A ProHabitatge Som Llar és una entitat que busca garantir el dret a l’habitatge per a totes les persones fent especial èmfasi en activar i acompanyar processos d’empoderament i inclusió residencial per aquelles amb major vulnerabilitat social, i en especial a aquelles degudes a raons de gènere.
Busquem esdevenir un referent com a proveïdor de serveis residencials i d’acompanyament social, promocionant les capacitats i l’autonomia de les persones.
Estem cercant una persona per cobrir la vacant de tècnic de suport a l’habitatge a l'àrea de PIR Vallès.
FORMACIÓ:
Formació reglada en ciències socials: educació social, treball social, sociologia, psicologia, antropologia i altres. Valorable formació específica en mediació comunitària.
COMPETÈNCIES NECESSÀRIES PER AL LLOC DE FEINA:
· Organització i planificació de la feina.
· Habilitat comunicativa i escolta activa.
· Capacitat d’anticipar-se a les necessitats.
· Detecció de necessitats socials i de formular alternatives d’atenció.
· Puntualitat en les obligacions laborals.
· Autonomia per al seu lloc laboral.
· Utilització dels procediments.
· Capacitat de gestió de les emocions davant situacions d’estrès,
· Habilitats informàtiques de gestió (Excel i Word) i xarxes socials.
FUNCIONS I TASQUES:
· Coordinació per la derivació dels casos assignats.
· Realitzar processos de selecció de famílies/persones susceptibles de ser beneficiàries del programa.
· Treballar la metodologia d’acollida i sortida en els habitatges assignats.
· Arrelament familiar territorial (salut, escola, ingressos, jurídic, etc.) i tecnològic (Proxare).
· Detecció de necessitats bàsiques i ajuts.
· Elaboració dels plans de treball amb les famílies i fer-ne seguiment.
· Planificar i executar accions i activitats individuals i grupals presencials d’acord amb els objectius del projecte.
· Intervenció socioeducatives presencials per l’autonomia.
· Acompanyament des de la metodologia Housing Firts.
· Assumir el model de seguiment dels projectes (gestió: diaris de seguiment, informes mensuals, omplir les graelles de seguiment dels casos i els projectes, etc.)
· Coordinació amb els diferents serveis i projectes (de l’entitat i fora de l’entitat) per oferir una atenció integral a les persones.
· Treball en les opcions de sortides, captació d’habitatge i registre d’habitatge.
· Sortida de les persones ateses (documental, habitatge) i tancament dels expedients.
· SAAU: acollida en les situacions d’emergència i acompanyament diari. Realització de les guàrdies telefòniques i activació del Servei si és necessari.
· Seguiment mobiliari (estat de l’habitatge/inventaris, gestió d’incidències, seguiment dels subministraments i els acords d’allotjament i les prorrogues, ajuts) potenciant alternatives pedagògiques per donar resposta.
· Informes socials i orientació a la intervenció i a la sortida.
· Informes socials i coordinació social amb referents i orientació del cas (suport per la tramitació d’ajuts, documentació, etc.)
RESPONSABILITATS:
· Setmanalment: elaboració de diaris de seguiment, tant si es tracta de vistes presencials, com d’intervencions telefòniques i/o coordinacions amb recursos i referents.
· Mensualment: elaboració informes mensuals de seguiment (quantitatius i qualitatius)
· Mensualment: suport en el seguiment per garantir el correcte manteniment i cura de l’habitatge
· Mensualment: seguiment dels Acords d’Allotjament i Pròrrogues
· Mensualment: seguiment del Pla d’estalvi i suport en l’organització econòmica i familiar
· Mensualment: promoció i dinamització d’activitats comunitàries amb i per les persones ateses
· Mensualment: actualització de graella de dades i d’indicadors.
· Mensualment: seguiment i tancament de les incidències immobiliàries a càrrec de les famílies.
· Mensualment: actualització expedients (físics i informàtics)
· Trimestralment: revisió dels habitatges i actualització d’inventaris amb les famílies.
· Detecció d’incidències no comunicades.
· Trimestralment: elaboració, revisió i adaptació del pla de treball amb les famílies.
· Trimestralment: disseny, execució d’activitats grupals quan sigui necessari.
COMPETÈNCIES COMPLEMENTÀRIES QUE ES VALOREN:
Experiència en l’ús del programa TAAF o altres programes d'administració de finques.
Formació, coneixements i/o experiència en entitats sense ànim de lucre.
Competència instrumental de lloc de feina
Ofimàtica (Word, Excell, Acces)
Català parlat i escrit
Carnet de conduir B1
CONDICIONS
Jornada laboral: 38,5 hores setmanals
Horari: Tres dies matí i tarda, i dos dies horari seguit (matí o tarda)
Contracte: Indefinit
Sou: 24.677,80€ bruts anuals
Lloc de treball: Terrassa
Data d’incorporació prevista: Immediata
Vols formar part d'aquest projecte? Esperem la teva candidatura!
Ver más
¡No te pierdas nada!
Únete a la comunidad de wijobs y recibe por email las mejores ofertas de empleo
Nunca compartiremos tu email con nadie y no te vamos a enviar spam
Suscríbete AhoraÚltimas ofertas de empleo de Técnico/a en Barcelona
Fundació Pere Tarrés
Barcelona, ES
Parc Taulí Hospital Universitari
Sabadell, ES
Técnico/a de Sistemas
NuevaNA
A ProHabitatge Som Llar
Terrassa, ES
Técnico/a en Limpieza
NuevaAvanza Asistencia Domiciliaria
Palau-solità i Plegamans, ES
Técnico/a de Aduanas
NuevaNoatum Logistics
Barcelona, ES
Técnico/a Soporte IT
15 abr.Volkswagen Group Services Barcelona
Técnico/a de campo
15 abr.Grupo Sermicro
Barcelona, ES
Tècnic/a de Comptabilitat
14 abr.Intress
Barcelona, ES
Técnico/a Formación y Selección
14 abr.NTT DATA Europe & Latam
Barcelona, ES