiliària
0Indústria Manufacturera
0Màrqueting i Negoci
0Producte
0Publicitat i Comunicació
0Recursos Humans
0Sanitat i Salut
0Seguretat
0Social i Voluntariat
0Telecomunicacions
0Turisme i Entreteniment
0AUXILIAR ADMINISTRATIU/VA COMERCIAL
20 de marçPIMEC
Manresa, ES
AUXILIAR ADMINISTRATIU/VA COMERCIAL
PIMEC · Manresa, ES
Excel Mesos
Desde PIMEC, en colaboración con el SOC, ponemos en marcha una nueva edición del programa 30 Plus, a través del cual iniciamos este proceso de selección. A través de este programa accederás a una contratación laboral de 6 meses o indefinido y obtendrás formación subvencionada (sin coste para ti) relacionada con el puesto de trabajo. Además, también tendrás acceso a acompañamiento para lo que necesites durante los primeros 6 o 9 meses.
Descripció
Des de PIMEC, i en col·laboració amb el SOC, posem en marxa el programa 30 PLUS, a través del qual iniciem un procés de selecció per tal d’incorporar a una empresa ubicada a MANRESA a 3 AUXILIARS ADMINISTRATIUS/VES COMERCIAL.
A través d’aquest programa accediràs a una contractació laboral indefinida i obtindràs formació relacionada amb el lloc de feina. La formació es realitzarà a Pimec i el curs tindrà un total de 40 hores.
Funcions
Assistència telefònica comercial
Atenció telefònica de seguiment de la traçabilitat de les comandes.
Assistència a l'atenció dels contactes per whatsapp i e-mail de les consultes més bàsiques.
Assistència en la gestió del marketplaces.
Ampliació de bases de dades i oferta de productes.
Filtre de trucades.
Requisits
- Formació: ESO o equivalent.
- Experiència: 24 mesos en tasques administratives.
- Es valorarà positivament coneixements de e-commerce, excel i xarxes socials.
- Es valorarà positivament coneixements d'excel i capacitat de fer el treball de forma organitzada.
- Coneixements informàtics: Nivell mitjà. Coneixements d'Excel.
- Competències: orientació al client, interès per aprendre, comunicació, anàlisis i resolució de problemes, organització, tolerància a la frustració.
- Idiomes: català i castellà: parlat i escrit.
- Contracte indefinit.
- Jornada parcial de 20 hores setmanals.
- Horari: de dilluns a divendres de 9h a 13h / de 10h a 14h / de 15h a 19h (negociable).
- Salari brut anual: 10.530,26€
- Distribució salarial: 14 pagues.