¡No te pierdas nada!
Únete a la comunidad de wijobs y recibe por email las mejores ofertas de empleo
Nunca compartiremos tu email con nadie y no te vamos a enviar spam
Suscríbete AhoraAdminstración y Secretariado
2Agricultura
0Alimentación
0Arte, Moda y Diseño
0Artes y Oficios
0Ver más categorías
Atención al cliente
0Banca
0Ciencia e Investigación
0Comercial y Ventas
0Comercio y Venta al Detalle
0Construcción
0Contabilidad y Finanzas
0Cuidados y Servicios Personales
0Deporte y Entrenamiento
0Derecho y Legal
0Desarrollo de Software
0Diseño y Usabilidad
0Editorial y Medios
0Educación y Formación
0Energía y Minería
0Farmacéutica
0Hostelería
0Industria Manufacturera
0Informática e IT
0Ingeniería y Mecánica
0Inmobiliaria
0Instalación y Mantenimiento
0Marketing y Negocio
0Producto
0Publicidad y Comunicación
0Recursos Humanos
0Sanidad y Salud
0Seguridad
0Seguros
0Social y Voluntariado
0Telecomunicaciones
0Transporte y Logística
0Turismo y Entretenimiento
0FSM Fundació Sanitària Mollet
Mollet del Vallès, ES
AUXILIAR ADMINISTRATIU/VA AL DEPARTAMENT DE FACTURACIÓ (REF. AA-1010)
FSM Fundació Sanitària Mollet · Mollet del Vallès, ES
ERP Excel Office
REQUISITS
Cicle Formatiu de Grau Superior en Administració i Finances o Formació superior relacionada amb el lloc de treball.
Català Nivell C amb la corresponent acreditació.
Domini d’eines ofimàtiques (Excel avançat i paquet Office).
ES VALORARÀ
Coneixement del sector sanitari i dels processos de facturació en el sector públic i concertat.
Experiència prèvia en tasques administratives, preferentment en facturació de serveis sanitaris.
Experiència prèvia en facturació sanitària i sistemes de gestió del SISCAT.
Experiència acreditada en ERP SAP (econòmic financer).
Idiomes.
COMPETENCIES
El professional que estem cercant haurà de complir les següents competències:
Implicació i compromís professional.
Confidencialitat i ètica professional.
Organització i planificació.
Atenció al detall i precisió.
Capacitat analítica i resolutiva.
Capacitat de treball en equip i col·laboració.
Eficàcia en la organització i en la presa de decisions.
Orientació al client i bones habilitat comunicatives.
Rigor i millora continua.
Aprenentatge i intel·ligència col·lectiva.
FUNCIONS
Sota la dependència del Cap de Facturació, assolirà les següents funcions:
- Gestionar i realitzar la facturació a tercers: Accidents de trànsit, laborals, escolars, esportius, asseguradores privades, particulars, etc.
- Realitzar la facturació periòdica i mensual de serveis i activitats a diferents deutors.
- Realitzar el procés de facturació del producte intermig (ICS).
- Preparació, anàlisi previ i facturació de l’activitat al CatSalut.
- Revisar i fer seguiment de la morositat.
- Tasques d’arxiu de documentació.
- Atenció telefònica.
- Qualsevol altra funció que li sigui indicada dins de les pròpies de la seva categoria professional.
Tipus de contracte: Indefinit
Jornada: Parcial (50%) 810h/any
Horari: De dilluns a divendres (matí).
Condicions laborals: Segons III Conveni Col·lectiu de treball dels Hospitals d’Aguts, Centres d’Atenció Primària, Centres Sociosanitaris i Centres de Salut Mental concertats amb el Servei Català de la Salut.
PER QUÈ TREBALLAR AMB NOSALTRES?
Som un hospital universitari modern, a 15km de Barcelona, amb una bona dotació tecnològica i molt comunicat.
Incorporació a un servei dinàmic, multidisciplinari i jove, no jerarquitzat i amb un excel·lent ambient de treball.
Oferim continuïtat i estabilitat laboral.
Podràs realitzar formació continuada amb possibilitat de creixement professional en les diferents àrees de l’especialitat i assistir a cursos i congressos.
Podràs participar activament a les diferents Comissions de l’Hospital i desenvolupar nous projectes.
PROCÉS DE SELECCIÓ
Es valorarà Currículum Vitae: experiència i formació (fer constar nombre d’hores per cada curs i acció formativa).
Es podrà realitzar entrevista i/o prova si s’escau.
PRESENTACIÓ DE CURRÍCULUMS
Al mail [email protected], fent constar la referència. Cal adjuntar còpia dels mèrits al·legats, sense perjudici de presentar els originals en el moment de ser requerits.
Les hores treballades en altres institucions que no estiguin certificades no contaran pel procés de selecció. Tampoc les hores de formació no quantificades ni acreditades. Els aspirants rebran acusament de rebuda de la sol·licitud enviada.
Hospital Sant Joan de Déu Barcelona
Mollet del Vallès, ES
Administratiu/va CSMIJ Mollet (suplències) Ref. S32-2025
Hospital Sant Joan de Déu Barcelona · Mollet del Vallès, ES
Office Excel Word
EL PROJECTE A DESENVOLUPAR:
T’incorporaràs a l’equip del CSMIJ de Mollet donant cobertura a les necessitats administratives del centre assignat.
LES RESPONSABILITATS:
- Donar suport a l’organització interna del servei assistencial en aspectes relacionats amb l’assistència i la gestió del servei.
- Tasques administratives relacionades amb l’admissió de pacients.
- Gestió de visites, proves i informes.
- Atenció telefònica interna/externa.
- Atenció presencial als pacients i les seves famílies.
- La jornada serà del 100%.
- Horari: de dilluns a divendres 8h a 16:26h amb 1 hora per dinar.
EL PERFIL QUE BUSQUEM:
- Estar en possessió del títol de FP II Administratiu/va, cicle de grau superior (branca administrativa), Tècnic/a Superior en Documentació i administració Sanitàries.
- Experiència com administratiu/va realitzant tasques relacionades al sector Sanitari.
- Nivell alt de Català.
- Coneixement i experiència en Microsoft Office (word, excel i power point) a nivell d’usuari avançat.
- Tenir competències relacionades amb els nostres valors institucionals.
- Experiència com administratiu/va realitzant tasques relacionades amb el lloc de treball de similars característiques.
- Català nivell C.
- Coneixements d'altres idiomes.
Per a poder inscriure't a aquesta oferta de treball i adjuntar el teu Curriculum vitae clica al botó “Inscriu-te-manualment” que veus en aquesta mateixa pantalla.
El termini de presentacions de sol·licituds serà de 10 dies naturals a partir de la data de publicació d'aquesta convocatòria.
Esplugues de Llobregat, 14/02/2025