Desde PIMEC, en colaboración con el SOC, ponemos en marcha una nueva edición del programa 30 Plus, a través del cual iniciamos este proceso de selección. A través de este programa accederás a una contratación laboral de 6 meses o indefinido y...
Desde PIMEC, en colaboración con el SOC, ponemos en marcha una nueva edición del programa 30 Plus, a través del cual iniciamos este proceso de selección. A través de este programa accederás a una contratación laboral de 6 meses o indefinido y obtendrás formación subvencionada (sin coste para ti) relacionada con el puesto de trabajo. Además, también tendrás acceso a acompañamiento para lo que necesites durante los primeros 6 o 9 meses.

Descripció

Des de PIMEC, i en col·laboració amb el SOC, posem en marxa el programa 30 PLUS, a través del qual iniciem un procés de selecció per tal d’incorporar a una empresa ubicada a PARETS DEL VALLÈS un/a ADMINISTRATIU/VA D'ATENCIÓ AL CLIENT - Costumer Service. L'empresa es dedica a la comercialització de productes per la reparació i el canvi de vidres d'automòbils.

A través d’aquest programa accediràs a una contractació laboral indefinida i obtindràs formació relacionada amb el lloc de feina.

Funcions

  • Proporcionar un sòlid suport administratiu i de servei al client.
  • Monitoritzar el creixement dels clients.
  • Desenvolupar relacions amb els clients.
  • Assegurar que totes les comandes de vendes es processin a temps per complir els terminis i les dates de lliurament sol·licitades.
  • Respondre totes les consultes dels clients de manera educada, oportuna i eficient.
  • Comunicar-se amb els clients diàriament sobre l'estat de les comandes.
  • Proporcionar un suport d'anàlisi sòlid a l'equip de vendes.
  • Mantenir informat al responsable sobre qualsevol incidència amb els clients/comandes.
  • Analitzar les comandes obertes i informar l'equip de vendes i els clients de qualsevol situació que impedeixi la finalització de la comanda.
  • Enviar actualitzacions bimestrals al client i a l'equip de vendes sobre les comandes obertes.
  • Treballar en estreta col·laboració amb la cadena de subministrament, el magatzem i l'equip de vendes.

– Construir i desenvolupar relacions de treball sòlides amb clients i equips interns.

  • Garantir la logística de cada comanda que venda per als clients.
  • Assistir a reunions amb l'equip de vendes.

Requisitos

  • Experiència prèvia en una posició similar: 5 anys en atenció al client.
  • Formació acadèmica: estudis superiors.
  • Idiomes: català, castella i anglès: avançat.
  • Es requereixen coneixements informàtics: nivell mitjà.
  • Competències: comunicació, precisió i detall, orientació a objectius, treball en equip, anàlisis i resolució de problemes i orientació al client.
  • Tenir disponibilitat per fer una formació durant la contractació, fora de l’horari laboral.

S'ofereix

  • Contracte indefinit.
  • Jornada completa.
  • Horari: de dilluns a dijous de 8h a 14h i de 14.30h a 17h i divendres de 8h a 14h.
  • Salari brut anual: 25.000€.
  • Distribucció salarial: 12 pagues.

“Aquest projecte està subvencionat pel Servei Públic d’Ocupació de Catalunya i pel Servicio Público de Empleo Estatal -Ministerio de Trabajo y Economía Social en el marc del Programa SOC-30 Plus regulat per Ordre TSF/132/2018, de 30 de juliol, modificada per l’Ordre EMT/128/2021, de 14 de juny.”

¡No te pierdas nada!

Únete a la comunidad de wijobs y recibe por email las mejores ofertas de empleo


Nunca compartiremos tu email con nadie y no te vamos a enviar spam

Suscríbete Ahora

Últimas ofertas de empleo de Atención al Cliente en Barcelona

AIRE Ancient Baths

Barcelona, ES

El Rol Tu principal responsabilidad será garantizar el bienestar y comodidad de nuestros clientes en la zona de...

Scharlab, S.L.

¡En Scharlab te estamos buscando! Nos dedicamos a la producción y comercialización de productos químicos, medios de...

NA

Franqueses del Vallès, Les, ES

En Adecco Granollers estamos buscando un perfil de Atención al Cliente, con pasión por la venta activa y el...

Eyewear Club

Barcelona, ES

Company Description We are based in Barcelona – E Y E W E A R C LUB champions the best selection of designer and fashion...

Tamdis

Castellbisbal, ES

Empresa líder en el sector de la logística del mueble en Europa, selecciona para su delegación de Castellbisbal al mejor...

TRIGANO ACCESORIOS

Lliçà de Vall, ES

Trigano accesorios, un mayorista destacado en la industria de la importación y exportación al por mayor, con sede en...

Matías Buenos Días

Barcelona, ES

Preparar cajas regalo , asegurando una presentación impecable. Gestionar pedidos y coordinar tareas en oficina. Atender...

NA

Sant Joan Despí, ES

¿Te gusta la atención de clientes y tienes experiencia como Customer Service? ¡Esta oferta te puede interesar! En este...

NA

Sant Fruitós de Bages, ES

¿Tienes experiencia en atención al cliente y tienes dominio de excel?¿Te gustaría compaginar vida profesional y personal...