No et perdis res!
Uneix-te a la comunitat de wijobs i rep per email les millors ofertes d'ocupació
Mai no compartirem el teu email amb ningú i no t'enviarem correu brossa
Subscriu-te araComerç i Venda al Detall
2Art, Moda i Disseny
1Comercial i Vendes
1Administració i Secretariat
0Agricultura
0Veure més categories
Alimentació
0Arts i Oficis
0Assegurances
0Atenció al client
0Banca
0Ciència i Investigació
0Comptabilitat i Finances
0Construcció
0Cures i Serveis Personals
0Desenvolupament de Programari
0Disseny i Usabilitat
0Dret i Legal
0Editorial i Mitjans
0Educació i Formació
0Energia i Mineria
0Enginyeria i Mecànica
0Esport i Entrenament
0Farmacèutica
0Hostaleria
0Immobiliària
0Indústria Manufacturera
0Informàtica i IT
0Instal·lació i Manteniment
0Màrqueting i Negoci
0Producte
0Publicitat i Comunicació
0Recursos Humans
0Sanitat i Salut
0Seguretat
0Social i Voluntariat
0Telecomunicacions
0Transport i Logística
0Turisme i Entreteniment
0NA
Cabrils, ES
Customer Service Executive con portugués
NA · Cabrils, ES
The Customer Service Representative will execute Order to Cash
Processin the Area and Countries according to Global and Regional Sales
Operations strategy. She/he is
responsible to fulfill Customers (Retailers) service level agreements and
KPIs execution across the Area/Countries in alignment with Sales Telephone customer service + CRM registration and management.Management of customer complaints to find the root cause and lead
with the different responsible for the implementation of corrective action to
be determined.>Management of customer master data (creation, deletion, and
modification of sold to and ship to) ->Documenting area processes (e.g., return process for defective and
missing merchandise, approval matrix, reasons, claim lead times from invoice
date, claim entry in CRM, etc.) >Order Entry Support: Serve as a backup for order processing tasks >Standardizing communication channels with our internal and external
customers.>Implementation of process improvements for returns, standardizing
processes, and reporting.
En Adecco creemos en la igualdad de oportunidades y apostamos por el Talento Sin Etiquetas
Requisitos
Education required
University degree preferably Business Administration or related field preferred.Experience
Previous experience in customer service or related roles is highly valued
¿Qué ofrecemos?
Contrato indefinido
25k anuales
Lunes a viernes