No et perdis res!
Uneix-te a la comunitat de wijobs i rep per email les millors ofertes d'ocupació
Mai no compartirem el teu email amb ningú i no t'enviarem correu brossa
Subscriu-te araMàrqueting i Negoci
1Transport i Logística
1Administració i Secretariat
0Agricultura
0Alimentació
0Veure més categories
Art, Moda i Disseny
0Arts i Oficis
0Assegurances
0Atenció al client
0Banca
0Ciència i Investigació
0Comerç i Venda al Detall
0Comercial i Vendes
0Comptabilitat i Finances
0Construcció
0Cures i Serveis Personals
0Desenvolupament de Programari
0Disseny i Usabilitat
0Dret i Legal
0Editorial i Mitjans
0Educació i Formació
0Energia i Mineria
0Enginyeria i Mecànica
0Esport i Entrenament
0Farmacèutica
0Hostaleria
0Immobiliària
0Indústria Manufacturera
0Informàtica i IT
0Instal·lació i Manteniment
0Producte
0Publicitat i Comunicació
0Recursos Humans
0Sanitat i Salut
0Seguretat
0Social i Voluntariat
0Telecomunicacions
0Turisme i Entreteniment
0Office Manager
20 de febr.NA
Calonge de Segarra, ES
Office Manager
NA · Calonge de Segarra, ES
Office
Te gustaria formar parte de una empresa aceleradora de start ups? Y poder aprender de un entorno actual y novedoso?
Estamos en busca de una persona que se encargue del manejo general de la recepción y oficinas; entre tus funciones:
- Atender llamadas y visitas
- Gestión de mensajería y correos (envío y recepción/clasificación/entrega a destinatario)
- Gestión de servicios de oficina: Empresas de limpieza, mantenimiento y suministros tipo agua, máquina de café, máquinas de vending, etc
- Altas y bajas de nuevos empleados/as (alta edificio y aplicación de acceso a la oficina)
- Pedidos de oficina: material o consumibles tipo cápsulas de café, lavavajillas o agua
- Soporte Administrativo/a al equipo (principalmente equipo financiero y legal).
- Ocasionalmente:
· servir cafés /agua en reuniones
· pedir comida a domicilio o catering
· reserva de vuelos, mesas de restaurante o taxis
En Adecco creemos en la igualdad de oportunidades y apostamos por el Talento Sin Etiquetas
Requisitos
- Se valorará experiencia previa
- Se valorará formación como CFGM administrativo/a, secretariado o similar
- Idiomas castellano y catalán fluidos, inglés a nivel conversación preferiblemente intermediate.
¿Qué ofrecemos?
- Las oficinas estan ubicadas en Barceloneta, cerca de la parada de metro (linea amarilla)
- El horario es de Lunes a Jueves de 9 a 14 y de 15.30 a 19h, los viernes de 9 a 15h.
- Salario: 20.000€ B/A
- Contrato estable con posibilidad de pase a empresa