No et perdis res!
Uneix-te a la comunitat de wijobs i rep per email les millors ofertes d'ocupació
Mai no compartirem el teu email amb ningú i no t'enviarem correu brossa
Subscriu-te araInstal·lació i Manteniment
3Administració i Secretariat
2Comercial i Vendes
2Comerç i Venda al Detall
1Desenvolupament de Programari
1Veure més categories
Dret i Legal
1Transport i Logística
1Agricultura
0Alimentació
0Art, Moda i Disseny
0Arts i Oficis
0Assegurances
0Atenció al client
0Banca
0Ciència i Investigació
0Comptabilitat i Finances
0Construcció
0Cures i Serveis Personals
0Disseny i Usabilitat
0Editorial i Mitjans
0Educació i Formació
0Energia i Mineria
0Enginyeria i Mecànica
0Esport i Entrenament
0Farmacèutica
0Hostaleria
0Immobiliària
0Indústria Manufacturera
0Informàtica i IT
0Màrqueting i Negoci
0Producte
0Publicitat i Comunicació
0Recursos Humans
0Sanitat i Salut
0Seguretat
0Social i Voluntariat
0Telecomunicacions
0Turisme i Entreteniment
0Data Analyst
28 de gen.Viena
Terrassa, ES
Data Analyst
Viena · Terrassa, ES
TSQL SQL Server
VIENA és una empresa familiar catalana dedicada al sector de la restauració, amb un equip de més de 1500 persones i punts de venda en tot el territori de Catalunya i d’Andorra.
El seu objectiu sempre ha estat tenir clients satisfets i fidels, esdevenint un punt de trobada per a tots i en tot moment, que s’estructura al voltant del Producte, de l’Establiment i del Servei, i en el què la Qualitat, l’Accessibilitat i la Transversalitat esdevenen elements clau que articulen la proposta de valor envers els nostres clients.
A Viena volem persones compromeses i amb ganes de formar part del nostre equip!
Actualment busquem un/a Tècnic/a Desenvolupament de Business Intelligence per incorporar-se al Departament de Software i Aplicacions i que ens ajudi a fer créixer aquest projecte.
Responsabilitats:
S’encarregarà de gestionar dissenyar, desenvolupar, mantenir i administrar les eines de Business Intelligence (ETL, BBDD i plataformes d’analítica de dades) existents a la companyia. Assegurar el correcte funcionament dels processos de moviment de dades i la qualitat i integritat de les mateixes entre els diferents sistemes de l'empresa.
Activitats principals:
Desenvolupament de solucions BI:
- Dissenyar el model del Datawarehouse corporatiu i implementar-lo garantint la flexibilitat, escalabilitat i robustesa del mateix. Processos d’Extracció, Transformació i Càrrega de dades
- Crear visualitzacions de dades, quadres de comandament i reporting utilitzant la plataforma de BI per tal de satisfer els requeriments de negoci.
- Dissenyar i executar els plans de proves de les noves solucions amb la finalitat d’entregar solucions robustes i lliures d’errors.
- Documenta la solució, genera manuals.
Integritat de les dades:
- Desenvolupar i monitoritzar processos de control de la integritat de les dades amb l’objectiu de mantenir la fiabilitat d’aquestes.
Atenció a l’usuari.
- Suport i formació als usuaris de la plataforma de Business Intelligence amb l’objectiu de resoldre incidències, dubtes i peticions.
Reporting i propostes de millora.
Requisits:
- Formació en Enginyeria Tècnica/Superior informàtica o similars.
- Coneixements de Microstrategy o altres BI similars, SQL Server Integration Services, llenguatge SQL, llenguatges de programació.
- Experiència mínima demostrable d’un any en funcions similars.
- Català i Castellà nadiu.
- Persona rigorosa, ordenada i amb atenció al detall, però també amb proactivitat i iniciativa.
- Poder desenvolupar la seva activitat a les oficines de Terrassa de forma presencial.
Oferim:
- Lloc de treball estable amb contracte indefinit a jornada completa.
- Salari competitiu, i pla de retribució flexible a través del qual podràs contractar una Mútua de Salut per a tu i la teva família.
- Oficines noves i molt ben comunicades, amb pàrquing subvencionat.
- Formar part d’una empresa amb més de 50 anys en el sector de la restauració on desenvolupar la teva carrera.
- Bon ambient de treball on ampliar els teus coneixements gràcies al gran equip de professionals amb qui compartiràs el teu dia a dia.