¡No te pierdas nada!
Únete a la comunidad de wijobs y recibe por email las mejores ofertas de empleo
Nunca compartiremos tu email con nadie y no te vamos a enviar spam
Suscríbete AhoraComercial y Ventas
1Informática e IT
1Adminstración y Secretariado
0Agricultura
0Alimentación
0Ver más categorías
Arte, Moda y Diseño
0Artes y Oficios
0Atención al cliente
0Banca
0Ciencia e Investigación
0Comercio y Venta al Detalle
0Construcción
0Contabilidad y Finanzas
0Cuidados y Servicios Personales
0Deporte y Entrenamiento
0Derecho y Legal
0Desarrollo de Software
0Diseño y Usabilidad
0Editorial y Medios
0Educación y Formación
0Energía y Minería
0Farmacéutica
0Hostelería
0Industria Manufacturera
0Ingeniería y Mecánica
0Inmobiliaria
0Instalación y Mantenimiento
0Marketing y Negocio
0Producto
0Publicidad y Comunicación
0Recursos Humanos
0Sanidad y Salud
0Seguridad
0Seguros
0Social y Voluntariado
0Telecomunicaciones
0Transporte y Logística
0Turismo y Entretenimiento
0Top Zonas
Premià de Mar
14Cabrera de Mar
10Badalona
5Cabrils
3Alella
2Vilanova del Vallès
2Llagosta, La
1Masnou, El
1Vilassar de Dalt
1Top Empleos
Comercial
1Comercial Centros Lavado
8 nov.NA
Alella, ES
Comercial Centros Lavado
NA · Alella, ES
Excel
Si tienes experiencia comercial, buen nivel de inglés y conocimientos en ofimáticaEres la persona que estamos buscando!
Buscamos personal para trabajar en una empresa relacionada con el sector carwash.
La posición es como comercial y la ubicación del puesto de trabajo será en Alella y en Les Franqueses del Vallès.
¿Cuáles serán tus funciones/responsabilidades?
Deberás contactar y captar a nuevos clientes empresa para ofrecerles las máquinas/centros de lavado de vehículos para que las ubiquen en sus instalaciones. Tramitarás pedidos, realizarás ofertas, resolverás incidencias con clientes, redactarás la documentación de entrega, etc. Además, harás seguimiento de los proyectos, asistirás a ferias y harás mantenimiento de precios y descuentos, página web y fichas de clientes. Entre otras tareas.
En Adecco creemos en la igualdad de oportunidades y apostamos por el Talento Sin Etiquetas
Requisitos
Imprescindible aportar nivel medio-avanzado de inglés.
Disponibilidad para viajar, en gran medida por Cataluña y Valencia.
Disponer de carné de conducir B.
Nivel avanzado de ofimática, en especial Excel.
Valorable aportar estudios superiores en Administración de Empresas y experiencia relacionada con el sector.
¿Qué ofrecemos?
La contratación que se ofrece es indefinida.
El salario ofrecido son 27.000€ brutos anuales + Variable. Posibilidad de flexibilizar.
Se presta teléfono, coche y ordenador de empresa.
Treasury Analyst Settlements
7 oct.NA
Alella, ES
Treasury Analyst Settlements
NA · Alella, ES
Excel Power BI
The Treasury Analyst Settlements is securing the daily activities of performing the settlement processing to ensure accuracy and compliance with all applicable regulations. The analyst supports the Treasury Manager Settlements in, reconciliation and reporting functions for transactions with Merchants. The Treasury analyst maintains knowledge and expertise on market settlement methodologies and applies technical and business expertise in managing daily settlement responsibilities. The Treasury analyst has a high eye for detail and secures a controlled process environment to ensure accuracy in preparing and reporting of transactions.
-Analyze and verify the payment proposals for the Merchants based on volumes processed
-Prepare the payments for Merchants
-Checks and verify settlement instructions for merchant
-Checks and confirm settlement and payment instructions to banks/counter-parties
-Participate in various IT projects relating to enhancement of in-house treasury system
-Forecast daily and weekly settlements in advance to facilitate cashflow management.
-Ensure reconciliations are verified accurately and timely.
-Check and ensure accurate and timely payment and collection for all money settlement by the scheduled date and time as per requirement of relevant exchanges
-Daily interaction with Treasury Operations, Controller and accounting teams, Business Operations, IT, and other key finance groups
-Ensure errors are minimized through a methodical and meticulous approach to work and by understanding and assuming primary responsibility for all aspects of the allocated daily processes
-Act as a team player
-Consistently seek opportunities to improve processes, controls and procedures
-Work closely with operations to reconcile daily cash balances and resolve pending cash discrepancies as necessary
-Identify gaps in current practices with the goal of increasing efficiency
-Participate in system implementations and other strategic initiatives as needed
-Ensuring the integrity and completeness of all Treasury data (including required disclosures, schedules, and other information) provided to merchants and referrals.
-Ensure company compliance with our Treasury policies, including quarterly and annual reporting, compliance, and audit requirements
En Adecco creemos en la igualdad de oportunidades y apostamos por el Talento Sin Etiquetas
Requisitos
Bachelors degree in business, accounting, or related field.
English Advanced Spanish is a plus
Experience Target: 2+ years in a payment analyst role or similar role
Knowledge/Abilities:
Dealing with ad hoc queries from management
Effective business partnering skills and ability to build and maintain strong working relationships
Strong understanding of banking processes.
Excellent knowledge in Excel (mandatory) Good Power BI knowledge is a plus
Ability to adapt to new assignments and deadlines in a fast-paced environment.
Banking or financial services or/and payments business knowledge is a strong plus.
¿Qué ofrecemos?
Salario: 2454,54€ mensual
Contrato Adecco: 6+6 meses