No et perdis res!
Uneix-te a la comunitat de wijobs i rep per email les millors ofertes d'ocupació
Mai no compartirem el teu email amb ningú i no t'enviarem correu brossa
Subscriu-te araComercial i Vendes
2Informàtica i IT
2Instal·lació i Manteniment
2Publicitat i Comunicació
2Atenció al client
1Veure més categories
Desenvolupament de Programari
1Enginyeria i Mecànica
1Immobiliària
1Administració i Secretariat
0Agricultura
0Alimentació
0Art, Moda i Disseny
0Arts i Oficis
0Assegurances
0Banca
0Ciència i Investigació
0Comerç i Venda al Detall
0Comptabilitat i Finances
0Construcció
0Cures i Serveis Personals
0Disseny i Usabilitat
0Dret i Legal
0Editorial i Mitjans
0Educació i Formació
0Energia i Mineria
0Esport i Entrenament
0Farmacèutica
0Hostaleria
0Indústria Manufacturera
0Màrqueting i Negoci
0Producte
0Recursos Humans
0Sanitat i Salut
0Seguretat
0Social i Voluntariat
0Telecomunicacions
0Transport i Logística
0Turisme i Entreteniment
0A ProHabitatge Som Llar
Terrassa, ES
Tècnic/A De Suport A L’Habitatge
A ProHabitatge Som Llar · Terrassa, ES
Excel Word
A ProHabitatge Som Llar és una entitat que busca garantir el dret a l’habitatge per a totes les persones fent especial èmfasi en activar i acompanyar processos d’empoderament i inclusió residencial per aquelles amb major vulnerabilitat social, i en especial a aquelles degudes a raons de gènere.
Busquem esdevenir un referent com a proveïdor de serveis residencials i d’acompanyament social, promocionant les capacitats i l’autonomia de les persones.
Estem cercant una persona per cobrir la vacant de tècnic de suport a l’habitatge a l'àrea de PIR Vallès.
FORMACIÓ:
Formació reglada en ciències socials: educació social, treball social, sociologia, psicologia, antropologia i altres. Valorable formació específica en mediació comunitària.
COMPETÈNCIES NECESSÀRIES PER AL LLOC DE FEINA:
· Organització i planificació de la feina.
· Habilitat comunicativa i escolta activa.
· Capacitat d’anticipar-se a les necessitats.
· Detecció de necessitats socials i de formular alternatives d’atenció.
· Puntualitat en les obligacions laborals.
· Autonomia per al seu lloc laboral.
· Utilització dels procediments.
· Capacitat de gestió de les emocions davant situacions d’estrès,
· Habilitats informàtiques de gestió (Excel i Word) i xarxes socials.
FUNCIONS I TASQUES:
· Coordinació per la derivació dels casos assignats.
· Realitzar processos de selecció de famílies/persones susceptibles de ser beneficiàries del programa.
· Treballar la metodologia d’acollida i sortida en els habitatges assignats.
· Arrelament familiar territorial (salut, escola, ingressos, jurídic, etc.) i tecnològic (Proxare).
· Detecció de necessitats bàsiques i ajuts.
· Elaboració dels plans de treball amb les famílies i fer-ne seguiment.
· Planificar i executar accions i activitats individuals i grupals presencials d’acord amb els objectius del projecte.
· Intervenció socioeducatives presencials per l’autonomia.
· Acompanyament des de la metodologia Housing Firts.
· Assumir el model de seguiment dels projectes (gestió: diaris de seguiment, informes mensuals, omplir les graelles de seguiment dels casos i els projectes, etc.)
· Coordinació amb els diferents serveis i projectes (de l’entitat i fora de l’entitat) per oferir una atenció integral a les persones.
· Treball en les opcions de sortides, captació d’habitatge i registre d’habitatge.
· Sortida de les persones ateses (documental, habitatge) i tancament dels expedients.
· SAAU: acollida en les situacions d’emergència i acompanyament diari. Realització de les guàrdies telefòniques i activació del Servei si és necessari.
· Seguiment mobiliari (estat de l’habitatge/inventaris, gestió d’incidències, seguiment dels subministraments i els acords d’allotjament i les prorrogues, ajuts) potenciant alternatives pedagògiques per donar resposta.
· Informes socials i orientació a la intervenció i a la sortida.
· Informes socials i coordinació social amb referents i orientació del cas (suport per la tramitació d’ajuts, documentació, etc.)
RESPONSABILITATS:
· Setmanalment: elaboració de diaris de seguiment, tant si es tracta de vistes presencials, com d’intervencions telefòniques i/o coordinacions amb recursos i referents.
· Mensualment: elaboració informes mensuals de seguiment (quantitatius i qualitatius)
· Mensualment: suport en el seguiment per garantir el correcte manteniment i cura de l’habitatge
· Mensualment: seguiment dels Acords d’Allotjament i Pròrrogues
· Mensualment: seguiment del Pla d’estalvi i suport en l’organització econòmica i familiar
· Mensualment: promoció i dinamització d’activitats comunitàries amb i per les persones ateses
· Mensualment: actualització de graella de dades i d’indicadors.
· Mensualment: seguiment i tancament de les incidències immobiliàries a càrrec de les famílies.
· Mensualment: actualització expedients (físics i informàtics)
· Trimestralment: revisió dels habitatges i actualització d’inventaris amb les famílies.
· Detecció d’incidències no comunicades.
· Trimestralment: elaboració, revisió i adaptació del pla de treball amb les famílies.
· Trimestralment: disseny, execució d’activitats grupals quan sigui necessari.
COMPETÈNCIES COMPLEMENTÀRIES QUE ES VALOREN:
Experiència en l’ús del programa TAAF o altres programes d'administració de finques.
Formació, coneixements i/o experiència en entitats sense ànim de lucre.
Competència instrumental de lloc de feina
Ofimàtica (Word, Excell, Acces)
Català parlat i escrit
Carnet de conduir B1
CONDICIONS
Jornada laboral: 38,5 hores setmanals
Horari: Tres dies matí i tarda, i dos dies horari seguit (matí o tarda)
Contracte: Indefinit
Sou: 24.677,80€ bruts anuals
Lloc de treball: Terrassa
Data d’incorporació prevista: Immediata
Vols formar part d'aquest projecte? Esperem la teva candidatura!
Leitat Technological Center
Terrassa, ES
RESEARCHER - MATERIALS PROCESSING & DEVICE FABRICATION
Leitat Technological Center · Terrassa, ES
IoT
Are you interested in being part of a technological center of excellence where you can contribute and add technological value to companies and institutions, focusing on research, development and industrial innovation (R+D+2i)? Do you want to work in a leading environment with all the technological innovations within your reach?
Leitat is a technological center of reference at national and European level. With more than 100 years of history, it has a team of more than 400 professionals, experts in applied research, technical services and management of technological and innovation initiatives. Leitat provides social, industrial, economic and sustainable value, offering integral solutions in multiple sectors and fields: health and biomedicine, development of new materials, eco-sustainable production, occupational health prevention systems, waste revaluation and use of natural resources; interconnectivity and digitalization of industry, green energy and maximization of energy efficiency. Leitat develops R+D+i projects for companies and institutions, as well as leads research projects with competitive funding both within the framework of the European Union and the Ministry of Science and Innovation.
We are looking for a motivated candidate to incorporate as a RESEARCHER for SUNTEC area, which is mainly dedicated to design, development and implementation of sustainable and scalable solar conversion technologies. The applicant will be incorporated in the research line focused on advanced glazing technologies and will be involved in several national and European R&D projects focused on integration testing and validation of smart dynamic windows. This research line aims at:
- Developing innovative smart glazing technologies based on advanced chromogenic nanomaterials (electrochromic, thermochromic, photochromic) capable of maximizing both energy efficiency and visual/thermal comfort
- Developing optimized smart control systems and energy optimization models for dynamic glazing systems embodying IoT and AI platforms
- Designing, modelling & validation of energy efficient glazing elements both at component and at built environment levels
Most of these activities are carried out in cooperation with prestigious research centers (both at national and international level) and various industrial partners.
We are currently looking for a Researcher-Materials Processing & Device Fabrication your main functions will be:
- Fabrication of engineered nanostructured films by screen printing, inkjet printing or spray coating.
- Formulation and lamination of advanced ion conductive polymeric films.
- Test and validation protocols of prototypes and demonstrators at both component and integrated system levels.
- Drafting of scientific papers, technical reports, participation at international scientific conferences, and dissemination activities.
What do we expect from you?
Master’s degree in Materials Chemistry, Renewable Energies, Chemical Engineering, Materials Engineering, or Electrical Engineering. Valued: PhD in Energy-Related Technologies.
- Experience in the design, fabrication, and characterization of nanostructured materials and photo-electrochemical devices.
- Knowledge of fundamental electrochemical techniques (cyclic voltammetry, electrochemical deposition, impedance spectroscopy, etc.).
You will succeed in this position if you bring:
- Ability to work in multidisciplinary teams.
- Efficient use of time and resources.
- Flexibility and a positive attitude.
Languages: Fluent English. Good Spanish.
What is it like to work at LEITAT?
You will be located at the headquarters in Terrassa and will work in an attractive environment, being part of a unique innovation ecosystem with cutting-edge technologies and highly equipped laboratories. We offer flexible working hours so that you can reconcile your personal life and your professional development. In addition, you will enjoy subsidized catering in our centers, medical insurance and you will have a permanent contract with a salary commensurate with your experience, training and development.
We are proud to offer these types of benefits that support the goals and well-being of our team members.
We also support equal opportunities and diversity - we strive every day to be a more inclusive workplace adapted to all groups!
If you are a person with excellent interpersonal and communication skills, with a high capacity to achieve your goals within the established deadlines and able to work independently and as part of a team, do not hesitate, sign up for our offer.
We would love to hear from you!
At LEITAT we look forward to meeting you!
MútuaTerrassa
Terrassa, ES
Executiu/va Comercial en Assegurances_ especialista en canal mediació
MútuaTerrassa · Terrassa, ES
Tens passió per les vendes i vols créixer en una companyia sòlida?
T’agradaria ajudar els clients a trobar la millor protecció a través d’una xarxa de mediadors?
A l’Asseguradora MútuaTerrassa estem buscant un/a Executiu/va Comercial per unir-se al nostre equip a la seu central de Terrassa (Barcelona).
QUÈ T'OFERIM?
- Contracte indefinit des del primer dia
- Salari fix competitiu + atractiu variable per recompensar el teu esforç
- Vehicle d’empresa que podràs utilitzar també pels teus desplaçaments privats
- Ticket Restaurant
- Horari flexible per conciliar la teva vida personal i professional
- Formació contínua
- Bon ambient de treball i suport constant per assolir els teus objectius
- Desenvolupar i gestionar la xarxa de mediadors assignada per impulsar la venda de les nostres assegurances
- Captació de nous mediadors
- Assessorar i donar suport als mediadors assignats en la comercialització dels nostres productes asseguradors
- Impulsar les accions comercials/campanyes proposades per la Direcció comercial
- Seguiment d’objectius comercials i optimització de resultats
Requisits
A QUI BUSQUEM?
- ️Professionals amb mínim 5 anys d’experiència en vendes d’assegurances, ja sigui en companyies asseguradores o en corredories d’assegurances
- ️Experiència i coneixement contrastat del canal de mediació
- ️Carnet de conduir B1
- ️Domini del català i informàtica a nivell usuari
Würth España S.A.
Terrassa, ES
Comercial Júnior - Te enseñamos una Profesión
Würth España S.A. · Terrassa, ES
¿Te apasiona el contacto con personas?
¿Eres optimista y ambicioso/a?
¿Eres una persona humilde, trabajadora y honesta?
¿Tienes buenas habilidades de negociación?
¿Te gustaría trabajar por objetivos?
¿Te gusta detectar las necesidades de los clientes y ofrecerles lo que necesitan?
Si la mayoría de las respuestas han sido afirmativas, ¡estás de suerte!
Te daremos la oportunidad de FORMARTE y DESARROLLARTE de manera ESTABLE en una empresa de ámbito multinacional con valores familiares y sólida presencia en el mercado.
¿En qué consistirá tu trabajo?
- Te formarás durante las primeras semanas aprendiendo de los/las mejores.
- Una vez finalizada tu formación inicial te asignaremos una cartera de clientes que visitarás regularmente con el objetivo de desarrollarla y hacerla crecer.
- Les proporcionarás los productos y servicios que mejor se adecuen a sus necesidades.
- ¡No estarás solo/a! Trabajamos en equipo y contarás en todo momento con el apoyo de toda la empresa.
- Contrato desde el primer día con una formación inicial retribuida y continua en nuestra Escuela de Ventas.
- Sistema de retribución claro y transparente con un sistema mixto: fijo + variable.
- Opción de Retribución Flexible incluyendo servicios como Seguro Médico, Formación y gastos de Guardería.
- Dispondrás de un coche de empresa con tarjeta combustible.
- Ayuda económica en tus comidas con una tarjeta restaurante.
- ⌚Trabajarás de lunes a viernes con un horario flexible adaptado a las necesidades de tus clientes.
- Contarás con todos los medios tecnológicos necesarios para contactar con tus clientes, incluido Ipad y teléfono móvil.
- Plan de carrera: siempre podrás crecer como comercial o, si tienes las competencias necesarias, pasar a liderar equipos.
- ✈️ Con nuestro programa para colectivos SerWürth, tendrás acceso a cientos de descuentos en viajes, tecnología, moda, deporte, gastronomía, hogar…
¿Te vas a perder la oportunidad de desarrollar una carrera profesional con nosotros? Inscríbete en nuestra oferta y te contamos más.
En Würth España S.A estamos 100% comprometidos con garantizar procesos de selección libres de sesgos e igualdad de oportunidades. La diversidad y la inclusión son parte integral de nuestra cultura y nuestra realidad. Respetamos y fomentamos la singularidad y el potencial de cada persona independientemente de su raza, género, cultura, orientación sexual o discapacidad. Porque para trabajar con nosotros lo que nos importa es lo que tú puedes aportar y nada más.
AI Writing Evaluator
12 d’abr.Outlier
Terrassa, ES
AI Writing Evaluator
Outlier · Terrassa, ES
Outlier helps the world’s most innovative companies improve their AI models by providing human feedback. Are you an experienced Spanish writer who would like to lend your expertise to train AI models?
About The Opportunity
- Outlier is looking for talented writers with fluency in Spanish to help train generative artificial intelligence models
- This freelance opportunity is remote and hours are flexible, so you can work whenever is best for you
- Reading Spanish (Spain) text in order to rank a series of responses that were produced by an AI model
- Writing a short story in Spanish (Spain) about a given topic
- Assessing whether a piece of Spanish (Spain) text produced by an AI model is factually accurate
- Experience as a professional translator
- Professional writing experience (copywriter, journalist, technical writer, editor, etc.)
- Enrollment in or completion of an undergraduate program in a humanities field or field related to writing
- Enrollment in or completion of a graduate program related to creative writing
- Currently, pay rates for core project work by Spanish (Spain) writing experts average USD $25 per hour
- Rates vary based on expertise, skills assessment, location, project need, and other factors. For example, higher rates may be offered to PhDs. For non-core work, such as during initial project onboarding or project overtime phases, lower rates may apply. Certain projects offer incentive payments. Please review the payment terms for each project.
Spanish Freelance Writer - Part Time
12 d’abr.Outlier
Terrassa, ES
Spanish Freelance Writer - Part Time
Outlier · Terrassa, ES
Outlier helps the world’s most innovative companies improve their AI models by providing human feedback. Are you an experienced Spanish writer who would like to lend your expertise to train AI models?
About The Opportunity
- Outlier is looking for talented writers with fluency in Spanish to help train generative artificial intelligence models
- This freelance opportunity is remote and hours are flexible, so you can work whenever is best for you
- Reading Spanish (Spain) text in order to rank a series of responses that were produced by an AI model
- Writing a short story in Spanish (Spain) about a given topic
- Assessing whether a piece of Spanish (Spain) text produced by an AI model is factually accurate
- Experience as a professional translator
- Professional writing experience (copywriter, journalist, technical writer, editor, etc.)
- Enrollment in or completion of an undergraduate program in a humanities field or field related to writing
- Enrollment in or completion of a graduate program related to creative writing
- Currently, pay rates for core project work by Spanish (Spain) writing experts average USD $25 per hour
- Rates vary based on expertise, skills assessment, location, project need, and other factors. For example, higher rates may be offered to PhDs. For non-core work, such as during initial project onboarding or project overtime phases, lower rates may apply. Certain projects offer incentive payments. Please review the payment terms for each project.
INDCRESA | Cacao en polvo desde 1915
Terrassa, ES
Técnico Medio Ambiente y Sostenibilidad junior
INDCRESA | Cacao en polvo desde 1915 · Terrassa, ES
Debido al crecimiento y nuevos requisitos legales, nos encontramos en la búsqueda de un/a Administrativo/a para nuestro departamento de Sostenibilidad y Medio Ambiente de nuestra empresa ubicada en Terrassa, Vallès Occidental.
Además de la gestión de documentación, entre otras, tus funciones principales son:
- Soporte en el nuevo aplicativo de huella de Carbono.
- Encargarte de cumplir la nueva reglamentación en EUDR.
- Gestión de residuos generados y control de consumos.
¿Qué buscamos?
- Formación en Ciclo Formativo de Grado Medio o Grado Superior.
- Se valorará, conocimientos de Legislación Ambiental.
- Haber trabajado en empresas del sector de alimentación industrial, química o farmacéutico.
¿Qué ofrecemos?
- Formar parte de un proyecto estable.
- Jornada completa,
- Con flexibilidad de entrada, de lunes a jueves y salida a partir de las 17h
- Viernes de 08 a 15h.
- Retribución competitiva, acorde con el perfil y experiencia del/la candidato/a.
Si consideras que tu perfil encaja con la vacante, ¡no lo dudes e inscríbete!
Contratación y Atención al Cliente
8 d’abr.Atradius
Contratación y Atención al Cliente
Atradius · Terrassa, ES
Teletreball Excel Word
Atradius
The Atradius Group provides trade credit insurance, surety and collections services worldwide, and has a presence through 160 offices in 52 countries. The products offered by Atradius protect companies around the world against the default risks associated with selling goods and services on credit.
At Atradius, we believe in personal development and the Growth Mindset. Our Culture is based on teamwork, reliable accountability, constantly improving and unrivalled service. Read on more on our Career site: https://careers.atradius.com/en/careers.
Atradius Crédito y Caución ofrece servicios de seguro de crédito comercial, caución y cobros en todo el mundo a través de una presencia estratégica en 50 países. Atradius tiene acceso a información crediticia de 200 millones de empresas en todo el mundo. Sus productos de seguros de crédito, fianzas y cobros ayudan a proteger a las empresas de todo el mundo de los riesgos de pago asociados con la venta de productos y servicios en crédito comercial.
Actualmente, estamos buscando a una persona para cubrir el puesto de Administrativo de Contratación y Atención al cliente en nuestras oficinas de Tarrasa, la misión del puesto consiste en realizar la emisión de pólizas, ofertas y suplementos, con el fin de dar respuesta a las solicitudes de agentes y asegurados y dar el soporte administrativo necesario para conseguir el desarrollo adecuado de la acción realizada por la red y para dar servicio a la cartera, resolviendo de forma general los requerimientos de asegurados y agentes.
TAREAS PRINCIPALES
- Dar de alta ofertas, pólizas y suplementos.
- Anular pólizas según norma técnica.
- Tramitar suplementos.
- Grabar notificaciones de ventas.
- Realizar la recepción y tramitación de solicitudes de clasificación, avisos falta de pago y prórrogas.
- Informar sobre las propuestas de seguro, así como la situación de candidatos.
- Emitir y realizar modificación en la tarificación de las propuestas de seguro.
- Atención telefónica a los clientes internos y externos.
- Proporcionar atención general a asegurados y agentes
- Dar soporte administrativo a los gestores de clientes.
- Grado Administración y Dirección de Empresasa o similar.
- Puesto similar (1 Año)
- Inglés avanzado.
- Legislación y normativa de Seguros en España (Valorable)
- Access (Nivel medio)
- Excel (Nivel medio)
- Power Point (Nivel medio)
- Word (Nivel medio)
- Teletrabajo 40% y horario flexible.
- Múltiples Beneficios sociales: Tarjeta restaurante, Seguro médico, Seguro de vida, Seguro de accidentes, etc.
1761
Asesor/a Inmobiliario
8 d’abr.Ajuntament de Sant Cugat del Vallès
Terrassa, ES
Asesor/a Inmobiliario
Ajuntament de Sant Cugat del Vallès · Terrassa, ES
Si eres un profesional del sector inmobiliario esta es una gran oportunidad de que puedas desempeñar todos tus conocimientos y potencial.
Best House una marca lider en el sector busca incorporar 2 comerciales orientados a los resultados, con gran empatía a nuestros clientes. Es imprescindible tener muy buenas habilidades comunicativas y buen dominio de cálculo.
Se necesita vehículo para desarrollar la actividad, pudiendo ser coche o moto.
Esta es una gran oportunidad de crecer junto a Best House y desarrollar una profesión apasionante que te permitirá disponer de tu tiempo de forma óptima.
Si eres la persona que buscamos ponte en contacto con nosotros.
Te encargaras de las ventas, alquiler y captación. Contrato mercantil con excelentes comisiones y muy buen ambiente.