¡No te pierdas nada!
Únete a la comunidad de wijobs y recibe por email las mejores ofertas de empleo
Nunca compartiremos tu email con nadie y no te vamos a enviar spam
Suscríbete AhoraAdminstración y Secretariado
4Comercial y Ventas
1Comercio y Venta al Detalle
1Educación y Formación
1Ingeniería y Mecánica
1Ver más categorías
Recursos Humanos
1Sanidad y Salud
1Transporte y Logística
1Agricultura
0Alimentación
0Arte, Moda y Diseño
0Artes y Oficios
0Atención al cliente
0Banca
0Ciencia e Investigación
0Construcción
0Contabilidad y Finanzas
0Cuidados y Servicios Personales
0Deporte y Entrenamiento
0Derecho y Legal
0Desarrollo de Software
0Diseño y Usabilidad
0Editorial y Medios
0Energía y Minería
0Farmacéutica
0Hostelería
0Industria Manufacturera
0Informática e IT
0Inmobiliaria
0Instalación y Mantenimiento
0Marketing y Negocio
0Producto
0Publicidad y Comunicación
0Seguridad
0Seguros
0Social y Voluntariado
0Telecomunicaciones
0Turismo y Entretenimiento
0PIMEC
Granollers, ES
ADMINISTRATIVO/VA ATENCIÓN AL CLIENTE - Customer Service
PIMEC · Granollers, ES
Desde PIMEC, en colaboración con el SOC, ponemos en marcha una nueva edición del programa 30 Plus, a través del cual iniciamos este proceso de selección. A través de este programa accederás a una contratación laboral de 6 meses o indefinido y obtendrás formación subvencionada (sin coste para ti) relacionada con el puesto de trabajo. Además, también tendrás acceso a acompañamiento para lo que necesites durante los primeros 6 o 9 meses.
Descripció
Des de PIMEC, i en col·laboració amb el SOC, posem en marxa el programa 30 PLUS, a través del qual iniciem un procés de selecció per tal d’incorporar a una empresa ubicada a PARETS DEL VALLÈS un/a ADMINISTRATIU/VA D'ATENCIÓ AL CLIENT - Costumer Service. L'empresa es dedica a la comercialització de productes per la reparació i el canvi de vidres d'automòbils.
A través d’aquest programa accediràs a una contractació laboral indefinida i obtindràs formació relacionada amb el lloc de feina.
Funcions
- Proporcionar un sòlid suport administratiu i de servei al client.
- Monitoritzar el creixement dels clients.
- Desenvolupar relacions amb els clients.
- Assegurar que totes les comandes de vendes es processin a temps per complir els terminis i les dates de lliurament sol·licitades.
- Respondre totes les consultes dels clients de manera educada, oportuna i eficient.
- Comunicar-se amb els clients diàriament sobre l'estat de les comandes.
- Proporcionar un suport d'anàlisi sòlid a l'equip de vendes.
- Mantenir informat al responsable sobre qualsevol incidència amb els clients/comandes.
- Analitzar les comandes obertes i informar l'equip de vendes i els clients de qualsevol situació que impedeixi la finalització de la comanda.
- Enviar actualitzacions bimestrals al client i a l'equip de vendes sobre les comandes obertes.
- Treballar en estreta col·laboració amb la cadena de subministrament, el magatzem i l'equip de vendes.
- Garantir la logística de cada comanda que venda per als clients.
- Assistir a reunions amb l'equip de vendes.
- Experiència prèvia en una posició similar: 5 anys en atenció al client.
- Formació acadèmica: estudis superiors.
- Idiomes: català, castella i anglès: avançat.
- Es requereixen coneixements informàtics: nivell mitjà.
- Competències: comunicació, precisió i detall, orientació a objectius, treball en equip, anàlisis i resolució de problemes i orientació al client.
- Tenir disponibilitat per fer una formació durant la contractació, fora de l’horari laboral.
- Contracte indefinit.
- Jornada completa.
- Horari: de dilluns a dijous de 8h a 14h i de 14.30h a 17h i divendres de 8h a 14h.
- Salari brut anual: 25.000€.
- Distribucció salarial: 12 pagues.