¡No te pierdas nada!
Únete a la comunidad de wijobs y recibe por email las mejores ofertas de empleo
Nunca compartiremos tu email con nadie y no te vamos a enviar spam
Suscríbete AhoraInformática e IT
3Comercial y Ventas
2Instalación y Mantenimiento
2Publicidad y Comunicación
2Atención al cliente
1Ver más categorías
Desarrollo de Software
1Educación y Formación
1Ingeniería y Mecánica
1Inmobiliaria
1Adminstración y Secretariado
0Agricultura
0Alimentación
0Arte, Moda y Diseño
0Artes y Oficios
0Banca
0Ciencia e Investigación
0Comercio y Venta al Detalle
0Construcción
0Contabilidad y Finanzas
0Cuidados y Servicios Personales
0Deporte y Entrenamiento
0Derecho y Legal
0Diseño y Usabilidad
0Editorial y Medios
0Energía y Minería
0Farmacéutica
0Hostelería
0Industria Manufacturera
0Marketing y Negocio
0Producto
0Recursos Humanos
0Sanidad y Salud
0Seguridad
0Seguros
0Social y Voluntariado
0Telecomunicaciones
0Transporte y Logística
0Turismo y Entretenimiento
0A ProHabitatge Som Llar
Terrassa, ES
Tècnic/A Auxiliar De Suport Educatiu A L'Habitatge Pir
A ProHabitatge Som Llar · Terrassa, ES
Excel Mesos Word
A ProHabitatge Som Llar és una entitat que busca garantir el dret a l’habitatge per a totes les persones fent especial èmfasi en activar i acompanyar processos d’empoderament i inclusió residencial per aquelles amb major vulnerabilitat social, i en especial a aquelles degudes a raons de gènere.
Busquem esdevenir un referent com a proveïdor de serveis residencials i d’acompanyament social, promocionant les capacitats i l’autonomia de les persones.
Estem cercant una persona per cobrir la vacant de tècnic auxiliar de suport educatiu a l’habitatge a l'àrea de PIR Vallès.
FORMACIÓ:
Cicle formatiu de Grau Superior d’Integració Social i/o en mediació comunitària i dinamització.
COMPETÈNCIES NECESSÀRIES PER AL LLOC DE FEINA:
- Organització i planificació de la feina.
- Habilitat comunicativa i escolta activa.
- Capacitat d’anticipar-se a les necessitats.
- Detecció de necessitats socials i de formular alternatives d’atenció.
- Puntualitat en les obligacions laborals.
- Autonomia per al seu lloc laboral.
- Utilització dels procediments.
- Capacitat de gestió de les emocions davant situacions d’estrès,
- Habilitats informàtiques de gestió (Excel i Word) i xarxes socials.
FUNCIONS I TASQUES:
- Donar suport a les tècniques de l’habitatge des del moment de l’acollida de les persones i famílies, per a la definició de l’itinerari i detecció de necessitats.
- Acollida i coneixement: fase inicial de contacte i vincle amb les famílies.
- Generar i connectar recursos de vinculació al territori: Orientació a tràmits, suport en tramitació documentació.
- Orientació a l’habitatge estable: definició itinerari vital en relació a habitatge i concreció d’estratègies cerca habitatge estable.
- Promoció de xarxes de suport: accions enfocades a treballar les habilitats personals i socials.
- Suport en la sortida i post sortida: acompanyament específic en el moment de canvi d’habitatge i vinculació al nou territori.
- Elaboració, difusió i formació de materials relacionats amb les sortides a habitatge autònom, recursos públics i privats i arrelament al territori.
- Avaluació de l’impacte i cobertura dels recursos i suport ofert, tant a les professionals com a les persones i famílies participants en els diversos programes.
- Informes socials i orientació a la intervenció i a la sortida.
- Realitzar acompanyaments personals, quan sigui necessari.
- Arrelament familiar territorial: salut, escola, ingressos, jurídic, idioma, etc. i tecnològic (Proxare).
- Seguiment de la convivència amb el veïnatge.
- Seguiment tècnic i coordinació amb els programes de suport transversal de l’entitat i amb els recursos del territori.
RESPONSABILITATS:
· Suport a l’educadora responsable dels plans de treball de les persones i famílies, amb seguiment documental, verificació econòmica i tràmits.
· Acompanyament a les famílies en la gestió econòmica i el seguiment en l’estalvi.
· Garantir que les famílies no generen endeutament i suport perquè puguin planificar l’existent per la seva liquidació.
· Suport a les famílies en el tràmit del bo social i canvis de subministrament en l’entrada i la sortida.
· Mapeig de recursos existents en matèria d’habitatge (públics i privats).
· Informació i formació individual i grupal sobre borses d’habitatge, HPO, lloguer social, cooperatiu, etc.
· Oferir recursos específics per a l’acollida i arrelament de persones i famílies.
· Preparació, realització i avaluació de sessions individuals i grupals per la vinculació al territori i conèixer recursos existents.
· Donar suport en els tràmits i gestions en els diversos àmbits i garantir la inscripció i la vigència en el registre públic en relació a l’habitatge.
· Millorar les competències de cerca d’habitatge autònom de les persones i famílies.
· Promoure les sortides habitacionals de les famílies (seguiment d’inscripcions HPO, valoració alternatives mercat públic i privat a diversos territoris..)
· Oferir acompanyament individualitzat en els tràmits de cerca d’habitatge de sortida.
· Accions grupals per conèixer vies accés a mercat públic i privat.
· Activitats grupals enfocades a la promoció de benestar i potenciar xarxa suport.
· Promoció de la participació de les persones i famílies acollides en totes aquelles activitats formatives, comunitàries, esportives, lúdiques que fomentin la seva integració real i activa al territori d’acollida, des d’una perspectiva intercultural i de gènere.
· Participar en els grups de treball que estableixi la seva responsable.
· Connectar a les famílies al servei d’arrelament territorial, a través de l’aplicació Proxare.
· Detectar necessitats bàsiques i dificultats i mancances per la cobertura de les mateixes. Derivació a serveis de suport, ja sigui interns (Desfent Nusos) com externs.
· Detectar i dinamitzar oportunitats de sortida (ofertes de lloguer assequible, altres sortides).
· Treballar la metodologia d’acollida i sortida en els habitatges assignats segons el sistema de qualitat i metodologia pròpia de l’entitat.
· Assegurar i preservar la documentació actualitzada de casos en els expedients tecnològics i físics (seguint la protecció de dades vigent).
· Promoure la implicació de les persones usuàries en la defensa dels seus DDHH a través de l’acció grupal i comunitària.
· Promoure la implicació i participació de les persones i famílies en tots els espais que puguin contribuir al ple exercici dels seus drets i deures de ciutadania.
· Coordinació amb el teixit social comunitari i els serveis socials territorials.
· Participar a les reunions de seguiment de programa i participar en l’elaboració de memòries anuals.
· Intermediació Habitacional:
· Registre i tràmits per accés a habitatge públic i HPO així com el seu seguiment.
· Formació a les famílies sobre la tramitació i el seguiment de seu expedient.
· Prospecció privada d’habitatge social, fundacions, associacions.
· Aliances amb altres projectes d’habitatge per fer sortides.
· Detecció de l’estat del mercat de l’habitatge privat arreu de Catalunya.
· Contacte a immobiliàries i estratègies de col·laboració per l’accés a les famílies.
· Seguiment de la família durant un any posterior a la sortida de l’equipament.
COMPETÈNCIES COMPLEMENTÀRIES QUE ES VALOREN:
Experiència en l’ús del programa TAAF o altres programes d'administració de finques.
Formació, coneixements i/o experiència en entitats sense ànim de lucre.
Competència instrumental de lloc de feina
Ofimàtica (Word, Excell, Acces)
Català parlat i escrit
Carnet de conduir B1
CONDICIONS
· Jornada laboral: Parcial
· Horari: de dilluns a divendres de 15:30h a 19:25h
· Contracte: Temporal 6 mesos
· Salari: 11.550,14 € bruts anuals
· Lloc de treball: Barcelona i Terrassa
· Data d’incorporació prevista: Immediata
Vols formar part d'aquest projecte? Esperem la teva candidatura!
Tècnic/A De Suport A L’Habitatge
15 abr.A ProHabitatge Som Llar
Terrassa, ES
Tècnic/A De Suport A L’Habitatge
A ProHabitatge Som Llar · Terrassa, ES
Excel Word
A ProHabitatge Som Llar és una entitat que busca garantir el dret a l’habitatge per a totes les persones fent especial èmfasi en activar i acompanyar processos d’empoderament i inclusió residencial per aquelles amb major vulnerabilitat social, i en especial a aquelles degudes a raons de gènere.
Busquem esdevenir un referent com a proveïdor de serveis residencials i d’acompanyament social, promocionant les capacitats i l’autonomia de les persones.
Estem cercant una persona per cobrir la vacant de tècnic de suport a l’habitatge a l'àrea de PIR Vallès.
FORMACIÓ:
Formació reglada en ciències socials: educació social, treball social, sociologia, psicologia, antropologia i altres. Valorable formació específica en mediació comunitària.
COMPETÈNCIES NECESSÀRIES PER AL LLOC DE FEINA:
· Organització i planificació de la feina.
· Habilitat comunicativa i escolta activa.
· Capacitat d’anticipar-se a les necessitats.
· Detecció de necessitats socials i de formular alternatives d’atenció.
· Puntualitat en les obligacions laborals.
· Autonomia per al seu lloc laboral.
· Utilització dels procediments.
· Capacitat de gestió de les emocions davant situacions d’estrès,
· Habilitats informàtiques de gestió (Excel i Word) i xarxes socials.
FUNCIONS I TASQUES:
· Coordinació per la derivació dels casos assignats.
· Realitzar processos de selecció de famílies/persones susceptibles de ser beneficiàries del programa.
· Treballar la metodologia d’acollida i sortida en els habitatges assignats.
· Arrelament familiar territorial (salut, escola, ingressos, jurídic, etc.) i tecnològic (Proxare).
· Detecció de necessitats bàsiques i ajuts.
· Elaboració dels plans de treball amb les famílies i fer-ne seguiment.
· Planificar i executar accions i activitats individuals i grupals presencials d’acord amb els objectius del projecte.
· Intervenció socioeducatives presencials per l’autonomia.
· Acompanyament des de la metodologia Housing Firts.
· Assumir el model de seguiment dels projectes (gestió: diaris de seguiment, informes mensuals, omplir les graelles de seguiment dels casos i els projectes, etc.)
· Coordinació amb els diferents serveis i projectes (de l’entitat i fora de l’entitat) per oferir una atenció integral a les persones.
· Treball en les opcions de sortides, captació d’habitatge i registre d’habitatge.
· Sortida de les persones ateses (documental, habitatge) i tancament dels expedients.
· SAAU: acollida en les situacions d’emergència i acompanyament diari. Realització de les guàrdies telefòniques i activació del Servei si és necessari.
· Seguiment mobiliari (estat de l’habitatge/inventaris, gestió d’incidències, seguiment dels subministraments i els acords d’allotjament i les prorrogues, ajuts) potenciant alternatives pedagògiques per donar resposta.
· Informes socials i orientació a la intervenció i a la sortida.
· Informes socials i coordinació social amb referents i orientació del cas (suport per la tramitació d’ajuts, documentació, etc.)
RESPONSABILITATS:
· Setmanalment: elaboració de diaris de seguiment, tant si es tracta de vistes presencials, com d’intervencions telefòniques i/o coordinacions amb recursos i referents.
· Mensualment: elaboració informes mensuals de seguiment (quantitatius i qualitatius)
· Mensualment: suport en el seguiment per garantir el correcte manteniment i cura de l’habitatge
· Mensualment: seguiment dels Acords d’Allotjament i Pròrrogues
· Mensualment: seguiment del Pla d’estalvi i suport en l’organització econòmica i familiar
· Mensualment: promoció i dinamització d’activitats comunitàries amb i per les persones ateses
· Mensualment: actualització de graella de dades i d’indicadors.
· Mensualment: seguiment i tancament de les incidències immobiliàries a càrrec de les famílies.
· Mensualment: actualització expedients (físics i informàtics)
· Trimestralment: revisió dels habitatges i actualització d’inventaris amb les famílies.
· Detecció d’incidències no comunicades.
· Trimestralment: elaboració, revisió i adaptació del pla de treball amb les famílies.
· Trimestralment: disseny, execució d’activitats grupals quan sigui necessari.
COMPETÈNCIES COMPLEMENTÀRIES QUE ES VALOREN:
Experiència en l’ús del programa TAAF o altres programes d'administració de finques.
Formació, coneixements i/o experiència en entitats sense ànim de lucre.
Competència instrumental de lloc de feina
Ofimàtica (Word, Excell, Acces)
Català parlat i escrit
Carnet de conduir B1
CONDICIONS
Jornada laboral: 38,5 hores setmanals
Horari: Tres dies matí i tarda, i dos dies horari seguit (matí o tarda)
Contracte: Indefinit
Sou: 24.677,80€ bruts anuals
Lloc de treball: Terrassa
Data d’incorporació prevista: Immediata
Vols formar part d'aquest projecte? Esperem la teva candidatura!