No et perdis res!
Uneix-te a la comunitat de wijobs i rep per email les millors ofertes d'ocupació
Mai no compartirem el teu email amb ningú i no t'enviarem correu brossa
Subscriu-te araTransport i Logística
1.190Informàtica i IT
1.114Comercial i Vendes
1.073Administració i Secretariat
952Comerç i Venda al Detall
595Veure més categories
Enginyeria i Mecànica
520Desenvolupament de Programari
518Educació i Formació
419Indústria Manufacturera
384Màrqueting i Negoci
358Dret i Legal
320Instal·lació i Manteniment
257Publicitat i Comunicació
163Disseny i Usabilitat
142Sanitat i Salut
139Art, Moda i Disseny
131Arts i Oficis
110Construcció
106Recursos Humans
101Comptabilitat i Finances
92Alimentació
85Atenció al client
58Producte
45Turisme i Entreteniment
44Hostaleria
42Cures i Serveis Personals
40Banca
37Farmacèutica
34Immobiliària
29Social i Voluntariat
22Seguretat
17Energia i Mineria
14Esport i Entrenament
8Assegurances
6Telecomunicacions
4Editorial i Mitjans
1Agricultura
0Ciència i Investigació
0PIMEC
Barcelona, ES
ADMINISTRATIVO/A (BARCELONA)
PIMEC · Barcelona, ES
Desde PIMEC, en colaboración con el SOC, ponemos en marcha una nueva edición del programa 30 Plus, a través del cual iniciamos este proceso de selección. A través de este programa accederás a una contratación laboral de 6 meses o indefinido y obtendrás formación subvencionada (sin coste para ti) relacionada con el puesto de trabajo. Además, también tendrás acceso a acompañamiento para lo que necesites durante los primeros 6 o 9 meses.
Descripció
Des de PIMEC, i en col·laboració amb el SOC, posem en marxa el programa 30 PLUS, a través del qual iniciem un procés de selecció per tal d’incorporar a una empresa ubicada a BARCELONA un/a ADMINISTRATIU/IVA. L’empresa es dedica al disseny, producció i distribució de gas.
A través d’aquest programa accediràs a una contractació laboral indefinida i obtindràs formació relacionada amb el lloc de feina.
Funcions
- Tasques administratives, gestió de compres, proveïdors, seguiment d'ofertes.
- Gestió de transport.
- Tasques de comptabilitat i facturació.
Estudis CFGS d'administarció i finances o similar.
Català i castellà nivell alt.
Anglès intermig.
Experiència previa en el sector.
Carnet de conduir i vehicle propi.
S'ofereix
Horari: Dilluns a divendres: 9 a 14 i de 15 a 18h.
Salari: 18.079,14€ (14 pagues)
Contracte: indefinit
“Aquest projecte està subvencionat pel Servei Públic d’Ocupació de Catalunya i pel Servicio Público de Empleo Estatal -Ministerio de Trabajo y Economía Social en el marc del Programa SOC-30 Plus regulat per Ordre TSF/132/2018, de 30 de juliol, modificada per l’Ordre EMT/128/2021, de 14 de juny.”
AYUDANTE/A DE CAMARERO/A
19 de febr.PIMEC
Mataró, ES
AYUDANTE/A DE CAMARERO/A
PIMEC · Mataró, ES
Mesos
Desde PIMEC, en colaboración con el SOC, ponemos en marcha una nueva edición del programa 30 Plus, a través del cual iniciamos este proceso de selección. A través de este programa accederás a una contratación laboral de 6 meses o indefinido y obtendrás formación subvencionada (sin coste para ti) relacionada con el puesto de trabajo. Además, también tendrás acceso a acompañamiento para lo que necesites durante los primeros 6 o 9 meses.
Descripció
Des de PIMEC, i en col·laboració amb el SOC, posem en marxa el programa 30 PLUS, a través del qual iniciem un procés de selecció per tal d’incorporar a una empresa ubicada a Calella un/a ajudant/a de cambrer/a. L’empresa es dedica al sector de l'hostaleria.
A través d’aquest programa accediràs a una contractació laboral d’entre 6 mesos i indefinida i obtindràs formació relacionada amb el lloc de feina.
Funcions
- Servei de bar a barra.
- Català i castellà domini avançat.
- Tenir disponibilitat per fer una formació durant la contractació, fora de l’horari laboral.
- Contractació indefinida.
- Salari brut anual: 22.905,48€ (12 pagues).
- Jornada completa (40h). Horari: Dimarts i divendres de 16:00 a 24:00h. Dimecres, dissabte i diumenge de 08:00 a 16:00h.
PIMEC
Barcelona, ES
COMERCIAL (SECTOR PAQUETERÍA- TRANSPORTE DE MERCANCÍAS)
PIMEC · Barcelona, ES
Office Mesos
Desde PIMEC, en colaboración con el SOC, ponemos en marcha una nueva edición del programa 30 Plus, a través del cual iniciamos este proceso de selección. A través de este programa accederás a una contratación laboral de 6 meses o indefinido y obtendrás formación subvencionada (sin coste para ti) relacionada con el puesto de trabajo. Además, también tendrás acceso a acompañamiento para lo que necesites durante los primeros 6 o 9 meses.
Descripció
Des de PIMEC, i en col·laboració amb el SOC, posem en marxa el programa 30 PLUS, a través del qual iniciem un procés de selecció per tal d’incorporar a una empresa ubicada a SANT ANDREU DE LA BARCA un/a COMERCIAL. L’empresa es dedica al sector del transport de mercaderies.
A través d’aquest programa accediràs a una contractació laboral d’entre 6 mesos i indefinida i obtindràs formació relacionada amb el lloc de feina. La formació es realitzarà a Pimec i el curs tindrà un total de 40 hores.
Funcions
- Ampliar la cartera de clients a la zona geogràfica assignada
- Assolir els objectius de vendes i marges acordats al pla anual de vendes.
- Identificar oportunitats de venda
- Potenciar la introducció dels serveis de l'empresa.
- Gestió i reporti de la totalitat de les seves accions comercials i la seva situació.
- Experiència mínima de 3 anys a l'àmbit comercial, al sector transport.
- Formació: CFGS o equivalent (comercial i/o màrqueting)
- Carnet de conduir: B
- Disponibilitat per desplaçar-se a la zona assignada
- Domini d'eines informàtiques: Microsoft Office
- Acostumat/da reportar
- Experiència en CRM
- Disponibilitat per fer una formació durant la contractació, fora de l’horari laboral.
- Contracte indefinit.
- Jornada completa 40h/setmanals.
- Horari jornada laboral: De dilluns a divendres de 9:00 a 14:00 i de 15:00 a 18:00.
- Salari brut anual: 26.755,55€ +incentius.
- Distribució salarial: 15 pagues prorratejades.
COMERCIAL
PIMEC · Barcelona, ES
Mesos
Desde PIMEC, en colaboración con el SOC, ponemos en marcha una nueva edición del programa 30 Plus, a través del cual iniciamos este proceso de selección. A través de este programa accederás a una contratación laboral de 6 meses o indefinido y obtendrás formación subvencionada (sin coste para ti) relacionada con el puesto de trabajo. Además, también tendrás acceso a acompañamiento para lo que necesites durante los primeros 6 o 9 meses.
Descripció
Des de PIMEC, i en col·laboració amb el SOC, posem en marxa el programa 30 PLUS, a través del qual iniciem un procés de selecció per tal d’incorporar a una empresa ubicada a Badalona un/a comercial. L’empresa es dedica al sector del comerç a l'engròs de metalls i minerals metàl·lics.
A través d’aquest programa accediràs a una contractació laboral d’entre 6 mesos i indefinida i obtindràs formació relacionada amb el lloc de feina.
Funcions
- Atenció comercial a clients.
- Gestió d'ofertes i comandes.
- Comercial intern, visites a clients, assessorament dels productes i serveis, atenció i informació de les promocions i comunicacions.
- Domini avançat del català i el castellà.
- Disposició del carnet de conduir B.
- Tenir disponibilitat per fer una formació durant la contractació, fora de l’horari laboral.
- Contractació indefinida.
- Salari brut anual: 22.428€.
- Jornada completa (40h). Horari: Dilluns a divendres de 08:00 a 13:00 i de 15:00 a 18:00h.
PIMEC
Sant Feliu de Llobregat, ES
COMERCIAL (SECTOR PAQUETERÍA- TRANSPORTE DE MERCANCÍAS)
PIMEC · Sant Feliu de Llobregat, ES
Office Mesos
Desde PIMEC, en colaboración con el SOC, ponemos en marcha una nueva edición del programa 30 Plus, a través del cual iniciamos este proceso de selección. A través de este programa accederás a una contratación laboral de 6 meses o indefinido y obtendrás formación subvencionada (sin coste para ti) relacionada con el puesto de trabajo. Además, también tendrás acceso a acompañamiento para lo que necesites durante los primeros 6 o 9 meses.
Descripció
Des de PIMEC, i en col·laboració amb el SOC, posem en marxa el programa 30 PLUS, a través del qual iniciem un procés de selecció per tal d’incorporar a una empresa ubicada a SANT ANDREU DE LA BARCA un/a COMERCIAL. L’empresa es dedica al sector del transport de mercaderies.
A través d’aquest programa accediràs a una contractació laboral d’entre 6 mesos i indefinida i obtindràs formació relacionada amb el lloc de feina. La formació es realitzarà a Pimec i el curs tindrà un total de 40 hores.
Funcions
- Ampliar la cartera de clients a la zona geogràfica assignada
- Assolir els objectius de vendes i marges acordats al pla anual de vendes.
- Identificar oportunitats de venda
- Potenciar la introducció dels serveis de l'empresa.
- Gestió i reporti de la totalitat de les seves accions comercials i la seva situació.
- Experiència mínima de 3 anys a l'àmbit comercial, al sector transport.
- Formació: CFGS o equivalent (comercial i/o màrqueting)
- Carnet de conduir: B
- Disponibilitat per desplaçar-se a la zona assignada
- Domini d'eines informàtiques: Microsoft Office
- Acostumat/da reportar
- Experiència en CRM
- Disponibilitat per fer una formació durant la contractació, fora de l’horari laboral.
- Contracte indefinit.
- Jornada completa 40h/setmanals.
- Horari jornada laboral: De dilluns a divendres de 9:00 a 14:00 i de 15:00 a 18:00.
- Salari brut anual: 26.755,55€ +incentius.
- Distribució salarial: 15 pagues prorratejades.
COMERCIAL
PIMEC · Tortosa, ES
Mesos
Desde PIMEC, en colaboración con el SOC, ponemos en marcha una nueva edición del programa 30 Plus, a través del cual iniciamos este proceso de selección. A través de este programa accederás a una contratación laboral de 6 meses o indefinido y obtendrás formación subvencionada (sin coste para ti) relacionada con el puesto de trabajo. Además, también tendrás acceso a acompañamiento para lo que necesites durante los primeros 6 o 9 meses.
Descripció
Des de PIMEC, i en col·laboració amb el SOC, posem en marxa el programa 30 PLUS, a través del qual iniciem un procés de selecció per tal d’incorporar a una empresa ubicada a XERTA un/a COMERCIAL. L’empresa es dedica al sector de la restauració.
A través d’aquest programa accediràs a una contractació laboral indefinida i obtindràs formació relacionada amb el lloc de feina.
Funcions
- Atendre sol·licituds d'informació i orientar els possibles clients.
- Organitzar i coordinar visites per mostrar les instal·lacions i resoldre dubtes en persona.
- Desenvolupar i implementar estratègies de màrqueting.
- Col·laborar en la creació de materials promocionals com fulletons, cartells, i contingut digital.
- Crear i mantenir relacions amb empreses col·laboradores, com ara proveïdors, restaurants, i altres institucions.
- Fer seguiment de les inscripcions i matrícules.
- Realitzar informes periòdics sobre els resultats de les accions comercials i de màrqueting.
Anglès nivell intermig
Experiència professional prèvia de mínim 12 mesos
Carnet de conduir i vehicle propi
S'ofereix
Horari: dimarts a dissabte de 9h a 17h
Salari: 25.024,80 € bruts anuals (12 pagaments)
Contracte: fix discontinu 10 mesos
“Aquest projecte està subvencionat pel Servei Públic d’Ocupació de Catalunya i pel Servicio Público de Empleo Estatal -Ministerio de Trabajo y Economía Social en el marc del Programa SOC-30 Plus regulat per Ordre TSF/132/2018, de 30 de juliol, modificada per l’Ordre EMT/128/2021, de 14 de juny.”
AUXILIAR ADMINISTRATIVO/A
16 de febr.PIMEC
Manresa, ES
AUXILIAR ADMINISTRATIVO/A
PIMEC · Manresa, ES
Office
Descripción
Empresa especializada en servicios de climatización y extracción, ubicada en Manresa, precisa incorporar un/a Auxiliar administrativo/a.
¿Cuáles serán tus responsabilidades?
- Atención al público (presencial y telefónicamente)
- Facturación
- Relación con proveedores
- Gestión de cursos
- Gestión de plataformas
- Gestión de correo electrónico y RRSS
- Gestión de archivo
- Experiencia de al menos 2 años en la posición
- Estudios de CFGM o CFGS en Administración y Finanzas o relacionado
- Idiomas: catalán y castellano
- Manejo eficiente de paquete Office
- Residencia en Manresa o cercanías
- Contrato indefinido y a jornada parcial (con posibilidades a completa)
- Jornada: mañanas
- Salario: según convenio
- Formación de cargo de la empresa
ADMINISTRATIVO/A CON FRANCÉS
15 de febr.PIMEC
Sant Feliu de Llobregat, ES
ADMINISTRATIVO/A CON FRANCÉS
PIMEC · Sant Feliu de Llobregat, ES
Office ERP
Descripción
Empresa especializada en la importación y distribución de motocicletas off-road, ubicada en Abrera, precisa incorporar un/a Administrativo/a con francés.
¿Cuáles serán tus responsabilidades?
- Tareas Administrativas: gestión de pedidos, atención telefónica, soporte técnico, facturación de ventas, emisión abonos etc.
- Soporte Comercial: seguimiento de pedidos, gestión CRM, atención al cliente y preparación de propuestas comerciales.
- Apoyo Logístico: coordinación de envíos y control de inventarios. Gestión administrativa de logística inversa.
- Colaboración en Procesos Internos: participación activa en la mejora de procesos administrativos.
- Imprescindible experiencia de al menos 2 años realizando las funciones
- Estudios: CFGS en Administración o similar
- Idiomas: castellano y francés fluidos hablados y escritos + valorable catalán e inglés
- Informática: paquete Office avanzado y experiencia con ERP
- Se valorarán mucho conocimientos sobre el sector del motor
- Permiso de conducir y vehículo propio (para acudir al centro de trabajo)
- Residencia cercana a Abrera
- Incorporación inmediata a un equipo profesional y acogedor
- Contrato inicial con posibilidades de estabilidad según desempeño
- Salario: 21-24k brutos anuales
- Horario: de lunes a viernes de 9h a 18h y viernes de 9h a 14h
- Formación continua y oportunidades de crecimiento
COMERCIAL
PIMEC · Barcelona, ES
Mesos
Desde PIMEC, en colaboración con el SOC, ponemos en marcha una nueva edición del programa 30 Plus, a través del cual iniciamos este proceso de selección. A través de este programa accederás a una contratación laboral de 6 meses o indefinido y obtendrás formación subvencionada (sin coste para ti) relacionada con el puesto de trabajo. Además, también tendrás acceso a acompañamiento para lo que necesites durante los primeros 6 o 9 meses.
Descripció
Des de PIMEC, i en col·laboració amb el SOC, posem en marxa el programa 30 PLUS, a través del qual iniciem un procés de selecció per tal d’incorporar a una empresa ubicada a L'Hospitalet de Llobregat un/a comercial. L’empresa es dedica al sector de la mediació d'assegurances privades.
A través d’aquest programa accediràs a una contractació laboral d’entre 6 mesos i indefinida i obtindràs formació relacionada amb el lloc de feina.
Funcions
- Comercialització de productes asseguradors i financers.
- Captació de nous clients i treball amb cartera pròpia.
- Domini avançat del català i el castellà.
- Capacitat d'organització, iniciativa i presa de decissions. Orientació a objectius.
- Tenir disponibilitat per fer una formació durant la contractació, fora de l’horari laboral.
- Contractació indefinida.
- Salari brut anual: 19.600€.
- Jornada completa (40h). Horari: Dilluns a divendres de 09:00 a 13:00 i de 16:00 a 20:00h.